Itaka z tytułem Lider Jakości 2021

Głosami konsumentów Itaka uzyskała I miejsce w kategorii „biura podróży” w badaniu Konsumencki Lider Jakości.

Publikacja: 08.03.2021 16:09

Itaka z tytułem Lider Jakości 2021

Foto: Fot. Filip Frydrykiewicz

Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.

Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Itaka wystartowała ze sprzedażą zimy 2021/2022. Dużo egzotyki

Itaka została doceniona przez Klientów m.in. za niezawodność, szeroką ofertę, rzetelność i wiarygodność oraz profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie.

Na pytanie „Co sprawiło, że Itaka została uznana za lidera jakości?” respondenci głównie odpowiadali:
• „Nigdy się na nim nie zawiodłam”
• „Posiada fajne oferty w niskiej cenie”
• „Najbardziej znane na rynku, rzetelne i wiarygodne”
• „Byłam zadowolona z tego biura i polecam go wszystkim”
• „Doskonała obsługa klienta i profesjonalne doradztwo na wysokim poziomie”
• „Godne polecenia pod względem ceny i miejsc do odwiedzania”.

Dzięki takim opiniom Itaka zyskała złote godło Konsumencki Lider Jakości 2021.

WARTO: „Itaki świat nadal jest piękny”, a do tego mamy dużo nowości na lato

Badanie zleciła redakcja czasopisma „Strefy Gospodarki”. Była to już jego dziesiąta edycja. W tym roku – jak zapewnia organizator – przeprowadzono je na próbie prawie 15 tysięcy respondentów.

Celem było „nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Badania pokazują też, dlaczego dany produkt lub usługa są uważane przez konsumentów za najlepsze i jakie skojarzenia budzą” – czytamy w komunikacie.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej