Właściciele popularnej sieci agenta turystycznego Fostertravel.pl - trzech menedżerów Michał Kijowski, Przemysław Jackiewicz i Dariusz Dąbek - doszli do wniosku, że czas zmienić nazwę firmy. Wybrali krótką, polską i dobrze się kojarzącą nazwę - Urlop.pl.
Ogłosili to oficjalnie podczas sobotniej gali dla franczyzobiorców i pracowników Fostertarvel.pl.
- Nosiliśmy się z tym zamiarem od dłuższego czasu. Przekonaliśmy się, że nasi klienci mają kłopot z nazwą Fostertravel.pl. Nie jest dla nich zrozumiała, brzmi obco. Wybraliśmy na nową markę słowo uniwersalne, krótkie i jednoznacznie kojarzone pozytywnie - urlop. Polacy używają go najczęściej mając na myśli wypoczynek. Mówią, że planują urlop albo, że potrzebują urlopu albo, że jadą na urlop. Urlop można wziąć latem albo zimą, na urlop można pojechać na plażę, albo na wycieczkę objazdową lub na city break. Z urlopu korzystają starsi i młodsi. Urlop to określenie bardzo pojemne. A ponieważ na rynku była akurat wolna domena Urlop.pl zdecydowaliśmy się ją kupić – wyjaśnia prezes, teraz już spółki Urlop.pl, Przemysław Jackiewicz.
Podczas gali podsumowującej ostatni rok w działalności Fostertravel.pl pracownikom udało się zrobić jeszcze ostatnie zdjęcie pod starym logo
Marka Urlop.pl doda skrzydeł agentowi turystycznemu
Nie ukrywa przy tym, że firma chce nadać swojej działalności nowy impuls, przyspieszyć jej rozwój. Zastrzega jednak przy tym, że nie zmieni dotychczasowej filozofii działania, polegającej na jak najlepszym wypełnianiu roli agenta turystycznego. Nie jest zainteresowana zmianą profilu, a więc wchodzeniem w rolę touroperatora, co ostatnio zdarzało się innym firmom z tego segmentu. Przy tym przyspieszenie rozwoju nie oznacza też agresywnej ekspansji przez otwieranie nowych salonów sprzedaży, ale raczej pozyskiwanie klientów przez już działającą sieć.