Nową koncepcję brandingu w całości samodzielnie opracował zespół marketingu Ecco Holiday. Autorem nowych znaków jest Tomasz Brukarczyk, który odpowiada w firmie za komunikację wizualną.

- Z jednej strony zależało nam, by nowe logotypy czytelnie nawiązywały do dotychczasowych znaków, z drugiej strony zależało nam, żeby odzwierciedlały niesamowitą energię, którą czujemy pracując razem – wyjaśnia Brukarczyk, cytowany w komunikacie touroperatora. – Większość z nas pracuje tu wiele lat. To wiele mówi o naszych relacjach i o tym, jak traktujemy naszą pracę. Ta atmosfera emanuje też na to, jaki tworzymy nasz produkt, który ma przede wszystkim dostarczać niezapomnianych wrażeń i fantastycznych przeżyć.

- Nasze doświadczenia z ostatnich dwóch dekad i sposoby pokonywania kolejnych wyzwań, które stawały przed branżą turystycznych, uruchomiły w nas nowe pokłady energii i wiary we własne siły – tak odsłonę nowych logotypów skomentowała prezes Ecco Holiday Karolina Warzybok.

Ecco Holiday rozpoczęło działalność w 2002 roku. Flagowym produktem firmy od samego początku były egzotyczne wycieczki objazdowe.W 2021 roku firma obsłużyła 4,8 tysiąca klientów i miała 14,1 miliona złotych przychodów ze sprzedaży imprez turystycznych. Zysk 400 tysięcy złotych netto (z turystyki, firma sprzedaje jeszcze produkty ubezpieczeniowe) dała jej 2,8 procent rentowności.