W biurze podróży Grecos zmiany na wysokich stanowiskach menedżerskich. O swoim odejściu z firmy poinformowała dyrektor marketingu Bogna Jaśkowiak. – Dobiegła końca moja zawodowa, ekscytująca wielka grecka przygoda. Czas na nowe wyzwania i odkrycia – ogłosiła.
Agenci turystyczni mogą ją pamiętać z prezentacji Grecosa, szczególnie w ostatnich latach przeprowadzanych z dużym rozmachem (np. Agent 2.0 w 2016 roku) czy spektakularnych corocznych imprez wyjazdowych dla najlepszych sprzedawców pod nazwą Grecos Adventure.
Bogna Jaśkowiak przedstawiała działania marketingowe Grecosa podczas spotkań z agentami turystycznymi. Fot. Filip Frydrykiewicz
– Praca w Grecosie dała mi możliwość tworzenia marki, począwszy od jej strony wizualnej, czyli brand cues w postaci claimu Wielkie Greckie Wakacje, kozy wykorzystywanej w części kreacji, czy postaci „Pana Grecosa”, jako symbolu przewodnika i specjalisty. Konsekwentne budowanie wizerunku specjalisty od greckich wakacji przyniosło zakładane efekty i powodowało skokowe zmiany, zarówno w postrzeganiu Grecosa, jak i w sprzedaży jego wycieczek. Szczególną rolę zajął w naszych działaniach content marketing w jego różnorodnych przejawach – postawiliśmy na user generated content, który stał się podstawą wiarygodnej komunikacji w mediach społecznościowych i innych kanałach. Cieszę się też, że wyznaczyliśmy nowe na polskim rynku standardy, jeśli chodzi o katalogi biur podróży – jestem przekonana, że katalogi Grecosa są najlepsze! – mówi Jaśkowiak.
Jaśkowiak to marketingowiec z bogatym doświadczeniem. Przed podjęciem pracy sześć i pół roku temu w Grecosie, pracowała w agencjach reklamowych przy kampaniach dla największych firm w kraju (m.in. BZ WBK, Żywiec, KUPS, OKI Poland, PZU Życie, Mieszko). – Dzięki pracy w Grecosie pokochałam Grecję i to mi pozostanie na zawsze. Uważam, że dobrze przysłużyłam się nasyceniu marki Grecos treścią. Ma ona dzisiaj wyraźny charakter, rozpoznawalne symbole i wartości. Ale nowych wyzwań zamierzam szukać poza branżą turystyczną – wyjaśnia.