Jury konkursu Effie Awards Poland 2024 doceniło pomysł biura podróży Rainbow - „Przycisk wart 157 milionów” - i nagrodziło go srebrną statuetką w kategorii e-commerce i omnichannel.
To już ósma nagroda dla Rainbowa w tym plebiscycie - przypomina biuro podróży w komunikacie zawiadamiającym o tej nagrodzie.
Nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na stronie r.pl. Jak zapewnia touroperator, turyści pokochali przycisk, którym mogą „beztrosko zablokować” cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i dzięki temu mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.
Czytaj więcej
Biuro podróży Rainbow podpisało umowę na wyczarterowanie samolotów od linii lotniczej Enter Air. Współpraca ma obejmować dwa sezony turystyczne - lato 2025 i zimę 2025/2026.
Przycisk przyniósł miliony ze sprzedaży online
Biuru podróży przyniosło to 157 milionów złotych z dodatkowej sprzedaży w kanale online.