Kurzurlaub.de to biuro podróży specjalizujące się w sprzedawaniu wyjazdów na kilka dni. Jego oferty można przeglądać klasycznie, wpisując miejsce, termin wyjazdu i liczbę osób, albo według form wypoczynku, jak „wypad do miasta”, „pobyt nad morzem”, czy „spa&wellness”.
W zeszłym roku z usług firmy skorzystało prawie 750 tysięcy klientów (dla porównania, największe w Polsce biuro podróży, TUI Poland, miało 897 tysięcy klientów), którzy zamieszkali w jednym z czterech tysięcy oferowanych hoteli. Z tego aż 87 procent w samych Niemczech.
Czytaj więcej
Według badania Eurostatu turystyka na Malcie jest najmniej podatna na sezonowość w całej Unii Europejskiej. - To kwestia klimatu i dostępności - tłumaczy dyrektor biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie.
Teraz, jak podaje niemiecki
portal branży turystycznej Reise-vor9, firma chce się rozwijać za
granicą. Jej prezes, David Wagner, mówi, że w planach ma przejęcia
w kraju i poza nim. Ważną rolę w ekspansji mają odegrać takie
rynki jak Polska, Czechy, Słowacja, Chorwacja, Włochy, Skandynawia,
Francja i kraje Beneluksu.
Prowadzący z Wagnerem firmę Paul Scodellaro, który wcześniej pracował w liniach lotniczych Germania i Tel Aviv Air, teraz ma rozwijać lotnicze city breaki. Już w zeszłym roku firma powołała zespół specjalistów, w skład którego wchodzą między innymi przedstawiciele krajowych i zagranicznych sieci hoteli i dostawcy narzędzi technologicznych. Pracują nad tym, by proces wystawiania oferty w portalu aż do momentu wykwaterowania gościa był maksymalnie zoptymalizowany i zarządzany przez firmę.Uwagę skupiają też na łączeniu się z systemami sprzedaży biletów na wydarzenia i dynamicznym kształtowaniu cen.