„Poland. More than you expected” (w polskiej wersji „Polska. Więcej niż myślisz”) to hasło kampanii promocyjnej przygotowanej na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej i sfinansowanej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Podkreśla ona wyjątkowe atuty Polski – piękno przyrody, bogate dziedzictwo kulturowe, nowoczesne, tętniące życiem miasta. Koncept kampanii opiera się na interakcji dwojga „ambasadorów”, która nawiązuje do komunikacji cyfrowej. Każdy z nich dzieli się własnymi rekomendacjami, dotyczącymi ulubionych miejsc w Polsce, zachęcając do ich odwiedzenia.
W 30-sekundowym spocie autorstwa agencji kreatywnej MullenLowe Warsaw i agencji mediowej Mediahub, cudzoziemiec nazywany Cristiano pyta dwoje polskich sportowców, kolarkę Katarzynę Niewiadomą i urodzonego w Stanach Zjednoczonych koszykarza Jeremy’ego Sochana, co warto zobaczyć w Polsce. Ci, na zasadzie kontrastu, wymieniają morze i góry, „super koncerty” i „relaks w ciszy”, „energię miast” i naturę, by na koniec zgodnie przyznać, że „Polska jest super dla każdego”.
Widzowie z 11 krajów obejrzą spot ze sportowcami
Kampania wystartowała na początku listopada i potrwa do 16 grudnia. Spot zobaczą widzowie w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Holandii, Belgii, Czechach, Austrii, Szwecji i na Węgrzech. Jest nakręcony w językach wszystkich tych krajów.