Zmiany menedżerskie w Grecosie

Paweł Malitka objął stanowisko szefa działu czarterów, Bogna Jaśkowiak opuszcza stanowisko dyrektora marketingu.

Publikacja: 23.01.2020 18:35

Zmiany menedżerskie w Grecosie

Foto: Paweł Malitka ma bogate doświadczenie pracy w turystyce. Fot. archiwum prywatne

W biurze podróży Grecos zmiany na wysokich stanowiskach menedżerskich. O swoim odejściu z firmy poinformowała dyrektor marketingu Bogna Jaśkowiak. – Dobiegła końca moja zawodowa, ekscytująca wielka grecka przygoda. Czas na nowe wyzwania i odkrycia – ogłosiła.

Agenci turystyczni mogą ją pamiętać z prezentacji Grecosa, szczególnie w ostatnich latach przeprowadzanych z dużym rozmachem (np. Agent 2.0 w 2016 roku) czy spektakularnych corocznych imprez wyjazdowych dla najlepszych sprzedawców pod nazwą Grecos Adventure.

""

Bogna Jaśkowiak przedstawiała działania marketingowe Grecosa podczas spotkań z agentami turystycznymi. Fot. Filip Frydrykiewicz

turystyka.rp.pl

– Praca w Grecosie dała mi możliwość tworzenia marki, począwszy od jej strony wizualnej, czyli brand cues w postaci claimu Wielkie Greckie Wakacje, kozy wykorzystywanej w części kreacji, czy postaci „Pana Grecosa”, jako symbolu przewodnika i specjalisty. Konsekwentne budowanie wizerunku specjalisty od greckich wakacji przyniosło zakładane efekty i powodowało skokowe zmiany, zarówno w postrzeganiu Grecosa, jak i w sprzedaży jego wycieczek. Szczególną rolę zajął w naszych działaniach content marketing w jego różnorodnych przejawach – postawiliśmy na user generated content, który stał się podstawą wiarygodnej komunikacji w mediach społecznościowych i innych kanałach. Cieszę się też, że wyznaczyliśmy nowe na polskim rynku standardy, jeśli chodzi o katalogi biur podróży – jestem przekonana, że katalogi Grecosa są najlepsze! – mówi Jaśkowiak.

Jaśkowiak to marketingowiec z bogatym doświadczeniem. Przed podjęciem pracy sześć i pół roku temu w Grecosie, pracowała w agencjach reklamowych przy kampaniach dla największych firm w kraju (m.in. BZ WBK, Żywiec, KUPS, OKI Poland, PZU Życie, Mieszko). – Dzięki pracy w Grecosie pokochałam Grecję i to mi pozostanie na zawsze. Uważam, że dobrze przysłużyłam się nasyceniu marki Grecos treścią. Ma ona dzisiaj wyraźny charakter, rozpoznawalne symbole i wartości. Ale nowych wyzwań zamierzam szukać poza branżą turystyczną – wyjaśnia.

Nieoficjalnie dowiadujemy się, że nie ma jeszcze decyzji, kto zastąpi Jaśkowiak. Jej następca lub następczyni będzie wskazana w najbliższych tygodniach.

CZYTAJ TEŻ: Paros – nowa wyspa w ofercie Grecosa

Pierwszego stycznia stanowisko kierownika działu czarterów w Grecosie objął natomiast Paweł Malitka. Malitka znany jest w środowisku touroperatorskim, ma za sobą bowiem długą karierę w turystyce.

Jedenaście lat przepracował w Triadzie, gdzie między innymi był koordynatorem produktu, a później menedżerem kontraktującym. Od roku 2012 do 2017 pracował w czarterowej linii lotniczej Small Planet, w której odpowiadał za kontrakty z touroperatorami. Ostatnie dwa lata Malitka spędził w TUI Poland, na stanowisku jednego z trzech kierowników produktu. Odpowiadał tam za takie kierunki jak Grecja, Bułgaria, Cypr i Albania.

– Podczas pracy w Small Planet zainteresowałem się mocniej lotnictwem. Dlatego chętnie zgodziłem się na propozycję prezesa Grecosa Wojciecha Skoczyńskiego, by wziąć odpowiedzialność za program czarterowy tej firmy. Myślę, że moje doświadczenie przyda się w jej rozwijaniu – deklaruje Malitka.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Dagmara Mikas zasiliła zespół produktu w Grecosie

W biurze podróży Grecos zmiany na wysokich stanowiskach menedżerskich. O swoim odejściu z firmy poinformowała dyrektor marketingu Bogna Jaśkowiak. – Dobiegła końca moja zawodowa, ekscytująca wielka grecka przygoda. Czas na nowe wyzwania i odkrycia – ogłosiła.

Agenci turystyczni mogą ją pamiętać z prezentacji Grecosa, szczególnie w ostatnich latach przeprowadzanych z dużym rozmachem (np. Agent 2.0 w 2016 roku) czy spektakularnych corocznych imprez wyjazdowych dla najlepszych sprzedawców pod nazwą Grecos Adventure.

Pozostało 84% artykułu
Biura Podróży
Za dużo turystów? Biura podróży mają z tym problem
Biura Podróży
TUI organizuje się na nowo. Cel: więcej klientów, produktów, usług i kierunków
Biura Podróży
PIT: Turystyczny Fundusz Pomocowy zamiast pożyczać pieniądze będzie je wypłacać
Biura Podróży
Prezes PIT: Ceny wycieczek mogą się dynamicznie zmieniać. Potwierdził to sąd
Biura Podróży
Fostertravel.pl: Touroperatorzy wiedzą, że mogą na nas polegać, to buduje zaufanie