Coral Travel Poland integrował agentów turystycznych i hotelarzy

Biuro podróży Coral Travel Poland zaprosiło w miniony weekend, 17-18 czerwca, na spotkanie w podwarszawskiej Jachrance ponad 300 partnerów biznesowych. Wśród nich 230 najlepszych agentów turystycznych z całej Polski i 45 przedstawicieli sieci hoteli z Turcji i Egiptu.

Publikacja: 21.06.2023 20:31

Do Jachranki przyjechało 230 sprzedawców z całej Polski

Do Jachranki przyjechało 230 sprzedawców z całej Polski

Foto: Materiały prasowe Coral Travel Poland

Impreza pod nazwą „Summer fest” jest według organizatora okazją, by dwie strony turystycznego biznesu poznały się, wymieniły informacjami i doświadczeniami.

To sposób „na mniej i bardziej oficjalne rozmowy biznesowe, burze mózgów, wspólne analizy szans i zagrożeń rynku i otoczenia”.

Bezpośrednie spotkania są efektywnym narzędziem budowania relacji – podkreśla cytowany w komunikacie firmy jej dyrektor generalny Burkan Cem Tapan. – Od początku naszej działalności na polskim rynku, czyli już od 24 lat, współpraca partnerska jest dla nas bardzo ważna. Każdego roku w mniej formalnej, letniej atmosferze spotykamy się z najważniejszymi klientami biznesowymi i kontrahentami. Dialog buduje, a wzajemna dostępność wzmacnia. Poza tym to duża przyjemność spotkać się osobiście z partnerami między innymi organizowanymi przez nas eventami, jak „Synergia” i „Starway”.

Sprzedawcy mogli porozmawiać z przedstawicielmi trzydziestu tureckich i egipskich hoteli

Sprzedawcy mogli porozmawiać z przedstawicielmi trzydziestu tureckich i egipskich hoteli

Materiały prasowe Coral Travel Poland

- Dzięki stabilnemu wzrostowi jesteśmy dzisiaj czwartym największy pod względem obrotów touroperatorem w Polsce, a pod względem liczby klientów nawet trzecim. Musimy jednak poprawiać jakość naszych usług, dlatego podejmujemy różne działania i środki ostrożności powiększając ofertę. Widzimy, że szczególnie po pandemii niezwykle istotne jest bycie dostępnym dla partnerów biznesowych, dla sieci sprzedaży. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w infolinię. Oprócz tej w Warszawie otworzyliśmy drugą w Katowicach. Mamy teraz ponad 30 pracowników infolinii, dzięki czemu możemy znacznie szybciej reagować na potrzeby partnerów i klientów. W ten sposób skróciliśmy czas oczekiwania na połączenie z nami do 18 sekund - podkreśla Burkan Cem Tapan.

Słoneczna sobota sprzyjała gościom podczas pikniku na świeżym powietrzu. Coral Travel zorganizował mini targi, podczas których zaprezentowało się ponad 30 hoteli z Turcji i Egiptu. To kierunki, w których touroperator czuje się liderem polskiego rynku, a w planach ma ich dalszy rozwój.

- Jesteśmy jednym z najszybciej reagujących na zmiany rynkowe touroperatorów - zapewnia Cem Tapan. - Kiedy widzimy, że jest popyt na wyjazdy do tych krajów, dodajemy kolejne samoloty do naszej oferty. W ten od początku 2023 roku przybyło nam 19 tysięcy miejsc. 80 procent lotów z 13 lotnisk wykonują dla nas Enter Air i PLL LOT. Współpraca z nimi układa się bardzo dobrze, co pozwala nam szybko reagować na potrzeby rynku - podkreśla.

Konsumenci poszukują coraz lepszej oferty, pakietów premium i indywidualnej obsługi. Dlatego podczas „Summer fest” touroperator przedstawił swój nowy dział, Coral elite, którego zadaniem jest obsługiwanie klientów VIP i agencji - od początku procesu rezerwacji aż do zakończenia wakacji.

Touroperator inwestuje w rozwój sprzedaży. - Obecnie mamy jedną z największych, bo liczącą 1700 biur podróż, sieci sprzedaży w Polsce. W tym 35 to biura franczyzowe, a 80 ma status autoryzowanego agenta. Do końca roku chcemy dodać kolejnych 35 salonów franczyzowych i 40 biur autoryzowanych – wyjaśnia też cytowany Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego ds. sprzedaży. - Zarazem szanujemy potrzeby biur agencyjnych, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach z ich lokalnym rynkiem. Dlatego zapraszamy do współpracy wszystkie agencje, które profesjonalnie prowadzą działalność i chcą współpracować z marką Coral Travel. Jako touroperator nie będziemy firmą, która radykalnie zmieni rynek pod względem kanałów dystrybucji, ale chcemy, by przy naszej dynamice wzrostu, wszystkie kanały sprzedaży rozwijały się proporcjonalnie, w małych i dużych miastach.

„Summer fest” uświetniła uroczysta kolacja i koncert Nataszy Urbańskiej.

„Summer fest” uświetniła uroczysta kolacja i koncert Nataszy Urbańskiej.

Materiały prasowe Coral Travel Poland

Poprzednie spotkanie touroperatora z partnerami biznesowymi, coroczna ,,Synergia’’, miało miejsce pod koniec marca w egipskim Szarm el Szejk. Kolejne wydarzenie, tym razem „Starway 2023”, Coral Travel Poland zapowiada na jesień, na zakończenie sezonu, z uroczystą galą i wręczaniem nagród najlepszym sprzedawcom.

Impreza pod nazwą „Summer fest” jest według organizatora okazją, by dwie strony turystycznego biznesu poznały się, wymieniły informacjami i doświadczeniami.

To sposób „na mniej i bardziej oficjalne rozmowy biznesowe, burze mózgów, wspólne analizy szans i zagrożeń rynku i otoczenia”.

Pozostało 93% artykułu
Biura Podróży
Rainbow sprzedał prawie 23 procent więcej wakacji. Najmocniej rośnie Tunezja
Biura Podróży
Wierzyciele upadłego giganta turystycznego dostaną pieniądze. Czekali pięć lat
Biura Podróży
Nasz raport. Samolotem na wakacje – tam dolecisz czarterem z Polski
Biura Podróży
Tydzień podwyżek w biurach podróży. Cena Grecji przebiła kolejną barierę
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Biura Podróży
All inclusive, czyli ile Polacy są gotowi dopłacić do beztroskich wakacji?
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą