Kilka tygodni temu Rainbow zaczął sprzedawać wyjazdy wypoczynkowe, pobytowe, na przyszłe lato. Teraz dodaje do oferty wycieczki objazdowe. To 360 programów objazdów prowadzących do wielu zakątków świata. 90 z nich realizowanych będzie autokarami z wyjazdem z Polski, ponad 140 rozpoczyna przelot samolotem czarterowym, a prawie 130 samolotami regularnych linii lotniczych.

Czytaj więcej

Rainbow startuje z przedsprzedażą Lata 2023. "Rodziny z dziećmi już czekają"

- W tym roku popularność wycieczek objazdowych wreszcie powróciła do poziomu sprzed pandemii – wyjaśnia członek zarządu Rainbow Maciej Szczechura, cytowany w komunikacie firmy wydanym z okazji uruchomienia sprzedaży wycieczek. - W ostatnie wakacje wyjechało z nami na wycieczki objazdowe ponad 80 tysięcy klientów, czyli 20 procent wszystkich osób, które wyjadą z Rainbowem latem. Udział ten wzrósł dwukrotnie w stosunku do 2021 roku. Dlatego na kolejne lato wracamy z pełną, a nawet wzmocnioną paletą imprez objazdowych. Na przyszłoroczny sezon patrzymy z dużym optymizmem, nie spodziewamy się bowiem powrotu ograniczeń antycovidowych, które utrudniały zwiedzanie w latach 2020 i 2021 znacznie bardziej niż wczasy w hotelu.

Czarterem można polecieć na zwiedzanie nie tylko krajów europejskich, jak Grecja, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Chorwacja czy Czarnogóra, ale także do Turcji, Tunezji, Maroka, Egiptu, Kenii i Tanzanii. Samolotem rejsowym Rainbow zabierze natomiast klientów głównie do dalszych krajów, bardziej egzotycznych, jak Indonezja, Japonia, Indie, Korea, Tajlandia, Wietnam, Mauritius, Brazylia, Kolumbia, a także do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA, Meksyku, na Kubę oraz do Skandynawii czy Izraela.

Rainbow podkreśla w komunikacie, że do jego autokarów ruszających z Polski i zdążających na zwiedzanie Pragi, Wiednia czy Paryża, ale też atrakcji we Włoszech, Szwajcarii, Francji czy Grecji lub Chorwacji można wsiadać w wielu miastach.

W ramach wycieczek objazdowych touroperator oferuje wycieczki w wersji „comfort” – z dodatkowymi noclegami podczas wyjazdu i powrotu, np. do Chorwacji, Włoch, krajów Beneluxu i Szwajcarii, a także 25 w wersji „dla wygodnych” – z noclegiem na trasie wyjazdu np. we Francji, Czechach lub Węgrzech.

Inny pomysł to zwiedzanie „light”, dla tych, którzy wolą zwiedzanie we własnym tempie, bez konieczności realizowania programu w 100 procentach – wyjaśnia firma w komunikacie. Można decydować w trakcie, czy danego dnia chce się podziwiać proponowane atrakcje, czy jeden dzień odpocząć. Program zawiera najciekawsze atrakcje dostępne w zasięgu jednodniowej wycieczki. Najczęściej też zakwaterowanie w jednym hotelu, bez konieczności przenoszenia się codziennie w inne miejsce. Na lato 2023 roku takich programów Rainbow ma 24, można dzięki nim zwiedzić między innymi Chorwację, Rodos, Korfu, Hiszpanię, Albanię, Egipt, Bułgarię, Gruzję, Cypr, Macedonię, Brazylię, Bali, Kenię, Emiraty i Izrael.

Na krótsze wypady firma ma „city breaki”, czyli kilkudniowe, najczęściej weekendowe wycieczki do słynnych miast: Paryża, Rzymu, Stambułu, Mediolanu, Kopenhagi i Sztokholmu, a także do parków rozrywki we Francji.

Kolejna propozycja to zwiedzanie w mniejszych, do 25 uczestników, grupach i nocowanie w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach oraz dodatkowe atrakcje związane z tematyką wycieczki. Ten rodzaj podróży organizator nazwał „premium”, a na liście są Maroko, Tunezja, Chiny, Kenia, Bali, Sycylia i Sardynia.

Czytaj więcej

Grzegorz Baszczyński, Rainbow: Zapracowaliśmy sobie na tytuł "króla egzotyki"

– Różnorodność, to w wypadku wycieczek objazdowych kwestia kluczowa – mówi Szczechura. – Zależy nam, aby każdy, kto lubi zwiedzać i poznawać świat mógł znaleźć coś dla siebie, od wycieczki autokarowej do Pragi, po daleką Tajlandię, czy rejs po norweskich fiordach. Miasta, zabytki, krajobrazy, parki rozrywki, hobby, przyroda. Wszystko w zależności od zainteresowań, czasu i pieniędzy, a także preferowanej intensywności zwiedzania. Warto wspomnieć, że o dobre wrażenia, wygodę i bezpieczeństwo klientów dba kilkusetosobowy zespół naszych pilotów wycieczek – doświadczonych ekspertów i pasjonatów.

Jak informuje touroperator, na wczesnym etapie sprzedaży oferuje klientom dodatkowe korzyści. „Usługa Pewność Niezmiennej Ceny gwarantuje, że cena wakacji nie wzrośnie, nawet jeśli istotnie wzrosną kursy walut czy ceny paliwa. Kolejny benefit pozwala na większą elastyczność. 'Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny' daje możliwość rezygnacji do 30 dni przed wyjazdem i zamianę wpłaconej zaliczki na voucher do wykorzystania na inną, dowolną imprezę z sezonu Lato 2023. Uzupełnieniem promocji jest możliwość zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 30 zł, lub w wersji rozszerzonej o Covid-19 za 50 zł/os. Zaliczka wynosi jedynie 15% wartości wyjazdu” - czytamy.

Baner reklamowy zapowiadajacy sprzedaż wycieczek

Baner reklamowy zapowiadajacy sprzedaż wycieczek

Rainbow