Exim Tours z większą gwarancją ubezpieczeniową. "Rozwijamy się"

Biuro podróży Exim Tours dostało nową gwarancję ubezpieczeniową na kolejny rok. Nowa gwarancja wzrosła z 51 milionów złotych do 85 milionów złotych i będzie obowiązywać do końca sierpnia 2024 roku.

Publikacja: 21.08.2023 10:52

Exim Tours z większą gwarancją ubezpieczeniową. "Rozwijamy się"

Foto: Materiały prasowe Exim Tours

Gwarancję wystawiło towarzystwo ubezpieczeniowe ERGO Ubezpieczenia Podróży. Nowa suma gwarancji jest większa od poprzedniej o 67 procent.

Jak informuje touroperator, zwiększenie zabezpieczenia było konieczne ze względu na powiększanie działalności i konieczność zabezpieczenia większej liczby klientów. - To ważny i niezbędny krok w ekspansji naszej firmy. Poszerzanie oferty idzie w parze ze wzrostem gwarancji, co wzmacnia poczucie bezpieczeństwa naszych partnerów i klientów. Jest też dowodem stabilnej pozycji i trendu rozwoju, który obserwujemy w naszej spółce. Dziękujemy naszym klientom i agentom za zaufanie – mówi cytowany w komunikacie firmy jej prezes Marcin Małysz.

Czytaj więcej

Exim Tours: Nasi klienci też nie polecą z Radomia do Monastyru

W ofercie Eximu Tours są zarówno popularne kierunki, w tym Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Cypr, Hiszpania, Tunezja, Turcja, Malta, jak i odległe miejsca, jak Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Emiraty Arabskie, Malediwy, Wietnam, Dominikana.

Gwarancja ubezpieczeniowa zapewnia zwrot pieniędzy klientom w razie upadku biura podróży. Jest tak zwanym pierwszym filarem zabezpieczenia, wynika z ustawy o imprezach turystycznych. Drugim filarem są środki zgromadzone w Turystyczny Funduszu Gwarancyjnym. Wysokość gwarancji zależy od planowanej na najbliższe 12 miesięcy liczby klientów.

Gwarancję wystawiło towarzystwo ubezpieczeniowe ERGO Ubezpieczenia Podróży. Nowa suma gwarancji jest większa od poprzedniej o 67 procent.

Jak informuje touroperator, zwiększenie zabezpieczenia było konieczne ze względu na powiększanie działalności i konieczność zabezpieczenia większej liczby klientów. - To ważny i niezbędny krok w ekspansji naszej firmy. Poszerzanie oferty idzie w parze ze wzrostem gwarancji, co wzmacnia poczucie bezpieczeństwa naszych partnerów i klientów. Jest też dowodem stabilnej pozycji i trendu rozwoju, który obserwujemy w naszej spółce. Dziękujemy naszym klientom i agentom za zaufanie – mówi cytowany w komunikacie firmy jej prezes Marcin Małysz.

Biura Podróży
Podróże motywacyjne lepsze niż przed pandemią. Rynek za ponad 3 miliardy złotych
Biura Podróży
Itaka nie opuszcza olimpijczyków, pojadą na wakacje. "Nie mieszajmy sportu z polityką"
Biura Podróży
Ekspansja Grupy TUI w Azji – koncern otwiera hotel za hotelem
Biura Podróży
Ile kosztują przyszłoroczne wakacje? Na starcie są droższe niż rok wcześniej
Materiał Promocyjny
Zarządzenie flotą może być przyjemnością
Biura Podróży
Za brak informacji o przepisach należy się odszkodowanie od biura podróży? Nie zawsze