Reklama

Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Niemiecki touroperator FTI zachęca klientów do kupowania wyjazdów licznymi zniżkami. Skorzystają na tym agenci uprawnieni do dawania rabatów, odbierając przy tym pełną prowizję

Publikacja: 14.03.2019 06:38

Rabat dla klienta, cała prowizja dla agenta

Foto: FTI

Niemiecki touroperator FTI w ramach akcji reklamowych daje klientom różne zniżki i bony rabatowe. Jednocześnie uspokaja agentów, że nic na tym nie stracą. Po pierwsze turyści będą bardziej skłonni do zarezerwowania wyjazdów, po drugie agenci dostaną prowizję od pełnej ceny.

Czytaj też: „FTI płaci agentom za udział w szkoleniach”.

Dyrektor sprzedaży i marketingu handlowego w FTI Richardl Reindl podkreśla, że organizator stawia na rozwiązania typu „win-win”, na których korzystają obie strony. Po powrocie z wycieczki klienci dostają zwrot części pieniędzy, dzięki czemu ostateczny koszt wyjazdu spada, ale prowizja agenta liczona jest od pierwotnej ceny pakietu.

– Chcemy wesprzeć stacjonarną sieć sprzedaży różnymi akcjami rabatowymi i przekonać klientów do zarezerwowania wyjazdu u agenta – wyjaśnia Reindl.

Żeby ułatwić procedurę naliczania zniżek, FTI wprowadził w systemie rezerwacyjnym dodatkowe narzędzie – link, który wyświetla się po potwierdzeniu zamówienia. Po kliknięciu w niego wystarczy wprowadzić odpowiednią komendę, a zniżka naliczy się automatycznie.

Reklama
Reklama

Niemiecki touroperator FTI w ramach akcji reklamowych daje klientom różne zniżki i bony rabatowe. Jednocześnie uspokaja agentów, że nic na tym nie stracą. Po pierwsze turyści będą bardziej skłonni do zarezerwowania wyjazdów, po drugie agenci dostaną prowizję od pełnej ceny.

Czytaj też: „FTI płaci agentom za udział w szkoleniach”.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biura Podróży
Komisje sejmowe za złagodzeniem przepisów o gwarancjach biur podróży
Biura Podróży
Brytyjczycy odzyskują turystyczny optymizm. Ruszają do biur podróży
Biura Podróży
W tym roku padnie nowy rekord – ponad 10 milionów klientów biur podróży
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biura Podróży
Turyści myślą już o wakacjach 2026? Podwyżki w biurach podróży
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama