Przycisk wart 157 milionów - projekt biura podróży Rainbow ze srebrem w konkursie

Projekt biura podróży Rainbow pod hasłem „Przycisk wart 157 milionów” zyskał uznanie jury jubileuszowego, 25. konkursu Effie Awards Poland, które przyznało mu srebrną statuetkę.

Publikacja: 07.11.2024 14:44

Biuro podróży Rainbow odebrało srebrną nagrodę w prestiżowym konkursie marketingowym

Biuro podróży Rainbow odebrało srebrną nagrodę w prestiżowym konkursie marketingowym

Foto: Materiały prasowe

Jury konkursu Effie Awards Poland 2024 doceniło pomysł biura podróży Rainbow - „Przycisk wart 157 milionów” - i nagrodziło go srebrną statuetką w kategorii e-commerce i omnichannel.

To już ósma nagroda dla Rainbowa w tym plebiscycie - przypomina biuro podróży w komunikacie zawiadamiającym o tej nagrodzie.

Nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na stronie r.pl. Jak zapewnia touroperator, turyści pokochali przycisk, którym mogą „beztrosko zablokować” cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i dzięki temu mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.

Czytaj więcej

Rainbow zamówił w Enterze samoloty na kolejne sezony. W planach dwa nowe kierunki

Przycisk przyniósł miliony ze sprzedaży online

Biuru podróży przyniosło to 157 milionów złotych z dodatkowej sprzedaży w kanale online.

- Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, call center, e-commerce i marketingu - podkreśla dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel Michał Jaworski, cytowany w komunikacie.

Gala Effie Awards Poland 2024 odbyła się 5 listopada w Warszawie. Wcześniej zgłoszone do konkursu projekty oceniło ponad 200 ekspertów z 14 grup jurorskich. Jury konkursowe wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i cztery złota w 27 kategoriach.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Został zorganizowany pierwszy raz w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce odbywa się od 1999 roku.

Jury konkursu Effie Awards Poland 2024 doceniło pomysł biura podróży Rainbow - „Przycisk wart 157 milionów” - i nagrodziło go srebrną statuetką w kategorii e-commerce i omnichannel.

To już ósma nagroda dla Rainbowa w tym plebiscycie - przypomina biuro podróży w komunikacie zawiadamiającym o tej nagrodzie.

Pozostało 83% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Polska spółka TUI rozwija biznes turystyczny w Czechach. „Podwoimy liczbę klientów”
Biura Podróży
W polskiej turystyce startuje nowa marka. "Prosta, krótka, dobrze się kojarząca”
Biura Podróży
Seria wakacyjnych obniżek przerwana. Pierwszy raz od 11 tygodni jest drożej
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biura Podróży
Itaka zachęca: Dzięki nam „Langkawi Best Wey”, czyli "Langkawi naprawdę najlepsze"