Reklama

Wakacje.pl z nowym logo – słoneczko zmienia się w łuk

Wakacje.pl zmieniają logotyp i wprowadzają nowy system identyfikacji wizualnej marki. Zmiana ma sprzyjać realizacji strategii „client first” (z ang. klient przede wszystkim) i ułatwić Polakom wybór wakacji.

Publikacja: 26.04.2021 15:54

Wakacje.pl z nowym logo – słoneczko zmienia się w łuk

Foto: Fot. materiały prasowe Wakacje.pl

Jak czytamy w komunikacie firmy, nowe logo, piktogramy i użyta w nich paleta kolorów, a także „odświeżony branding audio i nowy claim” mają „wzmocnić świadomość roli i możliwości, jakie dają Wakacje.pl” w wyborze wakacyjnych wyjazdów klientów tej sieci agentów turystycznych.

CZYTAJ TEŻ: Autentyczna, spontaniczna i dumna – Teneryfa ma nowe hasło i logo

– Wakacje.pl są miejscem, w którym dla setek tysięcy Polaków zaczynają się wakacje – mówi prezes tej firmy Dariusz Górzny, cytowany w komunikacie. – Nowe logo zachowuje pełną nazwę marki z elementem słońca, uproszczonym do postaci łuku. Geometryczna forma logotypu i nowy system piktogramów w palecie 8 kolorów, pozwalają na prezentowanie szerokiej półki produktowej, wielu możliwości podróżowania i zakupu wakacji w nieograniczony sposób. Rebranding wspiera dynamiczny rozwój produktowy i technologiczny marki Wakacje.pl.

""

Foto: turystyka.rp.pl

– Ostatnio warunki nas co prawda nie rozpieszczają, ale Wakacje.pl nie schodzą z obranego kursu, konsekwentnie realizując strategię „client first” – przekonuje prezes. – W ostatnich kwartałach wdrożyliśmy nowy serwis wakacje.pl, nasza półka produktowa uległa istotnej rozbudowie, automatyzujemy procesy obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, konsekwentnie zwiększając jakość i poziomy sprzedaży. Za nami trzy akwizycje (Wakacje.pl najpierw kupiły sieć agencyjną działającą na zasadzie franczyzy, My Travel, potem drugą, Wakacyjny Świat, a pomiędzy nimi spółkę Parklot.pl pośredniczącą w wynajmowaniu miejsc na parkingach przy lotniskach – red.) i istotne powiększenie zespołu na przestrzeni ostatnich lat. Tylko jedna rzecz przez ostatnie 10 lat pozostawała niezmienna – nasza identyfikacja wizualna, w tym logotyp. Czas na zmianę identyfikacji, która będzie swoją pojemnością nadążała za tempem i wielowymiarowością rozwoju, jaki jest naszym udziałem – wyjaśnia Górzny.

Reklama
Reklama

Proces zmiany Wakacje.pl rozpoczęły dwa lata temu, jako „kolejny etap wzmocnienia marki, zwiększania jej rynkowej wartości oraz wpisania się w aktualne trendy komunikacyjne, zwłaszcza w digitalu”. Zajmowała się tym agencja brandingowa BNA.

ZOBACZ TEŻ: Sun & Fun Holidays odświeża logo

– Wiele lat pracowaliśmy nad budowaniem świadomości marki i to nam się udało. Po roku nieobecności w mediach wracamy w nowej, odświeżonej odsłonie, która dotychczasowym klientom pozwoli odkryć nas na nowo, a tym nowym poznać nas w pełni naszych możliwości. Digitalowa forma logo i nowy język identyfikacji doskonale odpowiadają dzisiejszej konsumpcji mediów, a nam jako marce pozwolą na zwinną i elastyczną realizację wielu kampanii, o których już myślimy na najbliższy czas i kolejne lata – mówi dyrektor marketingu Wakacje.pl Katarzyna Walczak.

Kampania ogólnopolska z nowymi elementami wizualizacji ruszy 17 maja.

""

Foto: turystyka.rp.pl

– Projekt dla Wakacje.pl był dla nas wyzwaniem – przekonuje cytowany w komunikacie agenta Andrzej Roze z firmy BNA. – Koncept musiał z jednej strony łączyć przyjemny, pełen pozytywnych emocji, a zarazem różnorodny produkt przeznaczony dla wszystkich, z siłą i pozycją marki, będącej liderem turystycznego rynku agencyjnego w Polsce. Ostateczny Efekt jest zatem efektem intensywnej pracy nad istotą marki dzisiaj, z jej nowymi możliwościami i potrzebami.

Reklama
Reklama

Zmiany obejmą zarówno sprzedaż tradycyjną, jak i tę w sieci. W najbliższym czasie nowe logo pojawi się na pierwszych 50 z ponad 200 salonach. Pozostałe mają zyskać je do początku 2023 roku.

Wakacje.pl to największy agent turystyczny w kraju pod względem liczby punktów sprzedaży. Dysponuje platformą internetową Wakacje.pl i ponad 200 sklepami z wycieczkami. Współpracuje z największymi organizatorami wyjazdów, chociaż nie ma wśród nich najpotężniejszego z nich, TUI Poland. Firmy poróżniły się dwa lata temu (czytaj: Wakacje.pl kontra TUI. Stawka – 20 milionów złotych).

Jak czytamy w komunikacie firmy, nowe logo, piktogramy i użyta w nich paleta kolorów, a także „odświeżony branding audio i nowy claim” mają „wzmocnić świadomość roli i możliwości, jakie dają Wakacje.pl” w wyborze wakacyjnych wyjazdów klientów tej sieci agentów turystycznych.

CZYTAJ TEŻ: Autentyczna, spontaniczna i dumna – Teneryfa ma nowe hasło i logo

Pozostało jeszcze 90% artykułu
Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
10 tysięcy pracowników TUI pracuje zdalnie. Najchętniej z Hiszpanii
Biura Podróży
Traveldata zebrała i porównała ceny wakacji na 2026 rok. Jest taniej
Biura Podróży
TUI zatrudnił sztuczną inteligencję do odpowiadania klientom. „Od razu zauważyli poprawę”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biura Podróży
Rainbow: Nasze „Podróże ze smakiem” i „Rodzinne przygody” to nowa jakość wycieczek
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama