Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Niemiecki touroperator FTI zachęca klientów do kupowania wyjazdów licznymi zniżkami. Skorzystają na tym agenci uprawnieni do dawania rabatów, odbierając przy tym pełną prowizję

Publikacja: 14.03.2019 06:38

Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Foto: FTI

Niemiecki touroperator FTI w ramach akcji reklamowych daje klientom różne zniżki i bony rabatowe. Jednocześnie uspokaja agentów, że nic na tym nie stracą. Po pierwsze turyści będą bardziej skłonni do zarezerwowania wyjazdów, po drugie agenci dostaną prowizję od pełnej ceny.

Czytaj też: „FTI płaci agentom za udział w szkoleniach”.

Dyrektor sprzedaży i marketingu handlowego w FTI Richardl Reindl podkreśla, że organizator stawia na rozwiązania typu „win-win”, na których korzystają obie strony. Po powrocie z wycieczki klienci dostają zwrot części pieniędzy, dzięki czemu ostateczny koszt wyjazdu spada, ale prowizja agenta liczona jest od pierwotnej ceny pakietu.

– Chcemy wesprzeć stacjonarną sieć sprzedaży różnymi akcjami rabatowymi i przekonać klientów do zarezerwowania wyjazdu u agenta – wyjaśnia Reindl.

Żeby ułatwić procedurę naliczania zniżek, FTI wprowadził w systemie rezerwacyjnym dodatkowe narzędzie – link, który wyświetla się po potwierdzeniu zamówienia. Po kliknięciu w niego wystarczy wprowadzić odpowiednią komendę, a zniżka naliczy się automatycznie.

Niemiecki touroperator FTI w ramach akcji reklamowych daje klientom różne zniżki i bony rabatowe. Jednocześnie uspokaja agentów, że nic na tym nie stracą. Po pierwsze turyści będą bardziej skłonni do zarezerwowania wyjazdów, po drugie agenci dostaną prowizję od pełnej ceny.

Czytaj też: „FTI płaci agentom za udział w szkoleniach”.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
TUI: Nowy rząd Niemiec powinien zapewnić biurom podróży uczciwe warunki konkurowania
Biura Podróży
Wakacje all inclusive, ale bez wliczonego alkoholu? To się może (niektórym) opłacać
Biura Podróży
Pracownikom biur podróży należy się duża podwyżka - twierdzi niemiecki związek zawodowy
Biura Podróży
Nie młodzi turyści, ale starsi są przyszłością turystyki. A oni wymagają wygody
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku