Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.
Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.
CZYTAJ TEŻ: Itaka wystartowała ze sprzedażą zimy 2021/2022. Dużo egzotyki
Itaka została doceniona przez Klientów m.in. za niezawodność, szeroką ofertę, rzetelność i wiarygodność oraz profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie.
Na pytanie „Co sprawiło, że Itaka została uznana za lidera jakości?” respondenci głównie odpowiadali:
• „Nigdy się na nim nie zawiodłam”
• „Posiada fajne oferty w niskiej cenie”
• „Najbardziej znane na rynku, rzetelne i wiarygodne”
• „Byłam zadowolona z tego biura i polecam go wszystkim”
• „Doskonała obsługa klienta i profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie”
• „Godne polecenia pod względem ceny i miejsc do odwiedzania”.