Exim Tours promuje się w telewizji i zachęca do współpracy influencerów

Rodzina z dziećmi, para seniorów i para gejów – biuro podróży Exim Tours promuje się w telewizji jako organizator wypoczynku dla różnych grup turystów. Ogłosiło też, że szuka ambasadorów i otwiera program współpracy z influencerami.

Publikacja: 07.06.2024 09:29

Exim Tours pokazuje w klipie telewizyjnym trzy główne grupy swoich klientów - rodziny, dojrzałych tu

Exim Tours pokazuje w klipie telewizyjnym trzy główne grupy swoich klientów - rodziny, dojrzałych turystów podróżujących bez dzieci i pary, w tym nieheteronormatywne

Foto: Exim Tours

W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie („Na program zaprasza sponsor....”) są emitowane w TVN i Polsacie, zarówno w głównych ich antenach, jak i w kanałach tematycznych, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.

Czytaj więcej

Exim Tours świętował zakończenie udanego sezonu i 30 lat na polskim rynku

Rodziny, seniorzy, pary — trzy grupy turystów w Exim Tours

Touroperator przedstawia w nich „trzy najczęściej podróżujące z biurem grupy osób”. Są to rodziny z dziećmi („poszukujące bezpiecznych i pełnych atrakcji miejsc, takich jak hotele z aquaparkami”), osoby dojrzałe („cieszące się drugą młodością, pragnące spędzić czas w interesujący sposób i korzysta z uroków podróży”) i pary, które reprezentuje para nieheteronormatywna („mające przeróżne wakacyjne pragnienia”), „co podkreśla inkluzywność i otwartość biura”.

– Mamy zarówno oferty z atrakcjami dla najmłodszych, jak i hotele tylko dla dorosłych. Mamy propozycje wypadów typu city-break. Mamy hotele LGBTQ+ friendly. Mamy tanie, ale też pięciogwiazdkowe. Mamy bliskie i egzotyczne. Są u nas oferty z przelotem i te z dojazdem własnym – mówi cytowany w komunikacie biura podróży kierownik marketingu Marcin Tobiasz.

Jak przypomina organizator, w tym roku wdrożył on nową strategię marketingową. Fundamentem platformy komunikacyjnej stały się wyniki kompleksowego badania rynku, sieci dystrybucji i wizerunku marki. Posługuje się hasłem przewodnim „A może by tak...”, z którym chce być kojarzony, jako firma, która inspiruje „do refleksji i pozwala ponieść się marzeniom”.

Współpraca biura podróży z influencerami

W miniony weekend Exim Tours było też partnerem „Influencer Live Wrocław”, wydarzenia na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu dla twórców treści internetowych. Ogłosił tam rozpoczęcie projektu „A może by tak… #współpraca” i poszukiwanie dwojga ambasadorów marki na sezon zima 2024/25 i lato 2025.

Czytaj więcej

Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora

- Zdajemy sobie sprawę, jak ważny obecnie jest influencer marketing, dlatego postanowiliśmy zaprosić osoby tworzące w mediach społecznościowych do wspólnego odkrywania świata i dzielenia się tym ze swoimi odbiorcami. Nasze „instafriendly” stoisko, które przygotowaliśmy z myślą o konkursie, dało przestrzeń do stworzenia świetnych relacji i zdjęć - wyjaśnia specjalistka ds. marketingu w Exim Tours Edyta Niedźwiedzka. - Spodziewamy się, że pozwoli nam to znaleźć ambasadorów na sezon 2024/2025. Chcemy także dać szansę na współpracę małym i mikroinfluencerom, bo wierzymy, że kontakty z nimi mogą być równie cenne.

W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie („Na program zaprasza sponsor....”) są emitowane w TVN i Polsacie, zarówno w głównych ich antenach, jak i w kanałach tematycznych, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.

Rodziny, seniorzy, pary — trzy grupy turystów w Exim Tours

Pozostało 87% artykułu
Biura Podróży
Andrzej Bargiel ambasadorem wypraw No Limits by Itaka
Materiał Promocyjny
Dodatkowe korzyści dla nowych klientów banku poza ofertą promocyjną?
Biura Podróży
Niemieckie biura pozywają Fundusz Zabezpieczeń Podróży. Mają dość wysokich opłat
Biura Podróży
Fala pożarów w Grecji. Itaka: Na wszelki wypadek ewakuowaliśmy klientów na Kos
Biura Podróży
Ewa Rożnowicz w zespole Eximu Tours. Cel - więcej klientów, mniej reklamacji
Materiał Promocyjny
Lidl Polska: dbamy o to, aby traktować wszystkich klientów równo
Biura Podróży
To nie sezon na tanie wakacje „last minute”. Ceny w biurach podróży znowu w górę