Wycieczki z przeceny sprzedają się dobrze

Bieżące przychody niemieckiego agenta turystycznego sonnenklar.TV sięgnęły już 60 procent zeszłorocznych, a wszystko dzięki kampanii, w której firma promuje przecenione wycieczki na czasy po kryzysie.

Publikacja: 29.04.2020 07:45

Wycieczki z przeceny sprzedają się dobrze

Foto: Fot. materiały prasowe

Sonnenklar.TV to kanał telewizyjny i franczyzowe biuro agencyjne należące do Grupy FTI. W zeszłym roku przychody sieci wyniosły 603 miliony euro, z czego połowa przypadła na ponad 280 salonów stacjonarnych. Widzowie mogą oglądać kanał, który nadaje przez całą dobę, za pośrednictwem telewizji satelitarnej i kablowej, ponadto firma korzysta w wybrane dni z pasm lokalnych stacji, emituje program również przez internet, dzięki czemu dziennie dociera nawet do 1,3 miliona widzów.

CZYTAJ TEŻ: W niemieckich biurach podróży jest już lato 2021

Sonnenklar.TV uruchomił kampanię promującą wyjazdy w atrakcyjnych cenach w czasach po koronakryzysie pod hasłem „Opening 20/21 after Corona”. Już po niedługim czasie akcja przyniosła efekty. – Od dawna nie mieliśmy tylu rezerwacji, co od kilku dni i doszliśmy do 60 procent zeszłorocznej sprzedaży. To wyraźny sygnał, że Niemcy znów chcą podróżować – mówi prezes sonnenklar.TV Andreas Lambeck.

Na stronie biura można znaleźć oferty z przecenami sięgającymi 51 procent. Na przykład hotel sieci Labranda na Rodos kosztuje 479 euro zamiast 999 euro od osoby. Do Ras al-Chajma można polecieć za 666 euro zamiast 999 euro. Zdaniem Lambecka klienci, którzy od jakiegoś czasu muszą siedzieć w domach, nie chcą tylko marzyć o wyjazdach, ale chcą mieć perspektywy na wypoczynek po czasach kryzysu.

By dać im poczucie bezpieczeństwa, firma oferuje bezpłatną rezygnację do 30 dni przed datą rozpoczęcia wycieczki. W ofercie znalazły się zarówno wycieczki z dojazdem własnym w Niemczech na lato, jak i podróże lotnicze do Grecji, Egiptu, Maroko, Turcji czy na Maltę, a także do krajów Orientu późną jesienią. Wkrótce w sprzedaży pojawią się też rejsy rzeczne, a także oceaniczne po Atlantyku na przyszły rok.

ZOBACZ TAKŻE: Niemiecki TUI kusi agentów prowizją za lato 2021

– Zaletą wczesnej rezerwacji jest możliwość kupna pobytu w wybranym hotelu, który jest dostępny i oferuje atrakcyjne ceny – mówi ambasador kampanii Harry Wijnvoord, który sam przełożył swoją wycieczkę do Egiptu z wiosny na listopad tego roku. – Choć biura stacjonarne są nadal zamknięte, niedługo sytuacja poprawi się w całej branży. Konieczność całkowitej rezygnacji z wyjazdów sprawi, że chęć do podróżowania będzie silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej – konkluduje Lambeck.

Sonnenklar.TV to kanał telewizyjny i franczyzowe biuro agencyjne należące do Grupy FTI. W zeszłym roku przychody sieci wyniosły 603 miliony euro, z czego połowa przypadła na ponad 280 salonów stacjonarnych. Widzowie mogą oglądać kanał, który nadaje przez całą dobę, za pośrednictwem telewizji satelitarnej i kablowej, ponadto firma korzysta w wybrane dni z pasm lokalnych stacji, emituje program również przez internet, dzięki czemu dziennie dociera nawet do 1,3 miliona widzów.

Pozostało 80% artykułu
Biura Podróży
Anex dziękuje agentom turystycznym i mobilizuje ich do dalszej współpracy
Biura Podróży
Ceny wakacji w biurach podróży w lekkim odwrocie. Najmocniej zanurkował Egipt
Biura Podróży
Coral Travel Poland: W tym roku zabierzemy do Turcji pół miliona turystów
Biura Podróży
TUI sprzedaje już wyjazdy na lato 2025 roku. Pierwszy raz tak wcześnie
Materiał Promocyjny
Jakie są główne zalety systemów do zarządzania zasobami ludzkimi?
Biura Podróży
Koniec tańszych wakacji? W ostatnim tygodniu ważna zmiana w biurach podróży
Biura Podróży
TUI podsumował sprzedaż wakacji – 60 procent miejsc już zarezerwowanych