Itaka: "Witaj Lato 22", czyli 500 hoteli i 200 wycieczek na przyszłe wakacje

„Witaj Lato 22” - pod tym hasłem biuro podróży Itaka rozpoczęło dzisiaj promocyjną sprzedaż wyjazdów na sezon lato 2022.

Publikacja: 29.09.2021 14:12

Itaka: "Witaj Lato 22", czyli 500 hoteli i 200 wycieczek na przyszłe wakacje

Foto: Materiały promocyjne biura podróży Itaka

W systemach rezerwacyjnych touroperator umieścił na start 29 samolotowych kierunków wypoczynkowych z prawie 500 hotelami, ponad 200 wycieczek objazdowych i oferty z dojazdem własnym. Sukcesywnie zamierza będzie wprowadzać kolejne kierunki, hotele i wycieczki.

Wszystko co najważniejsze

Jak pisze biuro podróży w komunikacie, jego klienci spędzą przyszłe wakacje w Grecji, w wysokiej jakości hotelach z all inclusive w najpopularniejszych kurortach na Krecie, Rodos, Zakintos, Kos, Tassos i Chalkidiki, a także w Turcji w takich słynnych miejscach wakacyjnych z najlepszymi plażami, jak Alanya, Side, Kusadasi, Kemer, Belek, Antalya, Bodrum, Finike i Didyma.

Touroperator włączył do oferty nowe hotele w Albanii, która była w tym roku przebojem lata. W pierwszym etapie sprzedaży, Itaka umieściła też w systemach rezerwacyjnych wyjazdy do Hiszpanii, w tym na Wyspy Kanaryjskie, „kolejny mocny kierunek Itaki”, i na Maderę.

Egzotyczne kierunki reprezentują Zanzibar, Malediwy, Dominikana, Wyspy Zielonego Przylądka i Madagaskar. W pierwszej odsłonie sezonu lato 2022 są też Egipt, Tunezja, Bułgaria i Włochy.

Szczególne miejsce w wakacyjnym portfolio – zapewnia touroperator - zajmują wyjazdy dla konkretnych grup klientów, Chodzi o hotele wypoczynkowe z Klubami Przyjaciół Itaki i ItaKarma. Klubów Przyjaciół Itaki, uruchomionych 10 lat temu z myślą o rodzinach z dziećmi, będzie 33. W programie wykorzystano animacje i bohaterów-maskotki z popularnego parku rozrywki Energylandia. Zabawy dla najmłodszych turystów z Polski tak się spodobały w tym roku, że biuro podróży odnotowało duży wzrost zainteresowania hotelami klubowymi, co przyczyniło się także do sukcesu komercyjnego tego segmentu produktu.

Z kolei po udanym debiucie ItaKarmy, „ekskluzywnej formuły klubowej” przeznaczonej dla osób dorosłych planowanych jest 15 hoteli w 12 kierunkach.

Czytaj więcej

Enter Air poleci z klientami Itaki nad ciepłe morza

Autokarem, samolotem, statkiem, samochodem

W sprzedaży od dzisiaj jest też prawie 200 autorskich objazdowych wycieczek Itaki. Wśród nich między innymi programy przewidujące przeloty charterowe do Grecji i Turcji, które połączyć można z wypoczynkiem na miejscu, i rejsy po Nilu.

Itaka oferuje też zwiedzanie w ramach cykli. „Wakacje pod palmami” to egzotyczne podróże do najodleglejszych zakątków świata, „Jadę na plażę”, czyli wycieczki autokarowe, zwiedzanie i odpoczynek na południu Europy oraz „Lecę nad morze” - z przelotem regularnymi liniami lotniczymi do miejsc w Europie, w których rozpoczyna się objazd autokarem.

W ramach produktu zwanego „z dojazdem własnym” touroperator sprzedaje noclegi w Grecji, Macedonii i Czarnogórze, a wkrótce także w Chorwacji, Słowenii i Czechach. W tej ofercie są też pierwsze hotele w Polsce, których planuje wprowadzić do systemu rezerwacyjnego około 150. „Odpowiedzią na rosnące zainteresowanie hotelami z przelotem dostępnym w ramach pakietowania dynamicznego rośnie liczba tego rodzaju produktu” - wyjaśnia Itaka w komunikacie.

Jak podkreśla firma, w całym swoim działaniu stawia na stosunek jakości do ceny, miejsca w których może zagwarantować najwyższą jakość wypoczynku i na propozycje kierowane do konkretnych grup klientów.

Rozwija nowe technologie, w tym aplikację mobilną Itaka, dzięki której m.in. poprawia jakość obsługi klientów podczas wakacji. Inne zalety oferty biura podróży to niestandardowe długości pobytu i większy dostęp do produktu objętego pakietowaniem dynamicznym.

Długa lista korzyści

Rozpoczęciu sprzedaży towarzyszy promocja. Do 30 listopada Pakiet 22 na lato 2022 obejmuje bezpłatne benefity: Multi Zmiana 22, Rezygnacja 22, Płatność 22, Gwarancja Najniższej Ceny. Do tego: 15 procent zaliczki, dzieci 2+2 dostaną w wybranych hotelach świadczenia hotelowe gratis, w innych z kolei można liczyć na 50 procent zniżki dla dziecka, czy zniżki do 47 procent.

Pierwszych 2200 dzieci w wieku 2-12 lat, których rodzice zarezerwują już teraz przyszłoroczne wakacje dostaną też bilety do Energylandii za złotówkę (dotyczy to oferty Klubów Przyjaciół Itaki).

Tradycyjnie Itaka oferuje w pierwszym okresie stałym klientom 3 procent zniżki, a 8 procent na wycieczki lokalne SeePlaces. Kupujący imprezy oparte na przelotach rejsowych mogą liczyć, że do końca lutego będą mogli zmienić wyjazd bez ponoszenia przewidzianej normalnie w takiej sytuacji opłaty (nie dotyczy pakietów dynamicznych),

Dodatkowym atutem jest też ubezpieczenie Simple z zakresem rozszerzonym o ochronę w razie zachorowania na COVID-19.

W systemach rezerwacyjnych touroperator umieścił na start 29 samolotowych kierunków wypoczynkowych z prawie 500 hotelami, ponad 200 wycieczek objazdowych i oferty z dojazdem własnym. Sukcesywnie zamierza będzie wprowadzać kolejne kierunki, hotele i wycieczki.

Wszystko co najważniejsze

Pozostało 95% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Grecos: To był udany sezon. Urośliśmy o jedną piątą
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej