Coral Travel Poland integrował agentów turystycznych i hotelarzy

Biuro podróży Coral Travel Poland zaprosiło w miniony weekend, 17-18 czerwca, na spotkanie w podwarszawskiej Jachrance ponad 300 partnerów biznesowych. Wśród nich 230 najlepszych agentów turystycznych z całej Polski i 45 przedstawicieli sieci hoteli z Turcji i Egiptu.

Publikacja: 21.06.2023 20:31

Do Jachranki przyjechało 230 sprzedawców z całej Polski

Do Jachranki przyjechało 230 sprzedawców z całej Polski

Foto: Materiały prasowe Coral Travel Poland

Impreza pod nazwą „Summer fest” jest według organizatora okazją, by dwie strony turystycznego biznesu poznały się, wymieniły informacjami i doświadczeniami.

To sposób „na mniej i bardziej oficjalne rozmowy biznesowe, burze mózgów, wspólne analizy szans i zagrożeń rynku i otoczenia”.

Bezpośrednie spotkania są efektywnym narzędziem budowania relacji – podkreśla cytowany w komunikacie firmy jej dyrektor generalny Burkan Cem Tapan. – Od początku naszej działalności na polskim rynku, czyli już od 24 lat, współpraca partnerska jest dla nas bardzo ważna. Każdego roku w mniej formalnej, letniej atmosferze spotykamy się z najważniejszymi klientami biznesowymi i kontrahentami. Dialog buduje, a wzajemna dostępność wzmacnia. Poza tym to duża przyjemność spotkać się osobiście z partnerami między innymi organizowanymi przez nas eventami, jak „Synergia” i „Starway”.

Sprzedawcy mogli porozmawiać z przedstawicielmi trzydziestu tureckich i egipskich hoteli

Sprzedawcy mogli porozmawiać z przedstawicielmi trzydziestu tureckich i egipskich hoteli

Materiały prasowe Coral Travel Poland

- Dzięki stabilnemu wzrostowi jesteśmy dzisiaj czwartym największy pod względem obrotów touroperatorem w Polsce, a pod względem liczby klientów nawet trzecim. Musimy jednak poprawiać jakość naszych usług, dlatego podejmujemy różne działania i środki ostrożności powiększając ofertę. Widzimy, że szczególnie po pandemii niezwykle istotne jest bycie dostępnym dla partnerów biznesowych, dla sieci sprzedaży. Dlatego zdecydowaliśmy się zainwestować w infolinię. Oprócz tej w Warszawie otworzyliśmy drugą w Katowicach. Mamy teraz ponad 30 pracowników infolinii, dzięki czemu możemy znacznie szybciej reagować na potrzeby partnerów i klientów. W ten sposób skróciliśmy czas oczekiwania na połączenie z nami do 18 sekund - podkreśla Burkan Cem Tapan.

Słoneczna sobota sprzyjała gościom podczas pikniku na świeżym powietrzu. Coral Travel zorganizował mini targi, podczas których zaprezentowało się ponad 30 hoteli z Turcji i Egiptu. To kierunki, w których touroperator czuje się liderem polskiego rynku, a w planach ma ich dalszy rozwój.

- Jesteśmy jednym z najszybciej reagujących na zmiany rynkowe touroperatorów - zapewnia Cem Tapan. - Kiedy widzimy, że jest popyt na wyjazdy do tych krajów, dodajemy kolejne samoloty do naszej oferty. W ten od początku 2023 roku przybyło nam 19 tysięcy miejsc. 80 procent lotów z 13 lotnisk wykonują dla nas Enter Air i PLL LOT. Współpraca z nimi układa się bardzo dobrze, co pozwala nam szybko reagować na potrzeby rynku - podkreśla.

Konsumenci poszukują coraz lepszej oferty, pakietów premium i indywidualnej obsługi. Dlatego podczas „Summer fest” touroperator przedstawił swój nowy dział, Coral elite, którego zadaniem jest obsługiwanie klientów VIP i agencji - od początku procesu rezerwacji aż do zakończenia wakacji.

Touroperator inwestuje w rozwój sprzedaży. - Obecnie mamy jedną z największych, bo liczącą 1700 biur podróż, sieci sprzedaży w Polsce. W tym 35 to biura franczyzowe, a 80 ma status autoryzowanego agenta. Do końca roku chcemy dodać kolejnych 35 salonów franczyzowych i 40 biur autoryzowanych – wyjaśnia też cytowany Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego ds. sprzedaży. - Zarazem szanujemy potrzeby biur agencyjnych, zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach z ich lokalnym rynkiem. Dlatego zapraszamy do współpracy wszystkie agencje, które profesjonalnie prowadzą działalność i chcą współpracować z marką Coral Travel. Jako touroperator nie będziemy firmą, która radykalnie zmieni rynek pod względem kanałów dystrybucji, ale chcemy, by przy naszej dynamice wzrostu, wszystkie kanały sprzedaży rozwijały się proporcjonalnie, w małych i dużych miastach.

„Summer fest” uświetniła uroczysta kolacja i koncert Nataszy Urbańskiej.

„Summer fest” uświetniła uroczysta kolacja i koncert Nataszy Urbańskiej.

Materiały prasowe Coral Travel Poland

Poprzednie spotkanie touroperatora z partnerami biznesowymi, coroczna ,,Synergia’’, miało miejsce pod koniec marca w egipskim Szarm el Szejk. Kolejne wydarzenie, tym razem „Starway 2023”, Coral Travel Poland zapowiada na jesień, na zakończenie sezonu, z uroczystą galą i wręczaniem nagród najlepszym sprzedawcom.

Impreza pod nazwą „Summer fest” jest według organizatora okazją, by dwie strony turystycznego biznesu poznały się, wymieniły informacjami i doświadczeniami.

To sposób „na mniej i bardziej oficjalne rozmowy biznesowe, burze mózgów, wspólne analizy szans i zagrożeń rynku i otoczenia”.

Pozostało 93% artykułu
Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki