Exim Tours promuje się w telewizji i zachęca do współpracy influencerów

Rodzina z dziećmi, para seniorów i para gejów – biuro podróży Exim Tours promuje się w telewizji jako organizator wypoczynku dla różnych grup turystów. Ogłosiło też, że szuka ambasadorów i otwiera program współpracy z influencerami.

Publikacja: 07.06.2024 09:29

Exim Tours pokazuje w klipie telewizyjnym trzy główne grupy swoich klientów - rodziny, dojrzałych tu

Exim Tours pokazuje w klipie telewizyjnym trzy główne grupy swoich klientów - rodziny, dojrzałych turystów podróżujących bez dzieci i pary, w tym nieheteronormatywne

Foto: Exim Tours

W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie („Na program zaprasza sponsor....”) są emitowane w TVN i Polsacie, zarówno w głównych ich antenach, jak i w kanałach tematycznych, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.

Czytaj więcej

Exim Tours świętował zakończenie udanego sezonu i 30 lat na polskim rynku

Rodziny, seniorzy, pary — trzy grupy turystów w Exim Tours

Touroperator przedstawia w nich „trzy najczęściej podróżujące z biurem grupy osób”. Są to rodziny z dziećmi („poszukujące bezpiecznych i pełnych atrakcji miejsc, takich jak hotele z aquaparkami”), osoby dojrzałe („cieszące się drugą młodością, pragnące spędzić czas w interesujący sposób i korzysta z uroków podróży”) i pary, które reprezentuje para nieheteronormatywna („mające przeróżne wakacyjne pragnienia”), „co podkreśla inkluzywność i otwartość biura”.

– Mamy zarówno oferty z atrakcjami dla najmłodszych, jak i hotele tylko dla dorosłych. Mamy propozycje wypadów typu city-break. Mamy hotele LGBTQ+ friendly. Mamy tanie, ale też pięciogwiazdkowe. Mamy bliskie i egzotyczne. Są u nas oferty z przelotem i te z dojazdem własnym – mówi cytowany w komunikacie biura podróży kierownik marketingu Marcin Tobiasz.

Jak przypomina organizator, w tym roku wdrożył on nową strategię marketingową. Fundamentem platformy komunikacyjnej stały się wyniki kompleksowego badania rynku, sieci dystrybucji i wizerunku marki. Posługuje się hasłem przewodnim „A może by tak...”, z którym chce być kojarzony, jako firma, która inspiruje „do refleksji i pozwala ponieść się marzeniom”.

Współpraca biura podróży z influencerami

W miniony weekend Exim Tours było też partnerem „Influencer Live Wrocław”, wydarzenia na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu dla twórców treści internetowych. Ogłosił tam rozpoczęcie projektu „A może by tak… #współpraca” i poszukiwanie dwojga ambasadorów marki na sezon zima 2024/25 i lato 2025.

Czytaj więcej

Z Eximem na Tahiti i Bora Bora – nowość w ofercie touroperatora

- Zdajemy sobie sprawę, jak ważny obecnie jest influencer marketing, dlatego postanowiliśmy zaprosić osoby tworzące w mediach społecznościowych do wspólnego odkrywania świata i dzielenia się tym ze swoimi odbiorcami. Nasze „instafriendly” stoisko, które przygotowaliśmy z myślą o konkursie, dało przestrzeń do stworzenia świetnych relacji i zdjęć - wyjaśnia specjalistka ds. marketingu w Exim Tours Edyta Niedźwiedzka. - Spodziewamy się, że pozwoli nam to znaleźć ambasadorów na sezon 2024/2025. Chcemy także dać szansę na współpracę małym i mikroinfluencerom, bo wierzymy, że kontakty z nimi mogą być równie cenne.

W tym tygodniu ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Ośmiosekundowe spoty sponsorskie („Na program zaprasza sponsor....”) są emitowane w TVN i Polsacie, zarówno w głównych ich antenach, jak i w kanałach tematycznych, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.

Rodziny, seniorzy, pary — trzy grupy turystów w Exim Tours

Pozostało 87% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"