W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie („Na program zaprasza sponsor....”) są emitowane w TVN i Polsacie, zarówno w głównych ich antenach, jak i w kanałach tematycznych, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.
Czytaj więcej
Biuro podróży Exim Tours świętowało w sobotę zamknięcie sezonu i 30 lat istnienia. Ten rok firma kończy z 18-procentowym wzrostem liczby klientów i 24-procentowym wzrostem przychodów.
Rodziny, seniorzy, pary — trzy grupy turystów w Exim Tours
Touroperator przedstawia w nich „trzy najczęściej podróżujące z biurem grupy osób”. Są to rodziny z dziećmi („poszukujące bezpiecznych i pełnych atrakcji miejsc, takich jak hotele z aquaparkami”), osoby dojrzałe („cieszące się drugą młodością, pragnące spędzić czas w interesujący sposób i korzysta z uroków podróży”) i pary, które reprezentuje para nieheteronormatywna („mające przeróżne wakacyjne pragnienia”), „co podkreśla inkluzywność i otwartość biura”.
– Mamy zarówno oferty z atrakcjami dla najmłodszych, jak i hotele tylko dla dorosłych. Mamy propozycje wypadów typu city-break. Mamy hotele LGBTQ+ friendly. Mamy tanie, ale też pięciogwiazdkowe. Mamy bliskie i egzotyczne. Są u nas oferty z przelotem i te z dojazdem własnym – mówi cytowany w komunikacie biura podróży kierownik marketingu Marcin Tobiasz.
Jak przypomina organizator, w tym roku wdrożył on nową strategię marketingową. Fundamentem platformy komunikacyjnej stały się wyniki kompleksowego badania rynku, sieci dystrybucji i wizerunku marki. Posługuje się hasłem przewodnim „A może by tak...”, z którym chce być kojarzony, jako firma, która inspiruje „do refleksji i pozwala ponieść się marzeniom”.