Jury konkursu Effie Awards Poland 2024 doceniło pomysł biura podróży Rainbow - „Przycisk wart 157 milionów” - i nagrodziło go srebrną statuetką w kategorii e-commerce i omnichannel.
To już ósma nagroda dla Rainbowa w tym plebiscycie - przypomina biuro podróży w komunikacie zawiadamiającym o tej nagrodzie.
Nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na stronie r.pl. Jak zapewnia touroperator, turyści pokochali przycisk, którym mogą „beztrosko zablokować” cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i dzięki temu mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.
Czytaj więcej
Biuro podróży Rainbow podpisało umowę na wyczarterowanie samolotów od linii lotniczej Enter Air....
Przycisk przyniósł miliony ze sprzedaży online
Biuru podróży przyniosło to 157 milionów złotych z dodatkowej sprzedaży w kanale online.