Hotelowa marka voco debiutuje w Polsce

Polski Holding Hotelowy otworzy pierwszy w Polsce hotel marki voco należącej do sieci InterContinental. Pod tym szyldem będzie działać hotel Katowice.

Publikacja: 30.10.2020 11:21

Hotelowa marka voco debiutuje w Polsce

Foto: Fot. materiały prasowe

Ponadto inny hotel PHH – lubelski Huzar – przyjmie markę Holiday Inn Express, również należącą do IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH – mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie spółki. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. Voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, wprowadzaliśmy między innymi Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy – podkreśla.

CZYTAJ TEŻ: Dwa hotele PHH pod marką Four Points by Sheraton

– Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu Polska jest ważnym rynkiem wzrostu dla IHG – wskazuje dyrektor ds. rozwoju IHG w Europie Północnej Miguel Martins. – Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych i Chinach – dodaje.

Jak czytamy w komunikacie, voco „łączy wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu”. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się”. Goście hoteli vovo mogą liczyć na „ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę i zespół oddanych gospodarzy”.

ZOBACZ TAKŻE: Trzy hotele PHH dołączą do sieci Best Western

Hotel Katowice stoi w sąsiedztwie hali widowiskowo-sportowej Spodek, Międzynarodowego Centrum Kongresowego i sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Ma 183 pokoje i sześć sal konferencyjnych, które mogą pomieścić 150 osób.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl

Hotel Huzar stoi w spokojnym miejscu, ale w centrum Lublina – od Starego Miasta dzieli go 10 minut jazdy, a od Ogrodu Saskiego kilometr. Huzar ma 128 pokojów i siedem sal konferencyjnych o powierzchni od 16 do 92 metrów kwadratowych.

""

Fot. materiały prasowe

turystyka.rp.pl

Ponadto inny hotel PHH – lubelski Huzar – przyjmie markę Holiday Inn Express, również należącą do IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH – mówi prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu, cytowany w komunikacie spółki. – Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. Voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, wprowadzaliśmy między innymi Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy – podkreśla.

Hotele
W Egipcie powstaje nowa wioska turystyczna. Buduje ją sieć hoteli
Materiał Promocyjny
Zwinny, wyrazisty i dynamiczny. SUV, który bryluje na europejskich salonach
Hotele
Hotelarze: Sierpień poprawił wyniki wakacji, ale były one słabsze niż rok temu
Hotele
Włoscy hotelarze rozczarowani sezonem. „Nasi rodacy wybrali zagranicę”
Hotele
Nocowanie.pl: Bez bonu Polacy słabo korzystają z krajowej turystyki
Materiał Promocyjny
THE FUTURE OF FINANCE
Hotele
Czego goście oczekują od hotelarzy? Cyfrowej obsługi i programów lojalnościowych
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej