Hotelowa marka voco debiutuje w Polsce

Polski Holding Hotelowy otworzy pierwszy w Polsce hotel marki voco należącej do sieci InterContinental. Pod tym szyldem będzie działać hotel Katowice.

Publikacja: 30.10.2020 11:21

Hotelowa marka voco debiutuje w Polsce

Foto: Fot. materiały prasowe

Ponadto inny hotel PHH – lubelski Huzar – przyjmie markę Holiday Inn Express, również należącą do IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH – mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie spółki. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. Voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, wprowadzaliśmy między innymi Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy – podkreśla.

CZYTAJ TEŻ: Dwa hotele PHH pod marką Four Points by Sheraton

– Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu Polska jest ważnym rynkiem wzrostu dla IHG – wskazuje dyrektor ds. rozwoju IHG w Europie Północnej Miguel Martins. – Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych i Chinach – dodaje.

Jak czytamy w komunikacie, voco „łączy wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu”. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się”. Goście hoteli vovo mogą liczyć na „ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę i zespół oddanych gospodarzy”.

ZOBACZ TAKŻE: Trzy hotele PHH dołączą do sieci Best Western

Hotel Katowice stoi w sąsiedztwie hali widowiskowo-sportowej Spodek, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Ma 183 pokoje i sześć sal konferencyjnych, które mogą pomieścić 150 osób.

""

Fot. materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

Hotel Huzar stoi w spokojnym miejscu, ale w centrum Lublina – od Starego Miasta dzieli go 10 minut jazdy, a od Ogrodu Saskiego kilometr. Huzar ma 128 pokojów i siedem sal konferencyjnych o powierzchni od 16 do 92 metrów kwadratowych.

""

Fot. materiały prasowe

Foto: turystyka.rp.pl

Ponadto inny hotel PHH – lubelski Huzar – przyjmie markę Holiday Inn Express, również należącą do IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH – mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie spółki. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. Voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, wprowadzaliśmy między innymi Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy – podkreśla.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Hotele
Hotelarze oceniają, że październik był stabilny, ale listopad zapowiada się słabo
Hotele
Booking.com narzeka na koszty. Będzie zwalniał pracowników
Hotele
Grecka Grupa Mitsis zainwestuje ćwierć miliarda euro w odnowienie swoich hoteli
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Hotele
Prezes HOTREC: Atutem europejskiego hotelarstwa są tradycja i gościnność. Warto się ich trzymać