Grupa TUI pierwszy raz prezentuje swoje marki w sklepie internetowym. Klienci mogą w nim kupić różne produkty związane z wakacjami, sygnowane markami TUI, TUI Blue, TUI Magic Life i Robinson. Do wyboru są między innymi torby plażowe za niecałe 15 euro, ręczniki plażowe w cenie 42,9 euro, gumowe kaczuszki za 8,9 euro, ale też breloczki, maskotki, kubki i termosy, smycze, worki, czapeczki, koszulki, bluzy, bezrękawniki i walizki.
Czytaj więcej
„Chcemy wprowadzić TUI w świat, zbudować globalną firmę, bo dostrzegamy rynki, które są jeszcze a...
Jak informuje koncern, sklep oferuje starannie wybrane produkty, które kojarzą się z relaksem, aktywnością, stylem i radością życia. Zapewnia, że klienci mogą liczyć na dobrą jakość i unikatowy charakter oferowanych produktów. Oprócz limitowanych serii i ofert sezonowych, z atrakcyjnych warunków zakupu i dostępu do ekskluzywnych produktów skorzystają również biura podróży i partnerzy sprzedażowi.
TUI: Wygraj walizkę za 400 euro
– Chcemy, aby TUI stał się międzynarodową marką czasu wolnego – nie tylko w kontekście wakacji, ale również w codziennym życiu naszych klientów. Dzięki TUI Lifestyle Shop stworzyliśmy nowe doświadczenie marki, które łączy podróże, sport i styl życia – przekonuje dyrektor ds. globalnych płatności i zarządzania podróżami w Grupie TUI Mario Kriebel.
Produktów w sklepie ma być coraz więcej, w tym marek firm współpracujących z TUI.