Podczas uroczystej gali w środę wieczorem, nagrodę w imieniu spółki odebrał wiceprezes Piotr Burwicz.
- O ile pewnie hasło turystyka kojarzy się państwu ze złotym piaskiem plaż, słońcem, szumem fal i palm, o tyle nam w tej branży kojarzy się z miliardami kombinacji cenowych, problemami do rozwiązania w destynacjach, koniecznością zaspokojenia wszystkich potrzeb klientów, odpowiedzenia na wszystkie ich pytania przed wyjazdem, w trakcie i po wyjeździe — mówił Burwicz. — Odbieram więc tę nagrodę w imieniu tych setek osób, którzy właśnie nawet w tej chwili są w różnych zakątkach świata i pracują na rzecz naszych klientów.
Niezwykła dynamika wzrostu biura podróży Rainbow
Jak czytamy w relacji z wydarzenia, to już 30. raz redakcja „Parkietu”, dziennika gospodarczego poświęconego polskiej gospodarce, rynkowi kapitałowemu i giełdzie, przyznała nagrody Byki i Niedźwiedzie. Redakcja wyróżnia nimi "tych, którzy dokonują rzeczy znaczących, którzy zmieniają rzeczywistość na lepsze lub wywierają największy wpływ na rynek. Także tych, którzy potrafią najtrafniej przewidzieć przyszłość i tych, którzy potrafią najwięcej zarobić dla osób, które powierzyły im swoje oszczędności".
Spółka Rainbow Tours, prowadząca działalność touroperatora pod marką Rainbow i hotelarza pod marką White Olive, znalazła się w zeszłym roku wśród firm na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) o największej dynamice. Jej biuro podróży obsłużyło 700 tysięcy klientów, a jego przychody przekroczyły 3 miliardy złotych i były o 39 procent wyższe niż rok wcześniej. To przyczyniło się do niedawnego awansu z grupy spółek notowanych w ramach indeksu sWIG80 do grupy spółek indeksu mWIG 40.