Impreza pod nazwą „Summer fest” jest według organizatora okazją, by dwie strony turystycznego biznesu poznały się, wymieniły informacjami i doświadczeniami.
To sposób „na mniej i bardziej oficjalne rozmowy biznesowe, burze mózgów, wspólne analizy szans i zagrożeń rynku i otoczenia”.
– Bezpośrednie spotkania są efektywnym narzędziem budowania relacji – podkreśla cytowany w komunikacie firmy jej dyrektor generalny Burkan Cem Tapan. – Od początku naszej działalności na polskim rynku, czyli już od 24 lat, współpraca partnerska jest dla nas bardzo ważna. Każdego roku w mniej formalnej, letniej atmosferze spotykamy się z najważniejszymi klientami biznesowymi i kontrahentami. Dialog buduje, a wzajemna dostępność wzmacnia. Poza tym to duża przyjemność spotkać się osobiście z partnerami między innymi organizowanymi przez nas eventami, jak „Synergia” i „Starway”.
Sprzedawcy mogli porozmawiać z przedstawicielmi trzydziestu tureckich i egipskich hoteli
- Dzięki stabilnemu wzrostowi jesteśmy dzisiaj czwartym największy pod względem obrotów touroperatorem w Polsce, a pod względem liczby klientów nawet trzecim. Musimy jednak poprawiać jakość naszych usług, dlatego podejmujemy różne działania i środki ostrożności powiększając ofertę. Widzimy, że szczególnie po pandemii niezwykle istotne jest bycie dostępnym dla partnerów biznesowych, dla sieci sprzedaży. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w infolinię. Oprócz tej w Warszawie otworzyliśmy drugą w Katowicach. Mamy teraz ponad 30 pracowników infolinii, dzięki czemu możemy znacznie szybciej reagować na potrzeby partnerów i klientów. W ten sposób skróciliśmy czas oczekiwania na połączenie z nami do 18 sekund - podkreśla Burkan Cem Tapan.