Ponadto inny hotel PHH – lubelski Huzar – przyjmie markę Holiday Inn Express, również należącą do IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.
– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH – mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie spółki. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. Voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, wprowadzaliśmy między innymi Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy – podkreśla.
CZYTAJ TEŻ: Dwa hotele PHH pod marką Four Points by Sheraton
– Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu Polska jest ważnym rynkiem wzrostu dla IHG – wskazuje dyrektor ds. rozwoju IHG w Europie Północnej Miguel Martins. – Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych i Chinach – dodaje.
Jak czytamy w komunikacie, voco „łączy wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu”. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się”. Goście hoteli vovo mogą liczyć na „ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę i zespół oddanych gospodarzy”.