ESky.pl na 20-lecie promuje się i funduje vouchery na podróże

Dla uczczenia 20. rocznicę powstania firmy, platforma z biletami lotniczymi i wycieczkami pakietowanymi dynamicznie eSky.pl, rozpoczęła konkurs dla swoich użytkowników. Do wygrania vouchery na podróże.

Publikacja: 07.06.2024 12:45

ESky.pl na 20-lecie promuje się i funduje vouchery na podróże

Foto: Aleksander Kramarz

Żeby wygrać trzeba między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku zamieścić film pokazujący, jak spędzało się czas podczas ostatniej zagranicznej podróży i odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego lubisz rezerwować podróże na eSky.pl". Zwycięzca dostanie voucher na wyjazd o wartości 20 tysięcy złotych. Przewidziano też 20 nagród po tysiąc złotych. Zwycięzców wskaże komisja, zgodnie z regulaminem konkursu.

Czytaj więcej

Rekordowa sprzedaż eSky. „Zawdzięczamy ją pakietom dynamicznym”

– Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej – zapewnia cytowana w komunikacie firmy jej dyrektor marketingu i komunikacji Inga Wawrzyniak-Gacek.

Hologramy 3D dla lepszego zaangażowania przechodniów

Firma informuje też, że w mediach społecznościowych i na YouTubie przeprowadzi kampanię promocyjną z okazji 20-lecia. Przewiduje też kampanię typu display, umieszczenie billboardów, w tym przy niektórych polskich lotniskach, oraz „jedną niestandardową inicjatywę w Warszawie”.

– We współpracy z brytyjską agencją Disturbed Media Group postawimy na jeden z najnowocześniejszych nośników reklamowych: hologramy. 12 i 13 czerwca pasażerowie, którzy na Dworcu Centralnym będą mogli wziąć udział w wydarzeniu z użyciem technologii trójwymiarowych typu hypergram i wygrać nasze urodzinowe upominki. A 20 i 21 czerwca podobnych wrażeń doświadczą mieszkańcy i goście stolicy w centrum handlowym Arkadia – wyjaśnia Wawrzyniak-Gacek.

Spółka będzie się też promować w Bułgarii i Rumunii, czyli w krajach, w których eSky.pl jest bardzo popularny. To jego drugi i trzeci po Polsce rynki w Europie Środkowo-Wschodniej pod względem wielkości przychodów.

20 lat historii eSky.pl — od zeszytu do internetu

Polska firma zaczynała w 2004 roku od organizowania wakacyjnych wyjazdów dla młodzieży połączonych z pracą za granicą (work&travel). Po kilku latach zmieniła się w brokera biletów lotniczych. – Wszystkie rezerwacje zapisywaliśmy ręcznie w notatniku, a większość klientów obsługiwaliśmy stacjonarnie w radomskim biurze. Co zabawne, w zespole wciąż mamy pracowników, którzy pamiętają tamte czasy i to, jak na przykład wysyłaliśmy bilety przesyłkami konduktorskimi – wspomina prezes Grupy eSky i jeden z jej współzałożycieli Łukasz Habaj.

Przez 20 lat wyrosła na globalną platformę z biletami lotniczymi, ale i z usługami turystycznymi. Jest obecna w ponad 50 krajach, rocznie obsługuje 3,3 miliona klientów.

Żeby wygrać trzeba między 6 a 23 czerwca na Facebooku, Instagramie lub TikToku zamieścić film pokazujący, jak spędzało się czas podczas ostatniej zagranicznej podróży i odpowiedzieć na pytanie "Dlaczego lubisz rezerwować podróże na eSky.pl". Zwycięzca dostanie voucher na wyjazd o wartości 20 tysięcy złotych. Przewidziano też 20 nagród po tysiąc złotych. Zwycięzców wskaże komisja, zgodnie z regulaminem konkursu.

– Dodatkowo na 20-lecie marki przygotowaliśmy okazyjne oferty na wakacje i city breaki w formule pakietowej – zapewnia cytowana w komunikacie firmy jej dyrektor marketingu i komunikacji Inga Wawrzyniak-Gacek.

Biura Podróży
Czerwińska: Turystyka dziecięca, czyli bicie głową w mur obojętności urzędniczej
Biura Podróży
Dertour Group przejmuje firmę Anixe. „Strategiczna inwestycja w technologie”
Biura Podróży
Raport Polskiej Izby Turystyki z wakacji: Będzie kolejny rekord w biurach podróży
Biura Podróży
Polska platforma turystyczna eSky.pl kupiła znaną brytyjską markę Thomas Cook
Materiał Promocyjny
Aż 7,2% na koncie oszczędnościowym w Citi Handlowy
Biura Podróży
Exim Tours rozpoczął sprzedaż przyszłorocznych wakacji. Liczy na 320 tysięcy klientów
Materiał Promocyjny
Najpopularniejszy model hiszpańskiej marki