Itaka: "Witaj Lato 22", czyli 500 hoteli i 200 wycieczek na przyszłe wakacje

„Witaj Lato 22” - pod tym hasłem biuro podróży Itaka rozpoczęło dzisiaj promocyjną sprzedaż wyjazdów na sezon lato 2022.

Publikacja: 29.09.2021 14:12

Itaka: "Witaj Lato 22", czyli 500 hoteli i 200 wycieczek na przyszłe wakacje

Foto: Materiały promocyjne biura podróży Itaka

W systemach rezerwacyjnych touroperator umieścił na start 29 samolotowych kierunków wypoczynkowych z prawie 500 hotelami, ponad 200 wycieczek objazdowych i oferty z dojazdem własnym. Sukcesywnie zamierza będzie wprowadzać kolejne kierunki, hotele i wycieczki.

Wszystko co najważniejsze

Jak pisze biuro podróży w komunikacie, jego klienci spędzą przyszłe wakacje w Grecji, w wysokiej jakości hotelach z all inclusive w najpopularniejszych kurortach na Krecie, Rodos, Zakintos, Kos, Tassos i Chalkidiki, a także w Turcji w takich słynnych miejscach wakacyjnych z najlepszymi plażami, jak Alanya, Side, Kusadasi, Kemer, Belek, Antalya, Bodrum, Finike i Didyma.

Touroperator włączył do oferty nowe hotele w Albanii, która była w tym roku przebojem lata. W pierwszym etapie sprzedaży, Itaka umieściła też w systemach rezerwacyjnych wyjazdy do Hiszpanii, w tym na Wyspy Kanaryjskie, „kolejny mocny kierunek Itaki”, i na Maderę.

Egzotyczne kierunki reprezentują Zanzibar, Malediwy, Dominikana, Wyspy Zielonego Przylądka i Madagaskar. W pierwszej odsłonie sezonu lato 2022 są też Egipt, Tunezja, Bułgaria i Włochy.

Szczególne miejsce w wakacyjnym portfolio – zapewnia touroperator - zajmują wyjazdy dla konkretnych grup klientów, Chodzi o hotele wypoczynkowe z Klubami Przyjaciół Itaki i ItaKarma. Klubów Przyjaciół Itaki, uruchomionych 10 lat temu z myślą o rodzinach z dziećmi, będzie 33. W programie wykorzystano animacje i bohaterów-maskotki z popularnego parku rozrywki Energylandia. Zabawy dla najmłodszych turystów z Polski tak się spodobały w tym roku, że biuro podróży odnotowało duży wzrost zainteresowania hotelami klubowymi, co przyczyniło się także do sukcesu komercyjnego tego segmentu produktu.

Z kolei po udanym debiucie ItaKarmy, „ekskluzywnej formuły klubowej” przeznaczonej dla osób dorosłych planowanych jest 15 hoteli w 12 kierunkach.

Czytaj więcej

Enter Air poleci z klientami Itaki nad ciepłe morza

Autokarem, samolotem, statkiem, samochodem

W sprzedaży od dzisiaj jest też prawie 200 autorskich objazdowych wycieczek Itaki. Wśród nich między innymi programy przewidujące przeloty charterowe do Grecji i Turcji, które połączyć można z wypoczynkiem na miejscu, i rejsy po Nilu.

Itaka oferuje też zwiedzanie w ramach cykli. „Wakacje pod palmami” to egzotyczne podróże do najodleglejszych zakątków świata, „Jadę na plażę”, czyli wycieczki autokarowe, zwiedzanie i odpoczynek na południu Europy oraz „Lecę nad morze” - z przelotem regularnymi liniami lotniczymi do miejsc w Europie, w których rozpoczyna się objazd autokarem.

W ramach produktu zwanego „z dojazdem własnym” touroperator sprzedaje noclegi w Grecji, Macedonii i Czarnogórze, a wkrótce także w Chorwacji, Słowenii i Czechach. W tej ofercie są też pierwsze hotele w Polsce, których planuje wprowadzić do systemu rezerwacyjnego około 150. „Odpowiedzią na rosnące zainteresowanie hotelami z przelotem dostępnym w ramach pakietowania dynamicznego rośnie liczba tego rodzaju produktu” - wyjaśnia Itaka w komunikacie.

Jak podkreśla firma, w całym swoim działaniu stawia na stosunek jakości do ceny, miejsca w których może zagwarantować najwyższą jakość wypoczynku i na propozycje kierowane do konkretnych grup klientów.

Rozwija nowe technologie, w tym aplikację mobilną Itaka, dzięki której m.in. poprawia jakość obsługi klientów podczas wakacji. Inne zalety oferty biura podróży to niestandardowe długości pobytu i większy dostęp do produktu objętego pakietowaniem dynamicznym.

Długa lista korzyści

Rozpoczęciu sprzedaży towarzyszy promocja. Do 30 listopada Pakiet 22 na lato 2022 obejmuje bezpłatne benefity: Multi Zmiana 22, Rezygnacja 22, Płatność 22, Gwarancja Najniższej Ceny. Do tego: 15 procent zaliczki, dzieci 2+2 dostaną w wybranych hotelach świadczenia hotelowe gratis, w innych z kolei można liczyć na 50 procent zniżki dla dziecka, czy zniżki do 47 procent.

Pierwszych 2200 dzieci w wieku 2-12 lat, których rodzice zarezerwują już teraz przyszłoroczne wakacje dostaną też bilety do Energylandii za złotówkę (dotyczy to oferty Klubów Przyjaciół Itaki).

Tradycyjnie Itaka oferuje w pierwszym okresie stałym klientom 3 procent zniżki, a 8 procent na wycieczki lokalne SeePlaces. Kupujący imprezy oparte na przelotach rejsowych mogą liczyć, że do końca lutego będą mogli zmienić wyjazd bez ponoszenia przewidzianej normalnie w takiej sytuacji opłaty (nie dotyczy pakietów dynamicznych),

Dodatkowym atutem jest też ubezpieczenie Simple z zakresem rozszerzonym o ochronę w razie zachorowania na COVID-19.

W systemach rezerwacyjnych touroperator umieścił na start 29 samolotowych kierunków wypoczynkowych z prawie 500 hotelami, ponad 200 wycieczek objazdowych i oferty z dojazdem własnym. Sukcesywnie zamierza będzie wprowadzać kolejne kierunki, hotele i wycieczki.

Wszystko co najważniejsze

Pozostało 95% artykułu
Biura Podróży
Anex dziękuje agentom turystycznym i mobilizuje ich do dalszej współpracy
Biura Podróży
Ceny wakacji w biurach podróży w lekkim odwrocie. Najmocniej zanurkował Egipt
Biura Podróży
Coral Travel Poland: W tym roku zabierzemy do Turcji pół miliona turystów
Biura Podróży
TUI sprzedaje już wyjazdy na lato 2025 roku. Pierwszy raz tak wcześnie
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie
Biura Podróży
Koniec tańszych wakacji? W ostatnim tygodniu ważna zmiana w biurach podróży
Materiał Promocyjny
Problem sukcesji w polskich firmach będzie narastał