Prawie 800 tysięcy złotych z bonów turystycznych wpłynęło do Polskiego Holdingu Turystycznego – czytamy w komunikacie spółki. Za taką kwotę turyści wykupili w 28 obiektach ponad 2,5 tysiąca noclegów.
– Bon turystyczny był bardzo pozytywnym impulsem dla całej branży turystycznej, nie tylko dla hotelarzy. Tak jak program 500+ bon turystyczny to dobra inwestycja w polskie społeczeństwo. Beneficjenci programu w czasie podróży wydali również własne, dodatkowe środki, co miało pozytywny ekonomiczny wpływ na naszą branżę – mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie.
CZYTAJ TEŻ: Dwa hotele PHH pod marką Four Points by Sheraton
Wszystkie obiekty należące do PHH od początku honorowały bon turystyczny, przygotowały też specjalne oferty dla rodzin. Teraz będą zachęcać tych, którzy jeszcze nie zrealizowali bonu, do wykorzystania go podczas city breaków.
– Jak przewidywałem wcześniej, w pierwszej kolejności na programie skorzystały hotele wypoczynkowe w miejscowościach turystycznych. Jednak już teraz możemy zauważyć zainteresowanie realizacją bonów podczas pobytów weekendowych w miastach. Chociaż bon jest realizowany w hotelach i obiektach noclegowych, to jego skutki odczuwają wszystkie firmy obsługujące turystów – podsumowuje Cristescu.