Wszystkie akcje na pokład Wspieramyturystyke.pl

Powstał portal Wspieramyturystyke.pl, na którym każdy kto prowadzi jakąś akcję wspierającą polską turystykę, może zamieścić do niej linki i banery.

Publikacja: 20.03.2020 16:46

Wszystkie akcje na pokład Wspieramyturystyke.pl

Foto: turystyka.rp.pl

Stronę powołał do życia Krzysztof Stęplowski, prowadzący ekspercki blog dla hotelarzy i organizujący szkolenia dla nich. – Współpracuję z kilkoma hotelami i organizacjami i widzę jak z dnia na dzień ich biznes przestał istnieć – opowiada. – To przerażające. A ponieważ w sieci pojawiają się różne akcje i hasła nawołujące, żeby pomagać branży w tej trudnej sytuacji, usiadłem wczoraj, kupiłem domenę i założyłem tę stronę. Już trwające i całkiem nowe inicjatywy mogą się tam promować. Zależy mi, żeby te akcje trafiły poprzez hotelarzy i restauratorów do ich klientów, a przez nich jeszcze szerzej.

Jak podkreśla Stęplowski, jego inicjatywa prowadzona jest non profit.

CZYTAJ TEŻ: Grupa Pingwina: Trzeba zatrzymać polskich turystów w kraju

„Polska turystyka niemal z dnia na dzień przestała istnieć. Z powodu pandemii COVID19 zostaliśmy zmuszeni zamknąć nasze hotele i restauracje. To wielki cios zarówno dla nas, jak i dla tysięcy osób zatrudnionych w polskiej turystyce. Wszyscy oni żyją w obawie o swoją pracę. Nie wiemy, jak długo potrwa pandemia. Nie wiemy ilu z nas przetrwa. Mamy świadomość, że kiedy skończy się ten koszmar, będziemy potrzebowali wsparcia” – czytamy na stronie.

Można z niej pobrać na przykład banery z zainicjowanej kilka dni temu przez biura podróży akcji „Nie odwołuj podróży, zmień termin. Ocalmy turystykę”, potem zmienionej na „Nie odwołuj podróży, zmień termin. Wspierajmy turystykę”, a także banery własnego pomysłu Stęplowskiego: „W 2020 wypocznę w Polsce”.

Stronę powołał do życia Krzysztof Stęplowski, prowadzący ekspercki blog dla hotelarzy i organizujący szkolenia dla nich. – Współpracuję z kilkoma hotelami i organizacjami i widzę jak z dnia na dzień ich biznes przestał istnieć – opowiada. – To przerażające. A ponieważ w sieci pojawiają się różne akcje i hasła nawołujące, żeby pomagać branży w tej trudnej sytuacji, usiadłem wczoraj, kupiłem domenę i założyłem tę stronę. Już trwające i całkiem nowe inicjatywy mogą się tam promować. Zależy mi, żeby te akcje trafiły poprzez hotelarzy i restauratorów do ich klientów, a przez nich jeszcze szerzej.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity od Citibanku można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Hotele
Prezes HOTREC: Atutem europejskiego hotelarstwa są tradycja i gościnność. Warto się ich trzymać
Hotele
Mniej rezerwacji w hotelach na jesień. „Prawdopodobnie efekt powodzi”
Hotele
Opłata turystyczna za niska? Greckie miasta podniosą ją samodzielnie
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Hotele
Pomorze Zachodnie: Nie zamykamy się na zimę. Jesteśmy już kierunkiem całorocznym