Oferta na sezon zimowy została sprzedana w 97 procentach, czyli podobnie jak w zeszłym roku. Zanotowano jednak wzrost obrotów o 9 procent (rok do roku). Liczba klientów zwiększyła się o 5 procent, a średnia cena – o 4 procent. W regionie centralnym, do którego należy także Polska, obrót dla sezonu zimowego był wyższy o 7 procent, liczba klientów – o 3 procent, a średnia cena – o 5 procent. Dobre wyniki zanotowano w segmencie wycieczek do dalekich krajów, które cieszą się szczególnie wysokim zainteresowaniem w Wielkiej Brytanii. Klienci z Wysp rezerwują też chętnie rejsy.
Dużą popularnością wśród turystów korzystających z usług Grupy cieszą się wyjazdy na Wyspy Kanaryjskie, do lądowej części Hiszpanii i na Wyspy Zielonego Przylądka. Dzięki temu udaje się zniwelować spadek liczby rezerwacji do Turcji i Egiptu (co dotyczy przede wszystkim krajów skandynawskich). Pozytywne wyniki koncern zanotował też w segmencie hoteli własnych, zwłaszcza marek RIU i Robinson.
Grupa zadowolona jest również z wyników sprzedaży oferty na nadchodzący sezon letni, która została zarezerwowana do tej pory w 48 procentach. Także tu zanotowano wzrost we wszystkich publikowanych wskaźnikach. Obroty urosły o 9 procent, liczba klientów – o 4 procent, a średnia cena – o 5 procent. Wyniki odpowiadają wcześniejszym założeniom na ten rok.
Podobnie jak dla oferty zimowej, także w przypadku tej letniej spadek zainteresowania wyjazdami do Turcji i Egiptu rekompensowany jest wzrostem liczby rezerwacji w zachodniej części Basenu Morza Śródziemnego i na Karaibach. Najlepiej sprzedają się wakacje w Grecji i Hiszpanii oraz w dalekich krajach.
Firma w dalszym ciągu rozwija działalność hotelową, w planach znajduje się otwarcie nowych obiektów pod markami własnymi grupy w Chorwacji i we Włoszech. Koncern stawia też na hotele dostępne tylko u niego – m.in. na Sardynii, we Włoszech, Chorwacji, Hiszpanii, Grecji i Bułgarii.