Amondo to firma, którą tworzą mobilni sprzedawcy turystyczni. Jak sama informuje, z jej rozwiązań korzysta około tysiąca agentów w Niemczech. Mowa zarówno o narzędziach technologicznych wspierających obsługę klientów, jak i dostępie do produktu 170 touroperatorów, w tym również tych największych, jak TUI.

ZOBACZ TAKŻE: Mobilni agenci ze znakiem jakości

Teraz swoją ofertę Amondo kieruje na rynek polski. Pierwsze biuro, które ma być punktem kontaktowym dla zainteresowanych współpracą, powstało we Wrocławiu. Decyzja jest wynikiem spotkania prezesa Achima Steinebacha i prokurenta Daniela Biermanna z polskimi doradcami turystycznymi, którzy już prowadzą działalność w zakresie mobilnej sprzedaży.

– Określiliśmy wspólne obszary działania i chcemy wykorzystać tę synergię w dalszym rozwoju – mówi Steinebach cytowany przez niemiecki portal branżowy Travel Talk. – Polska jest rosnącym rynkiem z dużym potencjałem. Cieszę się, że będziemy wspólnie rosnąć – dodaje. Prezes odmówił podania szczegółów projektu.

CZYTAJ TEŻ: Pierwszy agent turystyczny pobiera opłatę za poradę

Choć Amondo dopiero co otworzyło biuro w Polsce, to ma już pewne doświadczenia związane z naszym rynkiem – umowę o współpracy ma z nim kilku polskich sprzedawców mobilnych.