Najlepsze hotele z oferty Corala Travel nagrodzone. Turcja bezkonkurencyjna

Turecka grupa biur podróży Coral Travel wręczyła nagrody hotelom wskazanym jako najlepsze w 2024 roku przez jej klientów. Pierwsze miejsce zdobył Maxx Royal Kemer, drugie przypadło Blue Waters Club Side, a trzecie NG Phaselis Bay Kemer.

Publikacja: 05.03.2025 20:00

Wręczenie nagród Coral Travel przeprowadził w czasie berlińskich międzynarodowych targów turystyczny

Wręczenie nagród Coral Travel przeprowadził w czasie berlińskich międzynarodowych targów turystycznych, uroczystość zyskała oprawę uroczystej gali

Foto: Coral Travel Group

Uroczysta gala podczas której podsumowano zeszły rok i rozdano nagrody odbyła się w Berlinie, pierwszego dnia Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin.

Czytaj więcej

Coral Travel wchodzi mocniej na rynki europejskie. Widzi szansę w luce po bankrucie

Tradycyjnie tytuły „Starway world best hotels” przyznaje Coral Travel. Nagrody odbierali przedstawiciele hoteli z całego świata. O nagrodach zdecydowali sami klienci wypełniając ankiety satysfakcji. Wśród wielu kategorii znalazły się takie, jak „hotel przyjazny dzieciom i rodzinie”, „hotel przyjazny środowisku” (obiekty, które najlepiej chronią przyrodę) czy „najlepszy hotel ze spa i wellness”.

Coral Travel obsłużył 3,5 miliona klientów w 2024 roku

Ceremonia wręczenia nagród rozpoczęła się przemówieniem Koraya Çavdıra, wiceprezesa Corala Travel Group, odpowiedzialnego za region Europy Środkowej (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Çavdır podkreślił, że Coral Travel Group, która działa w 23 krajach, ma 38 firm i zatrudnia 6000 pracowników w biurach podróży. Ponadto zarządza destynacjami, bankiem łóżek hotelowych, technologią i bezpieczeństwem, obsługuje rocznie około 3,5 miliona turystów. A w ciągu 33 lat od założenia firmy skorzystało z jej usług 35 milionów klientów.

Z 15 biurami podróży z grupy wyjechało na wypoczynek w zeszłym roku około 3,5 miliona turystów. To prawie 700 tysięcy więcej niż rok wcześniej, wzrost wyniósł więc 26,4 procent.Z tej liczby 2 miliony pochodziło z 10 rynków w Europie. Działalność Grupy jako europejskiego touroperatora, która rozpoczęła się w Polsce, była kontynuowana wraz z otwarciem rynków w Niemczech, Austrii, Estonii, na Łotwie, Litwie, w Czechach i Szwajcarii, a od 2023 roku także w Rumunii.

W samej Europie obsłużyła w 2023 roku 1,6 miliona turystów, co dało 25 procent wzrostu na rynku europejskim.

Czytaj więcej

Coral Travel świętował dobry sezon. Najlepszych sprzedawców nagrodził podczas gali

Plan Corala Travel na 2025 rok: 4 miliony sprzedanych wycieczek

Jak ujawnił Çavdıra, Coral Travel Group planuje w tym roku zwiększyć sprzedaż wycieczek i osiągnąć liczbę 4 milionów klientów, w tym 2,3 miliona w Europie.Miałoby to być 1,9 miliona wysłanych do Turcji, 850 tysięcy do Egiptu, 200 tysięcy do Grecji, 200 tysięcy do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, tyle samo do Hiszpanii, 80 tysięcy do Tunezji, a 70 tysięcy do Tajlandii. „Kontynuując działalność w 90 kierunkach wakacyjnych w 40 krajach, Grupa ma na celu zwiększenie liczby obsługiwanych turystów o 19 procent.

Çavdır w wystąpieniu przybliżył też plany rozwoju regionu DACH (Niemcy,Austria, Szwajcaria i Holandia), za który odpowiada. „Podkreślił, że wykorzystując doświadczenie i siłę marek Coral Travel/Ferien Touristik, oferta grupy w Niemczech, Austrii i Szwajcarii odpowiada na wszelkiego rodzaju potrzeby wakacyjne, pozyskując profesjonalnie przeszkolone zasoby ludzkie” – czytamy w komunikacie touroperatora.

Klienci Corala Travel głosowali na hotele ankietami

Jeden z założycieli i prezes Corala Travel, Ayhan Bektaş, zapewniał zebranych, że jego firma rozwija się dzięki dostosowaniu do zmieniającej się sytuacji, innowacyjnym produktom i usługom oraz przestrzeganiu zasady zrównoważonej turystyki, „która jest jedną z najważniejszych zasad naszej Grupy”. Podkreślał, że Coral Travel wielką wagę przywiązuje do transformacji cyfrowej, zasobów ludzkich i jakości usług.

Do zgromadzonych hotelarzy, touroperatorów i dziennikarzy przemówili podczas ceremonii też ambasador Światowej Organizacji Turystyki Michael Frenzel i prezeska i dyrektorka generalna Światowej Rady Podróży i Turystyki Julia Simpson.

Nagrody „Coral Travel Starway World Best Hotels 2024’’ przyznano hotelom na podstawie ankiet satysfakcji turystów, zebranych w 6321 hotelach w 25 regionach w okresie od 1 stycznia do31 grudnia 2024 roku. Klienci Coral Travel oceniali personel, warunki w hotelach i pokojach,wyżywienie, infrastrukturę hotelu, w tym ogrody i baseny, czystość, strefy rozrywki dla dzieci i dorosłych, rozrywkę i ofertę sportową oraz dbałość o środowisko.

Rankingi powstałe na tej podstawie są niezależne od kategorii hotelu, wyrażonej liczbą gwiazdek – podkreśla touroperator w informacji o wydarzeniu.

Czytaj więcej

Coral Travel Poland ma nową gwarancję: 318 milionów złotych

100 najlepszych hoteli na świecie – Turcja bezkonkurencyjna

Wśród 100 najlepszych hoteli na świecie trzy pierwsze miejsca zajęły hotele z Turcji. W pierwszej setce znalazło się 58 obiektów z Turcji, 14 z Egiptu, 9 z Grecji, 7 z Hiszpanii, 5 ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, 3 z Tajlandii, 2 z Tunezji, 1 z Czarnogóry i 1 z Malediwów.

W kategorii „hotele przyjazne dzieciom i rodzinie” wyróżniono 25 hoteli. Według klientów najlepsze okazały się Blue Waters Club, Delphin Be Grand Resort i Royal Wings Hotel – wszystkie zlokalizowane w Turcji.

„Hotele przyjazne środowisku”, czyli takie, które dokładają wszelkich starań, aby chronić przyrodę, wdrażając przyjazne dla środowiska praktyki – tu w pierwszej trójce znalazł się Maxx Royal Kemer Resort, Rixos Premium Tekirova i Liberty Hotels Lykia.

25 hoteli otrzymało nagrody zarówno w kategorii „hotele przyjazne dzieciom i rodzinie”, jak i „hotele przyjazne środowisku”.

Uroczysta gala podczas której podsumowano zeszły rok i rozdano nagrody odbyła się w Berlinie, pierwszego dnia Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB Berlin.

Tradycyjnie tytuły „Starway world best hotels” przyznaje Coral Travel. Nagrody odbierali przedstawiciele hoteli z całego świata. O nagrodach zdecydowali sami klienci wypełniając ankiety satysfakcji. Wśród wielu kategorii znalazły się takie, jak „hotel przyjazny dzieciom i rodzinie”, „hotel przyjazny środowisku” (obiekty, które najlepiej chronią przyrodę) czy „najlepszy hotel ze spa i wellness”.

Pozostało jeszcze 91% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Join UP! Polska z nową gwarancją. Cztery razy większą
Biura Podróży
Biuro podróży Kompas Tour wzmacnia zespół i odświeża logo
Biura Podróży
Branża turystyczna mówi „nie” zaostrzaniu zasad biurom podróży
Biura Podróży
W biurach podróży korekta cen. Egipt bliski swojej najniższej stawki w tym sezonie
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”