Przycisk wart 157 milionów - projekt biura podróży Rainbow ze srebrem w konkursie

Projekt biura podróży Rainbow pod hasłem „Przycisk wart 157 milionów” zyskał uznanie jury jubileuszowego, 25. konkursu Effie Awards Poland, które przyznało mu srebrną statuetkę.

Publikacja: 07.11.2024 14:44

Biuro podróży Rainbow odebrało srebrną nagrodę w prestiżowym konkursie marketingowym

Biuro podróży Rainbow odebrało srebrną nagrodę w prestiżowym konkursie marketingowym

Foto: Materiały prasowe

Jury konkursu Effie Awards Poland 2024 doceniło pomysł biura podróży Rainbow - „Przycisk wart 157 milionów” - i nagrodziło go srebrną statuetką w kategorii e-commerce i omnichannel.

To już ósma nagroda dla Rainbowa w tym plebiscycie - przypomina biuro podróży w komunikacie zawiadamiającym o tej nagrodzie.

Nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na stronie r.pl. Jak zapewnia touroperator, turyści pokochali przycisk, którym mogą „beztrosko zablokować” cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i dzięki temu mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.

Czytaj więcej

Rainbow zamówił w Enterze samoloty na kolejne sezony. W planach dwa nowe kierunki

Przycisk przyniósł miliony ze sprzedaży online

Biuru podróży przyniosło to 157 milionów złotych z dodatkowej sprzedaży w kanale online.

- Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, call center, e-commerce i marketingu - podkreśla dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel Michał Jaworski, cytowany w komunikacie.

Gala Effie Awards Poland 2024 odbyła się 5 listopada w Warszawie. Wcześniej zgłoszone do konkursu projekty oceniło ponad 200 ekspertów z 14 grup jurorskich. Jury konkursowe wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i cztery złota w 27 kategoriach.

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. Został zorganizowany pierwszy raz w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce odbywa się od 1999 roku.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Biura Podróży
Aplikacja Wakacje.pl z dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie
Biura Podróży
Anex Tour: Rośniemy zgodnie z planem. Zimą ruszą nowe kierunki egzotyczne
Biura Podróży
Raport z biur podróży: Widoczna podwyżka wakacji. Cena Grecji przebiła kolejną barierę
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Biura Podróży
Coral Travel zagrzewał sprzedawców do kolejnego rekordu. „W Egipcie jesteśmy najwięksi"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście