ESky.pl na 20-lecie promuje się i funduje vouchery na podróże

Dla uczczenia 20. rocznicę powstania firmy, platforma z biletami lotniczymi i wycieczkami pakietowanymi dynamicznie eSky.pl, rozpoczęła konkurs dla swoich użytkowników. Do wygrania vouchery na podróże.

Publikacja: 07.06.2024 12:45

ESky.pl na 20-lecie promuje się i funduje vouchery na podróże

Foto: Aleksander Kramarz

Żeby wygrać trzeba między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku zamieścić film pokazujący, jak spędzało się czas podczas ostatniej zagranicznej podróży i odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego lubisz rezerwować podróże na eSky.pl". Zwycięzca dostanie voucher na wyjazd o wartości 20 tysięcy złotych. Przewidziano też 20 nagród po tysiąc złotych. Zwycięzców wskaże komisja, zgodnie z regulaminem konkursu.

Czytaj więcej

Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”

– Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej – zapewnia cytowana w komunikacie firmy jej dyrektor marketingu i komunikacji Inga Wawrzyniak-Gacek.

Hologramy 3D dla lepszego zaangażowania przechodniów

Firma informuje też, że w mediach społecznościowych i na YouTubie przeprowadzi kampanię promocyjną z okazji 20-lecia. Przewiduje też kampanię typu display, umieszczenie billboardów, w tym przy niektórych polskich lotniskach, oraz „jedną niestandardową inicjatywę w Warszawie”.

– We współpracy z brytyjską agencją Disturbed Media Group postawimy na jeden z najnowocześniejszych nośników reklamowych: hologramy. 12 i 13 czerwca pasażerowie, którzy na Dworcu Centralnym będą mogli wziąć udział w wydarzeniu z użyciem technologii trójwymiarowych typu hypergram i wygrać nasze urodzinowe upominki. A 20 i 21 czerwca podobnych wrażeń doświadczą mieszkańcy i goście stolicy w centrum handlowym Arkadia – wyjaśnia Wawrzyniak-Gacek.

Spółka będzie się też promować w Bułgarii i Rumunii, czyli w krajach, w których eSky.pl jest bardzo popularny. To jego drugi i trzeci po Polsce rynki w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem wielkości przychodów.

20 lat historii eSky.pl — od zeszytu do internetu

Polska firma zaczynała w 2004 roku od organizowania wakacyjnych wyjazdów dla młodzieży połączonych z pracą za granicą (work&travel). Po kilku latach zmieniła się w brokera biletów lotniczych. – Wszystkie rezerwacje zapisywaliśmy ręcznie w notatniku, a większość klientów obsługiwaliśmy stacjonarnie w radomskim biurze. Co zabawne, w zespole wciąż mamy pracowników, którzy pamiętają tamte czasy i to, jak na przykład wysyłaliśmy bilety przesyłkami konduktorskimi – wspomina prezes Grupy eSky i jeden z jej współzałożycieli Łukasz Habaj.

Przez 20 lat wyrosła na globalną platformę z biletami lotniczymi, ale i z usługami turystycznymi. Jest obecna w ponad 50 krajach, rocznie obsługuje 3,3 miliona klientów.

Żeby wygrać trzeba między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku zamieścić film pokazujący, jak spędzało się czas podczas ostatniej zagranicznej podróży i odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego lubisz rezerwować podróże na eSky.pl". Zwycięzca dostanie voucher na wyjazd o wartości 20 tysięcy złotych. Przewidziano też 20 nagród po tysiąc złotych. Zwycięzców wskaże komisja, zgodnie z regulaminem konkursu.

– Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej – zapewnia cytowana w komunikacie firmy jej dyrektor marketingu i komunikacji Inga Wawrzyniak-Gacek.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Rząd będzie deregulował turystykę. Zielone światło dla projektu biur podróży
Biura Podróży
Wycieczki zorganizowane? Młodzi turyści lubią je bardziej niż starsi. "Widzą więcej"
Biura Podróży
Ceny wakacji w Grecji, Turcji i Bułgarii wspięły się na nowe szczyty
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Biura Podróży
Nekera: Hiszpania to nasza specjalność