Niemiecka sieć Steigenberger Hotels & Resorts to synonim luksusu. Obiekty należące do firmy działają pod markami Steigenberger, IntercityHotel, Maxx by Steigenberger, Jaz in the City i Zleep Hotels. Część z nich to hotele wakacyjne, dostępne także w Polsce w ofercie biur podróży, jak choćby Steigenberger w Egipcie, inne znajdują się w miastach, na przykład we Frankfurcie czy Davos. W sumie jest ich 118, w budowie lub w planach jest 36 kolejnych. Do 2025 roku sieć ma mieć w sumie 250 hoteli.
Jak podaje niemiecka telewizja N-TV w swoim elektronicznym wydaniu, hotele pod nowym zarządem mają łączyć „europejską gościnność, niemiecką jakość i azjatycką szybkość”.
CZYTAJ TEŻ: Chińczycy inwestują w hotele Thomasa Cooka w Europie
Huazhu to firma notowana na nowojorskiej giełdzie. Jak sama podaje, zarządza ponad 5 tysiącami hoteli, które działają pod 18 markami w 400 miastach. Pod względem liczby pokojów jest to dziewiąta na świecie firma hotelarska. Dzięki przejęciu Steigenberger Hotels & Resorts przedsiębiorstwo będzie się szybciej rozwijać w segmencie luksusowym w Azji, w tym w Chinach, zwiększy też swój udział w międzynarodowym rynku hotelarskim.