Reklama

TUI Deutschland kusi zniżkami

Do 250 euro zniżki na wybrane imprezy turystyczne – tak TUI Deutschland próbuje pobudzić popyt na wyjazdy w sezonie letnim.

Publikacja: 18.06.2020 08:39

TUI Deutschland kusi zniżkami

Foto: Fot. AFP

Niemcy mogą się powoli szykować do zagranicznych podróży. Z tej okazji TUI Deutschland wystartował z kampanią „Welcome back”, w ramach której oferuje do 250 euro zniżki od osoby. Promocja dotyczy wybranych ofert w 200 hotelach i klubach, wśród nich również z sieci TUI Blue, TUI Magic Life, TUI Suneo, Robinson, Riu i obiektach rodzinnych TUI Kids Club.

Wszystkie hotele marek TUI działają w reżimie sanitarnym. TUI zapewnia, że w tym sezonie programy animacyjne i sportowe będą zorganizowane tak, by klienci bezpiecznie mogli z nich skorzystać. Szczególną wagę koncern przykłada do organizacji pracy klubów dla dzieci – grupy będą mniejsze, większość zajęć odbywać się będzie na zewnątrz, a zabawki i meble będą regularnie dezynfekowane.

CZYTAJ TEŻ: Klienci krytykują, TUI przeprasza

Większość hoteli w Bułgarii, Grecji, Włoszech, Chorwacji, Portugalii i Hiszpanii otworzy się w czerwcu. Niektóre obiekty w Niemczech już obsługują klientów. Z tych zagranicznych pierwszy ruszył (15 czerwca) TUI Blue Jadran w Chorwacji.

Oferta specjalna w ramach kampanii „Welcome back” dostępna jest do 22 czerwca. Promocja dotyczy pobytów co najmniej siedmiodniowych w terminie od 9 czerwca do 30 września organizowanych pod markami TUI i airtours. Tygodniowy urlop na Majorce w czterogwiazdowym hotelu ze śniadaniem z wylotem ze Stuttgartu można kupić po podaniu kodu zniżkowego już od 449 euro od osoby (w pokoju dwuosobowym).

Reklama
Reklama

Niemcy mogą się powoli szykować do zagranicznych podróży. Z tej okazji TUI Deutschland wystartował z kampanią „Welcome back”, w ramach której oferuje do 250 euro zniżki od osoby. Promocja dotyczy wybranych ofert w 200 hotelach i klubach, wśród nich również z sieci TUI Blue, TUI Magic Life, TUI Suneo, Robinson, Riu i obiektach rodzinnych TUI Kids Club.

Wszystkie hotele marek TUI działają w reżimie sanitarnym. TUI zapewnia, że w tym sezonie programy animacyjne i sportowe będą zorganizowane tak, by klienci bezpiecznie mogli z nich skorzystać. Szczególną wagę koncern przykłada do organizacji pracy klubów dla dzieci – grupy będą mniejsze, większość zajęć odbywać się będzie na zewnątrz, a zabawki i meble będą regularnie dezynfekowane.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama