Wprowadzenie pakietów dynamicznych do aplikacji oznacza, że turyści mogą rezerwować przelot i nocleg w jednej transakcji, wybierając spośród 550 linii lotniczych i tysięcy hoteli na całym świecie - pisze eSky w komunikacie.
Dodatkowo w ramach elastycznego pakietu dostępne są przejazdy z i na lotnisko oraz ubezpieczenie, a całość jest objęta ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG).
- Zależało nam, by użytkownicy mogli komfortowo i szybko planować wyjazdy tu i teraz, w jednym miejscu. Dzięki wdrożeniu pakietów dynamicznych do naszej aplikacji oferujemy kompleksową usługę - od lotu, przez nocleg, aż po wsparcie podczas wakacji. Od niedawna osoby podróżujące w formule „lot+hotel” mogą także korzystać z całodobowego wsparcia konsultantów przez WhatsApp, na przykład w razie pytań dotyczących transportu czy zakwaterowania - mówi dyrektor operacyjny w Grupie eSky Piotr Woś, cytowany w komunikacie.
Czytaj więcej
Linia lotnicza Ryanair i Grupa eSky, właściciel internetowego biura podróży działającego pod mark...
Mobilny kanał sprzedaży zyskuje na znaczeniu
Dane eSky.pl za pierwszą połowę 2025 roku wskazują, że choć rezerwacje wakacji i city breaków częściej kończą się przy komputerze, udział kanału mobilnego w ich sprzedaży systematycznie rośnie.