Jak czytamy w komunikacie firmy, nowe logo, piktogramy i użyta w nich paleta kolorów, a także „odświeżony branding audio i nowy claim” mają „wzmocnić świadomość roli i możliwości, jakie dają Wakacje.pl” w wyborze wakacyjnych wyjazdów klientów tej sieci agentów turystycznych.
CZYTAJ TEŻ: Autentyczna, spontaniczna i dumna – Teneryfa ma nowe hasło i logo
– Wakacje.pl są miejscem, w którym dla setek tysięcy Polaków zaczynają się wakacje – mówi prezes tej firmy Dariusz Górzny, cytowany w komunikacie. – Nowe logo zachowuje pełną nazwę marki z elementem słońca, uproszczonym do postaci łuku. Geometryczna forma logotypu i nowy system piktogramów w palecie 8 kolorów, pozwalają na prezentowanie szerokiej półki produktowej, wielu możliwości podróżowania i zakupu wakacji w nieograniczony sposób. Rebranding wspiera dynamiczny rozwój produktowy i technologiczny marki Wakacje.pl.
– Ostatnio warunki nas co prawda nie rozpieszczają, ale Wakacje.pl nie schodzą z obranego kursu, konsekwentnie realizując strategię „client first” – przekonuje prezes. – W ostatnich kwartałach wdrożyliśmy nowy serwis wakacje.pl, nasza półka produktowa uległa istotnej rozbudowie, automatyzujemy procesy obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, konsekwentnie zwiększając jakość i poziomy sprzedaży. Za nami trzy akwizycje (Wakacje.pl najpierw kupiły sieć agencyjną działającą na zasadzie franczyzy, My Travel, potem drugą, Wakacyjny Świat, a pomiędzy nimi spółkę Parklot.pl pośredniczącą w wynajmowaniu miejsc na parkingach przy lotniskach – red.) i istotne powiększenie zespołu na przestrzeni ostatnich lat. Tylko jedna rzecz przez ostatnie 10 lat pozostawała niezmienna – nasza identyfikacja wizualna, w tym logotyp. Czas na zmianę identyfikacji, która będzie swoją pojemnością nadążała za tempem i wielowymiarowością rozwoju, jaki jest naszym udziałem – wyjaśnia Górzny.