Grecos Holiday podnosi gwarancję

75 milionów złotych wynosi nowa gwarancja ubezpieczeniowa Grecosa. Ta kwota zabezpieczy umowy na udział w wyjazdach zawarte po 16 września

Publikacja: 31.08.2018 15:45

Grecos Holiday podnosi gwarancję

Foto: Filip Frydrykiewicz

Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło Grecosowi, podobnie jak w zeszłym roku, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa.

Gwarancja, której ważność kończy się 16 września wynosiła 72 miliony złotych. Zmiana  wynosi więc 4,2 procent.

– Jesteśmy dla naszych klientów gwarantem udanych wakacji, ale chcemy jednocześnie, by turyści byli zabezpieczeni w każdej sytuacji. Wymaga tego też oczywiście prawo, stąd wypełniamy wszelkie formalności – deklaruje Janusz Śmigielski, wiceprezes Grecos Holiday, cytowany w komunikacie.

Jak przypomina touroperator, gwarancja służy pokryciu kosztów kontynuacji imprezy turystycznej, kosztów powrotu do kraju i odszkodowań, w wypadku gdy organizator turystyki zbankrutuje i nie zapewni świadczeń do których jest zobowiązany.

Minimalną kwotę gwarancji określa ustawa o usługach turystycznych – w wypadku firmy wielkości Grecosa jest to co najmniej 12 procent przychodów ze sprzedaży imprez turystycznych w przewidywanym okresie 12 miesięcy.

Jak dodaje touroperator w komunikacie, kontynuuje on współpracę z TU Europa również w zakresie wystawiania ubezpieczeń podróżnych dla klientów Grecosa (w tym bagażu czy kosztów leczenia).

Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło Grecosowi, podobnie jak w zeszłym roku, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa.

Gwarancja, której ważność kończy się 16 września wynosiła 72 miliony złotych. Zmiana  wynosi więc 4,2 procent.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rego-Bis podnosi gwarancję. "Odpowiedź na dynamiczny rozwój"
Biura Podróży
Rada Europejska wzmacnia prawa podróżnych i precyzuje obowiązki biur podróży
Biura Podróży
Jakie problemy czekają branżę turystyczną w 2025 roku? Wysokie ceny
Biura Podróży
Podróże 2025. Jak je dobrze zaplanować, nie tracąc zbyt dużo urlopu?
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10