Musement to platforma, na której znajdują się propozycje wycieczek fakultatywnych, atrakcji i innych produktów dodatkowych, z których turysta może skorzystać w odwiedzanym miejscu, takich jak usługi spa i wellness, bilety do muzeów, atrakcji turystycznych i na wydarzenia. Dzięki niej klienci mogą rezerwować usługi dodatkowe w momencie zakupu wyjazdu w TUI. W zeszłym roku koncern sprzedał 10 milionów takich ofert.
Grupa TUI podpisała z Booking.com umowę o współpracy strategicznej, na mocy której ponad 70 tysięcy ofert z Musement będzie sprzedawanych również przez Booking.com. Zakłada ona, że Musement będzie pierwszym partnerem w tej dziedzinie.
CZYTAJ TEŻ: Musement dostępny po polsku
TUI podkreśla w komunikacie, że także klienci, którzy będą chcieli spędzić wakacje we własnym kraju, znajdą tam wiele pomysłów na zorganizowanie czasu wolnego. Plan zakłada pozyskanie nie tylko klientów wyjeżdżających na urlop poza miejsce zamieszkania, ale również tych, którzy na wakacje zostaną w domu, ale chcieliby w tym czasie spędzić czas niestandardowo.
Dla Grupy TUI partnerstwo z Bookingiem oznacza przyspieszenie zmiany modelu biznesowego z tradycyjnego na cyfrowy – to cel, o którym wielokrotnie mówił prezes Grupy TUI Friedrich Joussen. – Rozwój sprzedaży atrakcji w internecie to najważniejszy element strategii cyfryzacji TUI – mówi dyrektor zarządzający TUI Destination Experiences David Schelp.