Enter Air poleci z klientami Itaki nad ciepłe morza

Enter Air i Itaka Holdings zawarły umowę o współpracy na sezony lato 2021 i zima 2021-2022. Szacunkowa wartość umowy wynosi 39,2 miliona dolarów, czyli około 150,4 miliona złotych.

Publikacja: 02.08.2021 15:29

Enter Air poleci z klientami Itaki nad ciepłe morza

Foto: Fot. Katowice Airport

Jak informuje przewoźnik w komunikacie, umowa jest na czas określony, do 30 kwietnia 2022 roku. Właściwie to przedłużenie poprzednich kontraktów, jakie od lat wiążą tę linię lotniczą i biuro podróży.

ZOBACZ TEŻ: Coral powiększył zamówienie na czartery w Enter Airze

Grecja, Turcja, Wyspy Kanaryjskie i dalekie kraje egzotyczne – to główne kierunki, jakie będzie obsługiwał przewoźnik na zamówienie touroperatora. – Ale jesteśmy elastyczni, więc zgodnie z zamówieniem klienta polecimy dla niego wszędzie, gdzie nas będzie potrzebował – podkreśla członek zarządu i dyrektor generalny Enter Air.

Umowa z Itaką to kolejny podpisany przez nas w ostatnim czasie kontrakt z największymi touroperatorami na polskim rynku. Jesteśmy w środku sezonu, który jest bardzo intensywny. Polacy kochają latać na wakacje i popyt na usługi turystyczne, zgodnie z oczekiwaniami, szybko się odbudował – dodaje Polaniecki.

CZYTAJ TEŻ: Enter Air powiększa flotę. „Tylu maszyn jeszcze nie mieliśmy”

„Łączna wartość świadczeń wynikających z umowy nie jest możliwa do precyzyjnego ustalenia i jej ostateczna wartość może różnić się od podanych szacunków. Rozliczenia z tytułu podpisanej umowy będą realizowane na bieżąco i zgodnie z harmonogramem poszczególnych lotów czarterowych” – czytamy w komunikacie.

Jak informuje przewoźnik w komunikacie, umowa jest na czas określony, do 30 kwietnia 2022 roku. Właściwie to przedłużenie poprzednich kontraktów, jakie od lat wiążą tę linię lotniczą i biuro podróży.

ZOBACZ TEŻ: Coral powiększył zamówienie na czartery w Enter Airze

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej