Reklama

Itaka z tytułem Lider Jakości 2021

Głosami konsumentów Itaka uzyskała I miejsce w kategorii „biura podróży” w badaniu Konsumencki Lider Jakości.

Publikacja: 08.03.2021 16:09

Itaka z tytułem Lider Jakości 2021

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.

Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Itaka wystartowała ze sprzedażą zimy 2021/2022. Dużo egzotyki

Itaka została doceniona przez Klientów m.in. za niezawodność, szeroką ofertę, rzetelność i wiarygodność oraz profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie.

Na pytanie „Co sprawiło, że Itaka została uznana za lidera jakości?” respondenci głównie odpowiadali:
• „Nigdy się na nim nie zawiodłam”
• „Posiada fajne oferty w niskiej cenie”
• „Najbardziej znane na rynku, rzetelne i wiarygodne”
• „Byłam zadowolona z tego biura i polecam go wszystkim”
• „Doskonała obsługa klienta i profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie”
• „Godne polecenia pod względem ceny i miejsc do odwiedzania”.

Reklama
Reklama

Dzięki takim opiniom Itaka zyskała złote godło Konsumencki Lider Jakości 2021.

WARTO: „Itaki świat nadal jest piękny”, a do tego mamy dużo nowości na lato

Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.

Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama