Brytyjski oddział TUI wystartował już ze sprzedażą oferty na sezon letni w 2024 roku. Program obejmuje typowo wypoczynkowe wyjazdy na plażę, ale też nad jeziora i w góry, między innymi do Macedonii Północnej, Słowenii i Szwajcarii. W ofercie znalazło się ponad 2 tysiące hoteli - donosi portal Travel Weekly.
Czytaj więcej
Nowy szef Grupy TUI, Sebastian Ebel, zrestrukturyzował zarząd firmy. Ma to przede wszystkim wzmocnić jakość obsługi klienta, pozwolić skupić się na dalszej cyfryzacji i umocować bezpośrednio we władzach spółki dział zajmujący się biznesem lotniczym.
TUI poinformował też o wprowadzeniu nowego oznaczenia dla hoteli, które działają w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Żeby obiekt mógł otrzymać plakietkę „Green&Fair”, musi przedstawić certyfikat wystawiony przez niezależną organizację Global Sustainable Tourism Council (GSTC). Co więcej, wpłaci funta za każdego dorosłego, który zarezerwuje pobyt w takim hotelu i 50 pensów za dziecko, na rzecz charytatywnej fundacji TUI Care Foundation. Fundacja wspiera rozwój młodych mieszkańców 25 krajów i ochronę środowiska naturalnego. Na przykład finansuje ochronę rafy koralowej na Bali, sprzątanie plastiku z cypryjskich plażach i szkolenie młodzieży w zawodach przydatnych w turystyce w Dominikanie.
Obecnie w ofercie TUI znajduje się ponad 650 obiektów, które mają wspomniane oznaczenie, w tym w Las Vegas, Cancun, na Cyprze i na Majorce.