Budżet kampanii to 6 milionów funtów. Projekt obejmie nie tylko działania reklamowe, ale też organizowanie wydarzeń. W mieście pojawią się nowe instalacje artystyczne, odbędą się imprezy kulturalne, wystawy, przedstawienia teatralne i sportowe. Do akcji przyłączyły się znane londyńskie muzea, galerie i inne atrakcje turystyczne, ale też artyści, szefowie kuchni, a przede wszystkim władze miasta. Ich wspólnym celem jest pozyskanie jak największej liczby turystów krajowych, ale też zachęcenie samych mieszkańców Londynu do przyjechania do centrum i skorzystania z atrakcji.
W ciągu najbliższych tygodni Londyn ma stać się otwartą galerią z pracami artystów. Nie zabraknie ofert dla rodzin z dziećmi – w Muzeum Wiktorii i Alberta będzie można zobaczyć wystawę poświęconą „Alicji w krainie czarów”, a w Muzeum Historii Naturalnej bohaterom filmu „Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć”.
CZYTAJ TEŻ: Brytyjczycy chętnie spędzą wakacje w kraju. Sprzedaż lepsza niż przed kryzysem
Dla miłośników sportu dobrą wiadomością jest, że w tym roku w Londynie odbędzie się osiem meczów w ramach rozgrywek UEFA Euro 2020, a także turniej tenisowy i zawody krykieta. Jesienią organizowane będą duże festiwale, między innymi Londyński Tydzień Mody i Festiwal Filmowy. Zimą centrum stolicy rozświetlą iluminacje świąteczne. Amatorzy musicali będą mogli znów wybrać się na West End, by zobaczyć takie produkcje jak „Powrót do przyszłości”, „Kopciuszek”, czy disneyowska „Kraina lodu”.
Miasto wykłada na wsparcie tych działań 6 milionów funtów, do tego dochodzi kolejny milion funtów w postaci wpłat i realizacji usług od partnerów. Promocja będzie prowadzona zarówno w tradycyjnych mediach, jak i w internecie.