W sercu Dubaju, przy ul. Jumeirah powstał sklep detaliczny linii lotniczych Emirates. W uroczystym otwarciu uczestniczył szejk Ahmed bin Saeed al Maktoum, prezes i dyrektor generalny Emirates Airline & Group. Obecni byli także Tim Clark, prezes Emirates Airline, Adnan Kazim, dyrektor handlowy Emirates, wyżsi rangą dyrektorzy Emirates, a także przedstawiciele rządu, goście branżowi, klienci korporacyjni i przedstawiciele mediów, czytamy w informacji prasowej.

Pierwszy salon w Dubaju otwierał sam prezes linii lotniczej

Pierwszy salon w Dubaju otwierał sam prezes linii lotniczej

Materiały prasowe

Sklep przypomina biuro podróży, w którym nie tylko można zasięgnąć porady odnośnie oferty przewoźnika, ale też zobaczyć, jak wygląda obsługa na jego pokładach w klasie ekonomicznej premium. Miłośnicy wirtualnych doznań, mogą sobie zrobić zdjęcie na tle wybranych produktów Emirates, w tym poczekalni pokładowej A380 i prywatnych kabinach pierwszej klasy.

Na ścianach sklepu wiszą ekrany ledowe, na których wyświetlają się najnowsze produkty i oferty promocyjne Emirates. By dowiedzieć się o nich więcej, można porozmawiać z konsultantami, którzy zostali przeszkoleni w zakresie sprzedaży biletów lotniczych, pakietów turystycznych i programu lojalnościowego. Jeśli ktoś nie chce czekać na rozmowę z pracownikiem, może skorzystać z punktów samoobsługowych.

Czytaj więcej

Emirates wracają do Rio de Janeiro i Buenos Aires – jeden samolot, dwa lądowania

W Emirates World klienci kupią wybrane produkty i akcesoria podróżne z oficjalnego sklepu przewoźnika, napiją się też kawy, herbaty i innych napojów przygotowywanych przez baristów sieci Costa Coffee, którzy stworzyli dwie wyjątkowe receptury dla sklepu.

Emirates World ma być też miejscem, w którym branża turystyczna będzie spotykać się na warsztatach, rozmowach i innych wydarzeniach. W grudniu odbędą się trzy - we współpracy z organizacjami turystycznymi Tajlandii, Seszeli i Izraela.

Pomysł będzie poszerzany w ciągu najbliższych trzech lat, a firma przewidziała trzy formuły - pełnoprawny sklep Emirates World, model Travel Store i kioski podróżne. To, który z nich pojawi się w danym kraju, będzie zależeć od specyfiki i potrzeb poszczególnych rynków.