Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje na przykład „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi” - informuje w komunikacie Sopocka Organizacja Turystyczna, która odpowiada za realizację kampanii.
Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i zachęcić turystów do skorzystania z oferty kulturalno-sportowej i gastronomicznej miasta. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi spa, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.
- Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta - mówi prezydent Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim, cytowana w komunikacie.
- Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem. Wystawy, wernisaże, spotkania - każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi spa z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu - dodaje.