Reklama

Atrakcyjne obrazki z Dolnego Śląska – region promuje się po powodzi

Najnowszy spot promocyjny Dolnego Śląska pokazuje region jako różnorodny i pełen życia. Ma pomóc miejscom dotkniętym ubiegłoroczną powodzią, podkreślając ich atrakcyjność po odbudowie i gotowość do przyjęcia turystów.

Publikacja: 12.11.2025 10:37

Nowy spot promocyjny pokazuje Dolny Śląsk w wielu odsłonach

Nowy spot promocyjny pokazuje Dolny Śląsk w wielu odsłonach

Foto: Dolnośląska Organizacja Turystyczna

Materiał wyróżnia minimalna narracja i uniwersalność – informuje w komunikacie Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Chodzi o to, żeby było łatwo go adaptować do potrzeb różnych rynków i różnych nośników reklamy. Przekaz opiera się głównie na sile obrazu – malowniczych krajobrazach, atrakcjach turystycznych i wysokiej jakości usługach.

Co można zobaczyć w spocie? Stolicę Dolnego Śląska – Wrocław, pałace (Kamieniec), uzdrowiska (Zdrój Wojciech w Lądku -Zdroju), ośrodki narciarskie (Czarna Góra), dziedzictwo przemysłowe (Muzeum Papiernictwa w Dusznikach -Zdroju i ceramika bolesławiecka), atrakcje przyrodnicze (Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie). Ujęcia hoteli i restauracji podkreślają wysoki standard turystyki w regionie.

Dolny Śląsk pokazany jest w różnych porach roku – w lecie, jesienią i zimą, a bohaterowie spotu (rodzina) spędzają czas aktywnie, między innymi na rowerze lub przy stole. 

Czytaj więcej

Turystyczny portal Dolnego Śląska w nowej odsłonie. „Inspirująca narracja o regionie”

– Dolny Śląsk to region niezwykle różnorodny i piękny – od majestatycznych gór po historyczne miasta. To miejsce, które warto odkrywać o każdej porze roku, bo każda odsłona naszego województwa ma w sobie coś wyjątkowego. Nowy spot pokazuje, że Dolny Śląsk jest gotowy, by inspirować turystów z Polski i z zagranicy – zarówno tych, którzy szukają aktywnego wypoczynku, jak i tych, którzy cenią kulturę, historię i najwyższą jakość usług turystycznych – zapewnia wicemarszałek województwa dolnośląskiego Wojciech Bochnak, cytowany w komunikacie DOT-u.

Reklama
Reklama

Spot jest dostępny na YouTube (kanał Dolny Śląsk Travel) i na stronie internetowej dolnyslask.travel.

Nowy spot Dolnego Śląska trafi na rynki zagraniczne

Materiał będzie kluczowym elementem kampanii w pociągach Intercity, a także w kolejach regionalnych Dolnego i Górnego Śląska i Opolszczyzny. Dodatkowo Polska Organizacja Turystyczna wykorzysta go w płatnych kampaniach na rynkach niderlandzkim i niemieckim, promując między innymi nowe połączenie kolejowe z Lipska do Wrocławia i zwiększoną liczbę połączeń z Berlina do Wrocławia.

– Spot będzie szeroko udostępniany partnerom Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej, ponieważ od początku powstawał w konsultacji z przedstawicielami branży turystycznej. DOT jako stowarzyszenie łączy potencjały przedsiębiorców i samorządów – to właśnie z tej współpracy powstał cały projekt. Tak samo będziemy dystrybuować jego efekty, w tym nowy spot, aby wspólnie promować Dolny Śląsk w kraju i za granicą – mówi prezes DOT Adam Zawada.

Spot powstał w ramach projektu „Odbudowa potencjału turystycznego Dolnego Śląska po powodzi z września 2024 roku poprzez zintensyfikowane działania promocyjne” i został sfinansowany z funduszy Ministerstwa Sportu i Turystyki przy wsparciu Samorządu Województwa Dolnośląskiego.

Czytaj więcej

Wrocław doceniony przez holenderski magazyn kulinarny. „Jedzenie jest niesamowicie dobre”

Spot zrealizowała firma Magic Line z Wrocławia, znana z produkcji dotyczących turystyki. Jego cena to 80 tysięcy złotych. 

Materiał wyróżnia minimalna narracja i uniwersalność – informuje w komunikacie Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Chodzi o to, żeby było łatwo go adaptować do potrzeb różnych rynków i różnych nośników reklamy. Przekaz opiera się głównie na sile obrazu – malowniczych krajobrazach, atrakcjach turystycznych i wysokiej jakości usługach.

Co można zobaczyć w spocie? Stolicę Dolnego Śląska – Wrocław, pałace (Kamieniec), uzdrowiska (Zdrój Wojciech w Lądku -Zdroju), ośrodki narciarskie (Czarna Góra), dziedzictwo przemysłowe (Muzeum Papiernictwa w Dusznikach -Zdroju i ceramika bolesławiecka), atrakcje przyrodnicze (Jaskinia Niedźwiedzia w Kletnie). Ujęcia hoteli i restauracji podkreślają wysoki standard turystyki w regionie.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Miasta, przyroda, spa i wellness – Polska zaprezentowała się doradcom podróży z Beneluksu
Nowe Trendy
Wyspy Kanaryjskie jak z gry wideo. Przyciągają najmłodszych turystów
Nowe Trendy
Kapryśna pogoda latem odciągnęła turystów od Bałtyku. Zyskały na tym polskie góry
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Nowe Trendy
Turyści odwracają się od Nowego Jorku. Prognozy pokazują minus 17 procent
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama