Minione lato pokazało, że uzależnienie sprzedaży od promocji last minute nie sprzyja stabilności rynku - pisze niemiecki portal branży turystycznej Reise vor-9. - Dlatego, jak podkreślają szef TUI Deutschland Benjamin Jacobi i dyrektor produktu Steffen Boehnke, firma chce wrócić do modelu, w którym kluczową rolę odgrywają wczesne rezerwacje i lepsze możliwości planowania programu.
Czytaj więcej
Grupa TUI zakończyła rok finansowy 2025 z rekordowym wynikiem operacyjnym. „Rosnący popyt na podr...
Według Jacobiego wielu klientów poszukuje dziś pewności i chce z wyprzedzeniem zapewnić sobie pobyt w ulubionym hotelu. Mają pomagać w tym rabaty sięgające nawet 40 procent.
Jednocześnie TUI wchodzi w sezon z największą jak dotąd ofertą hoteli dla rodzin i nowymi propozycjami dla osób podróżujących w pojedynkę. Dynamicznie rośnie też sprzedaż wycieczek objazdowych – w ramach TUI Tours dostępnych jest 114 kierunków.
Grecja faworytem na lato 2026
Jak relacjonują menedżerowie, statystyki sprzedaży wskazują, że przyszłorocznym hitem może być Grecja. Kreta, Rodos i Kos znalazły się w pierwszej piątce najczęściej wybieranych kierunków – tuż za Antalyą i Majorką.