Chcesz naładować baterie, ale nie zamierzasz smażyć się na plaży? Szukasz wycieczki, która pozwoli ci odkryć świat, siebie samego i innych? Odpowiedzią na te potrzeby ma być oferta od Decathlon Travel - przekonuje firma na swojej stronie internetowej.
Nowy portal, który działa na rynku francuskim, oferuje wycieczki łączące pobyt z aktywnym wypoczynkiem. Partnerzy, z którymi Decathlon współpracuje przy ich tworzeniu, znają nie tylko specyfikę swojego rynku, ale mają też wiedzę i doświadczenie w sporcie oraz działają w duchu odpowiedzialności społecznej i dbałości o środowisko naturalne.
Czytaj więcej
„Witaj Lato 22” - pod tym hasłem biuro podróży Itaka rozpoczęło dzisiaj promocyjną sprzedaż wyjazdów na sezon lato 2022.
Programy tworzone są z myślą o rodzinach z dziećmi, parach i grupach przyjaciół. Można wybierać spośród propozycji obejmujących pięć dziedzin: wędrowanie, jazdę na rowerze, nurkowanie, windsurfing i kite surfing. Chodzi o to, by klienci jak najwięcej czasu spędzali w otwartym terenie, w otoczeniu natury. W ofercie nie ma natomiast wycieczek, które wiążą się z długim czasem podróży lub wizytami w zbyt wielu miejscach. Cel jest prosty: pooddychać świeżym powietrzem i zachwycić się pięknym otoczeniem.
Za pośrednictwem portalu klienci będą mogli skontaktować się pracownikami Decathlonu Travel, którzy sami pasjonują się sportem, turystyką i nowymi technologiami (tak ich przedstawia firma). Partnerami portalu są z kolei agenci specjalizujący się w konkretnych kierunkach i dyscyplinach. Razem z nimi klienci pojadą na przykład do Nepalu, by wejść na Mont Everest, na nurkowanie do Egiptu, czy na kite surfing do Maroka.