Reklama

TUI uspokaja niemieckich agentów

Prezes TUI Friedrich Joussen wielokrotnie zapowiadał, że TUI stanie się platformą cyfrową. Deklaracje wzbudziły niepokój agentów, w końcu głos w sprawie zabrali szefowie niemieckiego oddziału

Publikacja: 22.02.2019 08:34

TUI uspokaja niemieckich agentów

Foto: Bloomberg

Po deklaracjach prezesa Grupy TUI Friedricha Joussena, że firma będzie dążyć do zwiększenia sprzedaży przez internet, w sieci agencyjnej zawrzało. Szefowie sprzedaży niemieckiego TUI Hubert Kluske i Michael Knapp napisali do agentów list, w którym wyjaśniają podstawy strategii sprzedaży touroperatora.

Czytaj też: „TUI będzie firmą internetową”.

Wypowiedzi prezesa, tłumaczą Kluske i Knapp, dotyczą całego koncernu, a nie konkretnie TUI Deutschland. Każdy rynek ma swoją specyfikę, ale niemiecki klient także zaczyna się zmieniać. Pojawiają się nowi gracze, którzy dzięki swoim modelom biznesowym osiągają olbrzymie wzrosty. Na wyzwania z tym związane musi przygotować się cała branża, nie tylko klasyczni touroperatorzy, ale też sieć agencyjna.

W Niemczech TUI nadal stawia na stacjonarne biura sprzedaży, które obsługują wielu klientów. Rozbudowuje sieć salonów własnych i franczyzowych, opracował nawet nową formułę dla tych biur.

Jednocześnie, podążając za klientami, rozwija stronę TUI.com. To właśnie stamtąd pochodzą informacje o potrzebach turystów, na podstawie których powstają oferty wakacyjne. Ta strategia będzie kontynuowana, ale na bazie współpracy ze wszystkimi partnerami sprzedażowymi.

Reklama
Reklama

Plan działania został już wstępnie opracowany, w tym roku projekt nabierze bardziej konkretnych kształtów. TUI chce pracować z agentami, ale oczekuje, że oni też będą mieli odwagę zmierzyć się ze zmianami, które zachodzą na rynku.

Po deklaracjach prezesa Grupy TUI Friedricha Joussena, że firma będzie dążyć do zwiększenia sprzedaży przez internet, w sieci agencyjnej zawrzało. Szefowie sprzedaży niemieckiego TUI Hubert Kluske i Michael Knapp napisali do agentów list, w którym wyjaśniają podstawy strategii sprzedaży touroperatora.

Czytaj też: „TUI będzie firmą internetową”.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Nowy szef marketingu w Urlop.pl. "Wiem jak stworzyć markę z charakterem"
Biura Podróży
Pokój w wakacyjnym hotelu inny niż obiecywało biuro podróży? Klient może nie jechać
Biura Podróży
Unia Europejska zaostrza przepisy dotyczące turystyki. „Klienci uciekną z biur podróży”
Biura Podróży
Raport. Polacy oszczędzają na wakacje cały rok, ale w podróży nie odmawiają sobie niczego
Reklama
Reklama