W trzecim kwartale 2024 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding wyniosły ponad 437 milionów złotych - podaje spółka w komunikacie prasowym.
To wynik o niemal 8 procent lepszy w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Zysk netto spółki wyniósł prawie 80 milionów złotych, po wzroście o ponad 11 procent.
Największy wpływ na wyniki finansowe Wirtualnej Polski Holding miał wzrost przychodów w segmencie turystyki. Wyniosły one ponad 208 milionów złotych i były większe o 12 procent w porównaniu z trzecim kwartałem 2023 roku, natomiast skorygowany zysk EBITDA wzrósł z 83 do 85 milionów złotych.
Czytaj więcej
Po 20 latach znika z rynku marka Fostertravel.pl. Ale spokojnie, firma zostaje, zmienia tylko nazwę. Jej nowy szyld to Urlop.pl.
Dla porównania przychody ze sprzedaży w reklam i subskrypcji przekroczyły 175 milionów złotych, po wzroście o 6,4 procent.