TUI: Wycieczka objazdowa na indywidualne zamówienie? Mamy to

Turystyczny koncern z Niemiec, TUI, rozpoczyna kolejną działalność. Pod marką TUI Tours oferuje klientom tworzenie wycieczek objazdowych dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. Uruchomił właśnie do tego platformę rezerwacyjną w internecie.

Publikacja: 05.06.2025 01:26

TUI: Wycieczka objazdowa na indywidualne zamówienie? Mamy to

Foto: PAP/Alamy Stock Photo, Mark Andrews

TUI rusza z nową marką – tym razem chodzi o mechanizm, który będzie pakietował dynamicznie wycieczki objazdowe. TUI Tours, bo to o tak się nazywa platforma, ma być wzbogacony o atrakcje z innego serwisu należącego do koncernu, TUI Musement. W tym drugim można się zaopatrzyć w bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne, zarezerwować wizytę w restauracji lub wykupić lokalną wycieczkę w miejscu, do którego się jedzie.

Czytaj więcej

TUI umacnia się w Azji. Ma tam już 22 hotele pod własnymi markami

W planowaniu pomocne mają być: wizualizacja trasy na mapie, szczegółowe opisy i kompleksowe informacje o odwiedzanych miejscach - wyjaśnia portal Reise vor-9.

TUI – unikatowe programy wycieczek objazdowych

TUI zapowiada dla swojej nowej platformy „ogromny, ekskluzywny wybór unikatowych miejsc noclegowych i atrakcji, wykraczających poza standardową ofertę”. Wycieczki mogą być tworzone w czasie rzeczywistym. Można też dopasowywać do indywidualnych potrzeb gotowe plany podróży.

Agenci turystyczni, którzy dzięki platformie mogą oferować klientom szczególne plany i pakiety za każdą rezerwację dostaną prowizję w wysokości 12 procent.

– Indywidualne podróże objazdowe to dynamicznie rosnący segment rynku. Dzięki nowej technologii i znacznemu rozszerzeniu naszej oferty dopasowanych wyjazdów spodziewamy się istotnego wzrostu ich sprzedaży – wyjaśnia dyrektor sprzedaży i franczyzy Ilka Lauenroth. Obecnie oferta obejmuje prawie 200 propozycji podróży objazdowych, a tworzenie w pełni spersonalizowanych tras jest możliwe w około 60 krajach, w tym w Azji, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Grecji i Włoszech.

W ofercie TUI dalekie i bliskie kraje 

TUI Tours ma być uzupełnieniem dotychczasowego programu wycieczek objazdowych, który obecnie obejmuje około 300 propozycji, z czego większość to wyjazdy do dalekich krajów – między innymi do Kostaryki, Jamajki, Stanów Zjednoczonych, Tajlandii, Indonezji, Wietnamu, Jordanii, Dubaju i Omanu.

Czytaj więcej

Prawie miliard euro długu po upadku biura podróży. 73 tysiące poszkodowanych

Według Lauenroth widać bardzo duże zainteresowanie regionami Azji i Afryki Wschodniej. W wypadku podróży średniodystansowych największą popularnością cieszą się Włochy, Hiszpania i Egipt.

Z platformy TUI Tours, opracowanej we współpracy z szwajcarską firmą Nezasa, mogą już korzystać agenci turystyczni z Belgii, Holandii i Francji. Planowanie i rezerwacja podróży odbywa się za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego Nezasa.

TUI rusza z nową marką – tym razem chodzi o mechanizm, który będzie pakietował dynamicznie wycieczki objazdowe. TUI Tours, bo to o tak się nazywa platforma, ma być wzbogacony o atrakcje z innego serwisu należącego do koncernu, TUI Musement. W tym drugim można się zaopatrzyć w bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne, zarezerwować wizytę w restauracji lub wykupić lokalną wycieczkę w miejscu, do którego się jedzie.

W planowaniu pomocne mają być: wizualizacja trasy na mapie, szczegółowe opisy i kompleksowe informacje o odwiedzanych miejscach - wyjaśnia portal Reise vor-9.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biura Podróży
Join UP! Polska otworzył swój drugi salon. Do wylosowania były bilety lotnicze
Biura Podróży
Urlop.pl z Akademią Urlopu w czterech miastach. „Pomaga budować silne relacje”
Biura Podróży
Nowy kierunek wakacyjny biura podróży z Bydgoszczy
Biura Podróży
Join UP!: Nasza obecność na każdym lotnisku sprawi, że klienci unikną stresu