W Niemczech ponad 150 firm i marek, w tym turystycznych, włączyło się do akcji promującej szczepienia na covid. Pod wspólnym hasłem #ZusammenGegegCorona (razem przeciwko koronawirusowi) namawiają w reklamach w mediach i w portalach społecznościowych, by ludzie szczepili się przeciwko koronawirusowi.
Pomysł polega na tym, by na potrzeby kampanii zmienić swoje logo lub hasło reklamowe w sposób zachęcający do szczepień. Firmy na swoich profilach w portalach społecznościowych tłumaczą też krótko, dlaczego warto przyjąć preparat.
Czytaj więcej
Polska Rada Turystyki rozpoczyna akcję "Bezpieczna turystyka". Zachęca przedstawicieli branży turystycznej do umieszczania w ich miejscach pracy grafik z zapewnieniem, że dbają o bezpieczeństwo klientów i sami są zaszczepieni.
Wśród uczestników akcji znalazły się tak rozpoznawalne marki jak Lidl, Deutsche Bank, Daimler, Kaufland i McDonald's.
Przyłączyły się do nią także firmy z branży turystycznej: TUI, DRV (niemiecki odpowiednik Polskiej Izby Turystyki), Aida, Condor, Holidaycheck, Tourismus Marketing Brandenburg, a także portal i magazyn branży turystycznej FVW.