Rezydenci Itaki podejmują wyzwanie

50 rezydentów Itaki wystąpiło w spocie przypominającym klientom tego biura podróży, że czekają na nich.

Publikacja: 19.05.2020 14:49

Rezydenci Itaki podejmują wyzwanie

Foto: You Tube

O tej porze roku właśnie rozjeżdżaliby się do miejsc, które mieliby mieć pod opieką cały sezon. Przygotowywaliby się do przyjęcia pierwszych gości. Tymczasem muszą siedzieć w domach i czekać na sygnał, że mogą wrócić do pracy. Z inicjatywy szefa obsługi destynacji na Majorce Tomasza Stężały skrzyknęli się i nakręcili spot z serii challange (z ang. wyzwanie) i opatrzyli hasłem z hasztagiem: #dontrushchallenge. 50 osób odgrywa tam mini scenki o tym, jak wyrwane z pieleszy domowych, a czasem oderwane od swojego hobby, jak malowanie obrazów czy opieka nad pszczołami w ulach, błyskawicznie przebierają się w strój służbowy i gotowe są do pracy z klientami. Film można zobaczyć na You Tubie.

CZYTAJ TEŻ: „Odkryj świat na nowo” – lato 2021 z Itaką już w sprzedaży

– Rezydenci podkreślają w ten sposób, że nie przyjmują biernej postawy „nic nie mogę, nic nie robię”. Pokazują, że są w dobrej formie, energiczni, uśmiechnięci i tylko czekają w blokach startowych na początek sezonu – komentuje wiceprezes Itaki Piotr Henicz.

""

turystyka.rp.pl

Jak mówi Henicz, w sezonie letnim Itaka zwykle zatrudnia nawet kilkuset rezydentów. Tych pięćdziesięcioro, którzy wystąpili w filmie, jest szczególnie związanych z firmą, pracują w niej od lat. – Najczęściej siedem miesięcy spędzają w destynacji letniej i pięć w zimowej. Pracują więc zarówno w stosunkowo bliskich krajach, jak i w tych dalekich, egzotycznych. Jakich bym tu miejsc nie wymienił, to i tak trafię w takie, które oni obsługują.

""

turystyka.rp.pl

Wiceszef Itaki ma nadzieję, że wkrótce wszyscy rezydenci będą mogli wrócić do normalnych zajęć zawodowych. Na razie trudno jednak określić, kiedy wystartują pierwsze po przerwie spowodowanej pandemią czartery. – Przygotowujemy się do tej chwili, najbardziej prawdopodobne wydaje się, że na początek będziemy mogli polecieć na wyspy greckie, do Bułgarii, Tunezji, Egiptu, może do Albanii i na Wyspy Kanaryjskie. Hiszpania kontynentalna i Turcja to raczej drugi etap. Bardzo byśmy chcieli też uruchomić wyjazdy do Włoch, które deklarują chęć przyjęcia turystów zagranicznych już od 3 czerwca, ale to będzie zależało od nastawienia naszych klientów – wyjaśnia Henicz.

""

turystyka.rp.pl

O tej porze roku właśnie rozjeżdżaliby się do miejsc, które mieliby mieć pod opieką cały sezon. Przygotowywaliby się do przyjęcia pierwszych gości. Tymczasem muszą siedzieć w domach i czekać na sygnał, że mogą wrócić do pracy. Z inicjatywy szefa obsługi destynacji na Majorce Tomasza Stężały skrzyknęli się i nakręcili spot z serii challange (z ang. wyzwanie) i opatrzyli hasłem z hasztagiem: #dontrushchallenge. 50 osób odgrywa tam mini scenki o tym, jak wyrwane z pieleszy domowych, a czasem oderwane od swojego hobby, jak malowanie obrazów czy opieka nad pszczołami w ulach, błyskawicznie przebierają się w strój służbowy i gotowe są do pracy z klientami. Film można zobaczyć na You Tubie.

Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki