Niemcy wesprą mobilnych agentów z Polski

Niemiecka sieć agentów mobilnych Amondo właśnie otworzyła swój oddział w Polsce. Biuro we Wrocławiu ma być punktem informacyjnym dla wszystkich zainteresowanych współpracą.

Publikacja: 04.02.2020 07:15

Niemcy wesprą mobilnych agentów z Polski

Foto: Fot. www.amondo.de

Amondo to firma, którą tworzą mobilni sprzedawcy turystyczni. Jak sama informuje, z jej rozwiązań korzysta około tysiąca agentów w Niemczech. Mowa zarówno o narzędziach technologicznych wspierających obsługę klientów, jak i dostępie do produktu 170 touroperatorów, w tym również tych największych, jak TUI.

ZOBACZ TAKŻE: Mobilni agenci ze znakiem jakości

Teraz swoją ofertę Amondo kieruje na rynek polski. Pierwsze biuro, które ma być punktem kontaktowym dla zainteresowanych współpracą, powstało we Wrocławiu. Decyzja jest wynikiem spotkania prezesa Achima Steinebacha i prokurenta Daniela Biermanna z polskimi doradcami turystycznymi, którzy już prowadzą działalność w zakresie mobilnej sprzedaży.

– Określiliśmy wspólne obszary działania i chcemy wykorzystać tę synergię w dalszym rozwoju – mówi Steinebach cytowany przez niemiecki portal branżowy Travel Talk. – Polska jest rosnącym rynkiem z dużym potencjałem. Cieszę się, że będziemy wspólnie rosnąć – dodaje. Prezes odmówił podania szczegółów projektu.

CZYTAJ TEŻ: Pierwszy agent turystyczny pobiera opłatę za poradę

Choć Amondo dopiero co otworzyło biuro w Polsce, to ma już pewne doświadczenia związane z naszym rynkiem – umowę o współpracy ma z nim kilku polskich sprzedawców mobilnych.

Amondo to firma, którą tworzą mobilni sprzedawcy turystyczni. Jak sama informuje, z jej rozwiązań korzysta około tysiąca agentów w Niemczech. Mowa zarówno o narzędziach technologicznych wspierających obsługę klientów, jak i dostępie do produktu 170 touroperatorów, w tym również tych największych, jak TUI.

ZOBACZ TAKŻE: Mobilni agenci ze znakiem jakości

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej