Reklama

Esky: Cel – więcej Ameryki Południowej, USA i Europy

Internetowy agent turystyczny eSky wypracował w 2017 roku prawie 135 milionów złotych przychodów i zysk operacyjny EBITDA w wysokości około 23 milionów złotych

Publikacja: 25.04.2018 12:19

W tym roku eSky zamierza wejść na rynek argentyński

W tym roku eSky zamierza wejść na rynek argentyński

Foto: Bloomberg

Jak podaje w komunikacie Grupa eSky, wywodząca się z Polski, ale działająca też w innych krajach Europy Środkowo–Wschodniej i w Ameryce Południowej, w 2017 roku wypracowała prawie 135 milionów złotych przychodów netto z prowadzonej działalności i zysk operacyjny EBITDA na poziomie około 23 milionów złotych. Dwuletnia dynamika wzrostu EBITDA grupy wyniosła 66 procent, a całkowita wartość dokonanych transakcji (Total Transaction Value) w 2017 roku przekroczyła 1,1 miliarda złotych.

Przychody eSky.pl

„Ambitne plany Grupy na 2018 i kolejne lata zakładają m.in. dalszą ekspansję w Ameryce Południowej oraz USA, wejście na wybrane rynki europejskie oraz rozwój oferty pakietowej dla użytkowników” – czytamy w komunikacie.

EBITDA eSky.pl

Reklama
Reklama

Źródło: eSky.pl

– Systematycznie rośniemy, inwestujemy zarówno w nowe rynki, rozwiązania produktowe, jak i technologie – wyjaśnia cytowany tam wiceprezes Łukasz Neska. – Obrana kilka lat temu strategia przynosi bardzo dobre rezultaty. Mamy bardzo dobre pozycje na kluczowych dla nas rynkach, czyli w Polsce, Brazylii, Rumunii i Bułgarii. W pozostałych krajach jesteśmy lub wkrótce będziemy w pierwszej trójce największych pod względem przychodów agentów turystycznych online.

Od 2015 roku Grupa eSky rozwija także swoje rozwiązania technologiczne, dzięki którym możliwa jest integracja danych od ponad 100 linii lotniczych i od hoteli. W ofercie eSky klienci mogą znaleźć pakiety łączące lot i nocleg z ponad milionem apartamentów i hoteli na świecie.

W 2018 i w kolejnych latach firma zamierza wejść m.in. do Argentyny, Urugwaju, Chile, Ekwadoru i Meksyku. Myślimy też o zaadresowaniu społeczności hiszpańskojęzycznej w USA. – Mamy mocne kompetencje właśnie na rynkach hiszpańskojęzycznych, stąd decyzja, by nasz serwis eDestinos.com skierować również do odbiorców w Stanach Zjednoczonych. Ponadto, zamierzamy poszerzyć obecność w Europie. Dotychczas byliśmy skoncentrowani na krajach z pasa środkowo-wschodniego od Polski, przez Czechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Mołdawię, Bułgarię, aż do Turcji. Teraz przyglądamy się także krajom europejskiej północnej i zachodniej  Europy – dodaje Neska.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Unia wzmacnia prawa klientów biur podróży. Branża turystyczna umiarkowanie zadowolona
Biura Podróży
Rekordowy rok niemieckich touroperatorów napędzany cenami, nie klientami
Biura Podróży
Koniec prac nad rewizją dyrektywy o imprezach turystycznych. Co się zmieni?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biura Podróży
W biurach podróży mała przecena czterech wakacyjnych kierunków. To już trzecia
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama