Nowy człowiek w Eximie Tours. Przeszkoli i przygotuje do sezonu rezydentów

Do zespołu biura podróży Exim Tours dołączył właśnie Wiktor Sośnicki, menedżer, który będzie odpowiedzialny za pracę zespołu rezydentów i jakość usług dodatkowych touroperatora.

Publikacja: 13.12.2022 18:04

Wiktor Sośnicki ostatnio opiekował się turystami w Chinach i Indiach

Wiktor Sośnicki ostatnio opiekował się turystami w Chinach i Indiach

Foto: Exim Tours

Przez ostatnie cztery lata Sośnicki pracował na zmianę w Chinach i Indiach, obsługując turystów wycieczek objazdowych biura podróży Ecco Travel - podaje touroperator.

Karierę w turystyce zaczynał 13 lat temu, po studiach w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie - najpierw jako sprzedawca w multiagencji turystycznej Go-Travel, a później w salonie firmowym Itaki. Następnie obsługiwał turystów tego touroperatora w Portugalii. Był również rezydentem Rainbowa. Współtworzył programy wycieczek na Kaukaz i na Półwysep Iberyjski.

Sośnicki mówi płynnie po angielsku i hiszpańsku, ma licencję pilota wycieczek. Jego hobby to nauka portugalskiego i lotnictwo. Pracę w biurach podróży łączy ze szkoleniem pilotów samolotów w LOT Flight Academy.

W szczycie sezonu do opieki nad turystami Exim Tours zatrudnia około 50 osób. Zapewnia im polskojęzyczną obsługę w ponad 90 procent swoich kierunków (poza mniej wymagającymi regionami).

- Pokładamy duże nadzieje w Wiktorze, mamy nadzieję, że dzięki swojemu doświadczeniu z produktem objazdowym wniesie do firmy dużo innowacji, współpracy i pomysłów – wyjaśnia prezes Exim Tours Marcin Małysz.

- Cieszę się, że mogłem dołączyć do zespołu Eximu Tours – dodaje Sośnicki. - To biuro, które w ostatnim czasie mocno wybiło się wśród konkurencji, dzięki nowoczesnemu podejściu do prowadzenia biznesu. Touroperator może pochwalić się bardzo dużą kadrą stałych rezydentów, którzy pracują z biurem od lat. Mam jednak nadzieję, że w związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy w ostatnim czasie, szybko wystartujemy z rekrutacją nowych rezydentów na sezon 2023. Jednym z moich zadań będzie wprowadzenie standaryzacji i dbanie o jakość serwisu rezydenckiego (obsługi klientów na miejscu).

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wspomogło dzieci w Sudanie Południowym
Biura Podróży
Prezes TUI: Polska wzorem naszego przyszłego sukcesu w Europie Wschodniej
Biura Podróży
Ceny w biurach podróży znieruchomiały. Ale tylko pozornie. Duże różnice w górę i w dół
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Biura Podróży
TUI zamówił w Enterze samoloty na dwa sezony. W planach ma nowy kurort w Egipcie