Grecos Holiday podnosi gwarancję

75 milionów złotych wynosi nowa gwarancja ubezpieczeniowa Grecosa. Ta kwota zabezpieczy umowy na udział w wyjazdach zawarte po 16 września

Publikacja: 31.08.2018 15:45

Grecos Holiday podnosi gwarancję

Foto: Filip Frydrykiewicz

Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło Grecosowi, podobnie jak w zeszłym roku, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa.

Gwarancja, której ważność kończy się 16 września wynosiła 72 miliony złotych. Zmiana  wynosi więc 4,2 procent.

– Jesteśmy dla naszych klientów gwarantem udanych wakacji, ale chcemy jednocześnie, by turyści byli zabezpieczeni w każdej sytuacji. Wymaga tego też oczywiście prawo, stąd wypełniamy wszelkie formalności – deklaruje Janusz Śmigielski, wiceprezes Grecos Holiday, cytowany w komunikacie.

Jak przypomina touroperator, gwarancja służy pokryciu kosztów kontynuacji imprezy turystycznej, kosztów powrotu do kraju i odszkodowań, w wypadku gdy organizator turystyki zbankrutuje i nie zapewni świadczeń do których jest zobowiązany.

Minimalną kwotę gwarancji określa ustawa o usługach turystycznych – w wypadku firmy wielkości Grecosa jest to co najmniej 12 procent przychodów ze sprzedaży imprez turystycznych w przewidywanym okresie 12 miesięcy.

Jak dodaje touroperator w komunikacie, kontynuuje on współpracę z TU Europa również w zakresie wystawiania ubezpieczeń podróżnych dla klientów Grecosa (w tym bagażu czy kosztów leczenia).

Gwarancję ubezpieczeniową wystawiło Grecosowi, podobnie jak w zeszłym roku, Towarzystwo Ubezpieczeń Europa.

Gwarancja, której ważność kończy się 16 września wynosiła 72 miliony złotych. Zmiana  wynosi więc 4,2 procent.

Pozostało 81% artykułu
Biura Podróży
TUI otwiera nowe salony z wycieczkami. „Klienci potrzebują bezpośredniej rozmowy”
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Biura Podróży
Niemieckie biuro podróży: Kolejne opłaty niszczą turystykę zorganizowaną
Biura Podróży
Coral Travel świętował dobry sezon. Najlepszych sprzedawców nagrodził podczas gali
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży przestają spadać. Koniec serii przecen?
Biura Podróży
Niemiecka gospodarka słabnie. Biura podróży tego nie odczuwają, ale tylko na razie