Coral Travel świętował dobry sezon. Najlepszych sprzedawców nagrodził podczas gali

Każdego roku wszystkie biura podróży z grupy Coral Travel zapraszają najlepszych partnerów biznesowych, by podziękować im za kolejny rok współpracy i nagrodzić sukcesy podczas Gali Starway. Tegoroczna polska edycja imprezy, Starway 2024, odbywała się od 9 do 16 października w Turcji w regionie Belek.

Publikacja: 16.10.2024 00:35

Coral Travel Poland zaprosił do Belek w Turcji 220 osób, głównie sprzedawców swoich wycieczek

Coral Travel Poland zaprosił do Belek w Turcji 220 osób, głównie sprzedawców swoich wycieczek

Foto: Coral Travel Poland

Na zaproszenie polskiego touroperatora, Coral Travel Poland, przybyło tu ponad 220 osób ze stu najlepszych biur agencyjnych z całej Polski. Goście zakwaterowani byli w hotelach Sirene Belek Hotel i Calista Luxury Resort.

Czytaj więcej

Coral Travel Poland ma nową gwarancję: 318 milionów złotych

Wypoczynek łączyli z celebrowaniem zakończenia sezonu lato 2024. Towarzyszyli im członkowie zarządu biura podróży Coral Travel Poland, kluczowi menedżerowie tej firmy, tureccy hotelarze współpracujący z touroperatorem i przedstawiciele biura podróży wyspecjalizowanego w obsługiwaniu klientów w Turcji, Odeon Tours.

Podczas Gali Starway’24 Coral Travel uhonorował swoich sprzedawców, wręczając im statuetki i dyplomy „za największe sprzedaże i zaangażowanie w promocję marki Coral Travel w Polsce”. Organizator przyznał nagrody i wyróżnienia w czterech kategoriach: biura niesieciowe, autoryzowany agent, salon franczyzowy oraz portale i biura sieciowe. Statuetki i dyplomy wręczył dyrektor operacyjny Coral Travel Poland Kaan Ergün.

25 lat Coral Travel w Polsce – zawsze z agentami turystycznymi

- Jesteśmy na polskim rynku turystycznym już 25 lat i tyle samo lat współpracujemy z większością naszych partnerów obecnych na gali Starway. Dziękujemy, za współpracę, zaufanie i przyjaźnie. Dostarczamy naszym partnerom bardzo dobry, rozbudowany, sprawdzony przez ostatnie 25 lat produkt. Poznajemy ich z nim, na przykład organizując cykliczne webinary. Ale niemniej cenne są dla nas bezpośrednie spotkania i rozmowy. Na bieżąco możemy wymieniać się komentarzami, uwagami, wzajemnymi oczekiwaniami. To procentuje jakościową sprzedażą. Nasi partnerzy wiedzą, co sprzedają - od kogo pochodzi dany produkt i dla kogo został przygotowany. Przekłada się to na zadowolenie klientów, którzy dzięki temu chętnie wracają do naszych biur. A o to przecież chodzi w branży turystycznej – mówi zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland Erdem Fidan.

Statuetki i dyplomy wręczył dyrektor operacyjny Coral Travel Poland Kaan Ergün

Statuetki i dyplomy wręczył dyrektor operacyjny Coral Travel Poland Kaan Ergün

Foto: Coral Travel Poland

Dzięki współpracy z doświadczonymi partnerami biznesowymi zakładamy, że w roku 2025 obsłużymy milion klientów – dodaje.

Coral Travel Poland ma jedną z największych sieci agencyjnych w Polsce, a dynamika jego sprzedaży i powiększanie oferty daje duże możliwości wszystkim kanałom sprzedaży. Dlatego podczas Gali Starway 24, i w czasie całego pobytu, istotne miejsce w rozmowach biznesowych zajmowały plany touroperatora i zmiany w ofercie” - czytamy w komunikacie z wydarzenia.

Jak przekonuje touroperator, zmiany w ofercie są pochodną zmieniających się potrzeb klientów biura podróży. Co to za potrzeby? Najważniejsze to spadek znaczenia samej ceny, jako kryterium wyboru wakacji, za to wzrost znaczenia jakości, elastyczność i poczucie bezpieczeństwa.

Biuro podróży Coral Travel pokazuje partnerom nowości

Coral Travel przedstawił uczestnikom Starway na sezon zima 2024/2025 i lato 2025 nowości - luksusową „linię Coral Elite Service” i podróże pakietowane dynamicznie z wykorzystaniem zarówno przelotów samolotami linii tradycyjnych lotniczych rejsowych, jak i czarterowych.

Nowością jest też zaprezentowany agentom system Odeon Beds, czyli baza ponad 500 tysięcy hoteli położonych w 40 krajach świata. Dzięki bazie, sprzedawcy wycieczek mogą oferować klientom same noclegi. „Nowe propozycje w ofercie Coral Travel Poland, są odpowiedzią na przesuwanie się polskiego klienta w stronę indywidualizmu. Obok wspomnianych wcześniej zmian to właśnie indywidualna oferta, a nawet szyta na miarę, staje się dzisiaj coraz ważniejszą potrzebą”.

Czytaj więcej

Coral Travel Group chwali się wynikami i nagradza najlepsze hotele

Jak podkreśla touroperator, trzeba się liczyć z tym, że klienci coraz częściej będą sięgać po „indywidualne pakiety wakacyjne z odpowiednio dobranym produktem, specjalnym serwisem i doświadczonym zespołem”.

Na zaproszenie polskiego touroperatora, Coral Travel Poland, przybyło tu ponad 220 osób ze stu najlepszych biur agencyjnych z całej Polski. Goście zakwaterowani byli w hotelach Sirene Belek Hotel i Calista Luxury Resort.

Wypoczynek łączyli z celebrowaniem zakończenia sezonu lato 2024. Towarzyszyli im członkowie zarządu biura podróży Coral Travel Poland, kluczowi menedżerowie tej firmy, tureccy hotelarze współpracujący z touroperatorem i przedstawiciele biura podróży wyspecjalizowanego w obsługiwaniu klientów w Turcji, Odeon Tours.

Pozostało jeszcze 87% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Biura Podróży
Nowy salon biura podróży Anex Tour. „Tego lata otworzymy jeszcze sześć”
Biura Podróży
„Experci” Eximu tours reklamują wyjazdy tego biura podróży
Biura Podróży
Anex Tour lata z Bydgoszczy i Radomia. „Początek długoletniej współpracy”
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biura Podróży
Wakacje 2025. Mapa krajów basenu Morza Śródziemnego czerwona od podwyżek