Hotelarz i wiodąca organizacja działająca na rzecz rozwoju turystyki LGBTQ+, połączyły siły, by zapewnić wszystkim podróżnym atmosferę otwartości i wzajemnego wsparcia – czytamy w komunikacie Accoru.
„To pierwszy krok w realizacji kluczowego filaru zobowiązania Accor w zakresie różnorodności, inkluzyjności i integracji. W ramach planowanych działań grupa zamierza zwiększyć zaangażowanie w społeczność LGBTQ+, sprawiając że każdy pracownik, gość i klient może czuć się mile widziany i doceniany w zespołach i wszystkich lokalizacjach sieci”. Komunikat nie precyzuje, na czym ma polegać współpraca.
Jak dodaje koncern, jest on przekonany o społecznych i ekonomicznych korzyściach płynących z turystyki LGBTQ+, a porozumienie jest sygnałem wartości grupy, jako firmy otwartej i sprzyjającej wszystkim społecznościom.
„Accor chce odgrywać kluczową rolę w ustanawianiu i zapewnianiu standardów różnorodności i integracji. Wyzwania ostatniego roku tylko wzmocniły znaczenie społeczności i znaczenie wartości Grupy: integracji, równości i troski o innych. (…)
Accor od lat angażuje się w działania na rzecz integracji, równości i różnorodności – czy chodzi o wdrażanie wewnętrznych zasad, promocję zewnętrznych kampanii, jak ibis ‚We are Open’, czy sponsorowanie marszów równości”.