Reklama

Komu gumową kaczuszkę, ręcznik lub walizkę z logo TUI? Firma otworzyła właśnie sklep

Torby plażowe, ręczniki i gumowe kaczuszki – wszystko z logo biura podróży. Klienci niemieckiego koncernu TUI mogą teraz wakacyjne gadżety kupić sobie w jego sklepie internetowym.

Publikacja: 24.06.2025 00:44

Jednym z gadżetów w sklepie TUI jest charakterystyczna gumowa niebieska kaczuszka

Jednym z gadżetów w sklepie TUI jest charakterystyczna gumowa niebieska kaczuszka

Foto: TUI Lifestyle Shop

Grupa TUI pierwszy raz prezentuje swoje marki w sklepie internetowym. Klienci mogą w nim kupić różne produkty związane z wakacjami, sygnowane markami TUI, TUI Blue, TUI Magic Life i Robinson. Do wyboru są między innymi torby plażowe za niecałe 15 euro, ręczniki plażowe w cenie 42,9 euro, gumowe kaczuszki za 8,9 euro, ale też breloczki, maskotki, kubki i termosy, smycze, worki, czapeczki, koszulki, bluzy, bezrękawniki i walizki.

Czytaj więcej

TUI rusza na podbój świata. "Chcemy być firmą globalną, na celowniku nowe kraje"

Jak informuje koncern, sklep oferuje starannie wybrane produkty, które kojarzą się z relaksem, aktywnością, stylem i radością życia. Zapewnia, że klienci mogą liczyć na dobrą jakość i unikatowy charakter oferowanych produktów. Oprócz limitowanych serii i ofert sezonowych, z atrakcyjnych warunków zakupu i dostępu do ekskluzywnych produktów skorzystają również biura podróży i partnerzy sprzedażowi.

TUI: Wygraj walizkę za 400 euro

– Chcemy, aby TUI stał się międzynarodową marką czasu wolnego – nie tylko w kontekście wakacji, ale również w codziennym życiu naszych klientów. Dzięki TUI Lifestyle Shop stworzyliśmy nowe doświadczenie marki, które łączy podróże, sport i styl życia – przekonuje dyrektor ds. globalnych płatności i zarządzania podróżami w Grupie TUI Mario Kriebel.

Produktów w sklepie ma być coraz więcej, w tym marek firm współpracujących z TUI.

Reklama
Reklama

Z okazji uruchomienia nowego TUI Lifestyle Shop na profilu TUI na LinkedIn trwa konkurs, w którym można wygrać najpopularniejsze produkty ze sklepu. Nagrodą główną jest walizka TUI Horizn za 399 euro i cztery zestawy gadżetów po 150 euro.

Grupa TUI pierwszy raz prezentuje swoje marki w sklepie internetowym. Klienci mogą w nim kupić różne produkty związane z wakacjami, sygnowane markami TUI, TUI Blue, TUI Magic Life i Robinson. Do wyboru są między innymi torby plażowe za niecałe 15 euro, ręczniki plażowe w cenie 42,9 euro, gumowe kaczuszki za 8,9 euro, ale też breloczki, maskotki, kubki i termosy, smycze, worki, czapeczki, koszulki, bluzy, bezrękawniki i walizki.

Jak informuje koncern, sklep oferuje starannie wybrane produkty, które kojarzą się z relaksem, aktywnością, stylem i radością życia. Zapewnia, że klienci mogą liczyć na dobrą jakość i unikatowy charakter oferowanych produktów. Oprócz limitowanych serii i ofert sezonowych, z atrakcyjnych warunków zakupu i dostępu do ekskluzywnych produktów skorzystają również biura podróży i partnerzy sprzedażowi.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Unia Europejska: VAT w turystyce do remontu. Musi być prostszy
Biura Podróży
Internetowe platformy z biletami lotniczymi obiecują poprawę – zwrot pieniędzy w 14 dni
Biura Podróży
Wyszukiwarka lotów: Nadchodzi rewolucja agentów AI. Mamy dla nich nowe rozwiązanie
Biura Podróży
Co jest najfajniejsze w pracy agenta turystycznego? Wyszukiwanie klientom najlepszych wakacji
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama