Reklama

Grecos: Kefalonia w górę, Attyka w dół

O połowę wzrosła liczba klientów Grecosa, którzy zarezerwowali w przedsprzedaży urlopy na Kefalonii. Większym zainteresowaniem niż przed rokiem cieszą się także Lefkas, Korfu, Peloponez, Półwysep Chalcydycki i Riwiera Olimpijska

Publikacja: 21.02.2019 09:46

Grecos: Kefalonia w górę, Attyka w dół

Foto: Materiały prasowe

W sezonie 2018, rekordowym pod względem liczby klientów, na wakacje z Grecosem wybrało się 220 tysięcy turystów – podaje touroperator w komunikacie. W tym sezonie ich liczba ma być nieco mniejsza, między innymi dlatego, że Grecos zrezygnował z Majorki, skupiając się na Grecji i Cyprze.

W przedsprzedaży sporą popularnością cieszy się Kefalonia – urlop na tej wyspie kupiło 50 procent więcej klientów niż w tym samym okresie rok wcześniej. Zyskują też inne z Wysp Jońskich – Lefkas i Korfu. 30 procent więcej klientów wybrało z kolei kierunki kontynentalne – Peloponez, Półwysep Chalcydycki i Riwierę Olimpijską.

Czytaj też: „Grecos: Mamy najlepsze rodzinne hotele”.

W porównaniu z ubiegłym rokiem mniejsze wzięcie mają Attyka i Ewia, co touroperator tłumaczy skojarzeniami z ubiegłorocznymi pożarami w tym regionie. Traci również Cypr, oceniany przez Polaków jako kierunek drogi.

Zgodnie z przewidywaniami słabiej sprzedaje się Skiatos, ale tam Grecos planuje wysłać w tym sezonie mniej turystów. Podobnie jak na Santorini, jednak popularność tej wyspy utrzymuje się na poziomie sprzed roku, co oznacza, że coraz trudniej będzie znaleźć tam pokój.

Reklama
Reklama

Najwyższy poziom wypełnienia osiągnęły hotele na Zakintos, gdzie w ubiegłym roku Polacy byli drugą, po Brytyjczykach, nacją, oraz na Kos.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Boom na Tunezję i na Bułgarię – biuro podróży o trendach na lato 2026
Biura Podróży
Sąd: Odwołanie lotu pokrzyżowało plany? Należy się i zwrot pieniędzy, i odszkodowanie
Biura Podróży
Zmiana kierunku ruchu cen w biurach podróży. Po spadkach wzrost kosztów wakacji 2026
Biura Podróży
Koncern TUI: W tym roku mieliśmy 34,7 miliona klientów. Najlepszy wynik w historii
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama