TUI sprzedaje przez Booking.com

Ponad 70 tysięcy wycieczek, biletów do atrakcji i na wydarzenia, które można kupić przez należącą do Grupy TUI platformę Musement, będzie dostępnych jeszcze tego lata na Bookingu.com.

Publikacja: 15.06.2020 07:33

TUI sprzedaje przez Booking.com

Foto: Fot. www.tuigroup.com

Musement to platforma, na której znajdują się propozycje wycieczek fakultatywnych, atrakcji i innych produktów dodatkowych, z których turysta może skorzystać w odwiedzanym miejscu, takich jak usługi spa i wellness, bilety do muzeów, atrakcji turystycznych i na wydarzenia. Dzięki niej klienci mogą rezerwować usługi dodatkowe w momencie zakupu wyjazdu w TUI. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów takich ofert.

Grupa TUI podpisała z Booking.com umowę o współpracy strategicznej, na mocy której ponad 70 tysięcy ofert z Musement będzie sprzedawanych również przez Booking.com. Zakłada ona, że Musement będzie pierwszym partnerem w tej dziedzinie.

CZYTAJ TEŻ: Musement dostępny po polsku

TUI podkreśla w komunikacie, że także klienci, którzy będą chcieli spędzić wakacje we własnym kraju, znajdą tam wiele pomysłów na zorganizowanie czasu wolnego. Plan zakłada pozyskanie nie tylko klientów wyjeżdżających na urlop poza miejsce zamieszkania, ale również tych, którzy na wakacje zostaną w domu, ale chcieliby w tym czasie spędzić czas niestandardowo.

Dla Grupy TUI partnerstwo z Bookingiem oznacza przyspieszenie zmiany modelu biznesowego z tradycyjnego na cyfrowy – to cel, o którym wielokrotnie mówił prezes Grupy TUI Friedrich Joussen. – Rozwój sprzedaży atrakcji w internecie to najważniejszy element strategii cyfryzacji TUI – mówi dyrektor zarządzający TUI Destination Experiences David Schelp.

Musement to platforma, na której znajdują się propozycje wycieczek fakultatywnych, atrakcji i innych produktów dodatkowych, z których turysta może skorzystać w odwiedzanym miejscu, takich jak usługi spa i wellness, bilety do muzeów, atrakcji turystycznych i na wydarzenia. Dzięki niej klienci mogą rezerwować usługi dodatkowe w momencie zakupu wyjazdu w TUI. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów takich ofert.

Grupa TUI podpisała z Booking.com umowę o współpracy strategicznej, na mocy której ponad 70 tysięcy ofert z Musement będzie sprzedawanych również przez Booking.com. Zakłada ona, że Musement będzie pierwszym partnerem w tej dziedzinie.

Biura Podróży
Itaka: To był najlepszy rok w historii biur podróży, ale liczymy na jeszcze lepszy
Materiał Promocyjny
Budowa farm wiatrowych i fotowoltaicznych
Biura Podróży
Rego-Bis zabierze czarterem klientów z Zielonej Góry do Albanii
Biura Podróży
Prezes TUI: Współpraca z agentami turystycznymi nam się opłaca, chcemy więcej
Biura Podróży
Fostertravel.pl rośnie w miastach i miasteczkach. 15 nowych salonów w rok
Materiał Promocyjny
ORLEN Paczka ma 4000 automatów paczkowych i rośnie w imponującym tempie
Biura Podróży
Turystyczna Organizacja Otwarta rusza na pomoc bułgarskiej turystyce
Biura Podróży
Anex Tour dziękował agentom za udany sezon. 250 tysięcy klientów w Polsce