Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie

Najnowsza kampania promocyjna zachęca turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania Sopotu poza szczytem sezonu. Pokazuje kurort w jesienno-zimowej odsłonie i podpowiada, jak można wypoczywać aktywnie i w sposób zrównoważony.

Publikacja: 20.11.2024 22:29

Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie

Foto: visit.sopot.pl

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje na przykład „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi” - informuje w komunikacie Sopocka Organizacja Turystyczna, która odpowiada za realizację kampanii.

Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i zachęcić turystów do skorzystania z oferty kulturalno-sportowej i gastronomicznej miasta. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi spa, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.

- Sopot jest piękny przez cały rok, a kampania promocyjna ma zwrócić uwagę na posezonowe atrakcje naszego miasta - mówi prezydent Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim, cytowana w komunikacie.

- Jesienią i zimą oferta kulturalna miejskich instytucji jest równie bogata jak latem. Wystawy, wernisaże, spotkania - każdy znajdzie coś interesującego dla siebie. Branża hotelowo-gastronomiczna również czeka na gości, a w ofercie ma dania kuchni regionalnej czy zabiegi spa z wykorzystaniem sopockiej solanki. Lasy, parki i plaże to doskonałe miejsca do spacerów i niespiesznego relaksu - dodaje.

visit.sopot.pl

Czytaj więcej

Złoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okazał się Bałtowski Kompleks Turystyczny

O jesienno-zimowym Sopocie usłyszą też obcokrajowcy

W ramach kampanii na stronie visit.sopot.pl utworzone zostały podstrony w języku polskim i angielskim (widzimysiewSopocie i seeyouinsopot) z informacjami o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu. Materiały promocyjne „Widzimy się w Sopocie” pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i internecie. Będą też spoty radiowe, reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim.

Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot” będą wyświetlane na gdańskim lotnisku i na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała swoje odsłony w innych polskich miastach, na przykład w Zakopanem czy Krakowie. Pierwsze reklamy nowej kampanii pojawią się jeszcze w listopadzie.

- Chcielibyśmy z naszym przekazem trafić do mieszkańców innych regionów Polski, ale również do turystów ze Skandynawii, Niemiec, Czech czy Wielkiej Brytanii. To oni najczęściej odwiedzali nas latem. Teraz, dzięki naszej współpracy z zagranicznymi ośrodkami Polskiej Organizacji Turystycznej i kampanii, która będzie widoczna na lotnisku czy promach, dowiedzą się o naszej ofercie na jesień i zimę - mówi prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej Bartłomiej Barski.

visit.sopot.pl

Czytaj więcej

Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie

Na potrzeby kampanii zrealizowana została sesja zdjęciowa. Jej bohaterowie - rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para millenialsów - są przedstawieni naturalnie, podczas na przykład jazdy na rowerze, pobytu w saunie czy spaceru brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, między innymi Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator, a także lokale gastronomiczne i spa.

Druga część sesji zostanie zrealizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry będą wykorzystane między innymi do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych czy jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze.

Kampania „Widzimy się w Sopocie” potrwa do końca marca 2025 roku.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje na przykład „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi” - informuje w komunikacie Sopocka Organizacja Turystyczna, która odpowiada za realizację kampanii.

Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i zachęcić turystów do skorzystania z oferty kulturalno-sportowej i gastronomicznej miasta. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi spa, morsowanie, lodowisko i narty biegowe - to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje Sopotu.

Pozostało 84% artykułu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie
Nowe Trendy
Egipt chce dotrzeć do młodych turystów. Szuka pomocy w Google'u
Materiał Promocyjny
Dylematy ekologiczne
Nowe Trendy
Turyści omijają Jordanię. Wystraszył ich konflikt zbrojny