Grecy reklamują się dzieciom - przez animację do wyobraźni najmłodszych

„Hello Greece” to tytuł animowanego spotu reklamowego, którym Grecja chce zachęcić najmłodszych do spędzenia u siebie najbliższych wakacji. Projekt realizowany jest przez organizację turystyczną.

Publikacja: 05.10.2021 01:18

Grecy reklamują się dzieciom - przez animację do wyobraźni najmłodszych

Foto: Greek National Tourism Organization

Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) stworzyła spot reklamowy, w którym pokazuje dzieciom, jak mogą spędzić wakacje w jej kraju.

Przewodnikiem dzieci jest pękata grecka amfora. Wśród atrakcji, które im pokazuje, znalazła się wizyta u starożytnych bogów na Akropolu, „boskie” jedzenie, żeglowanie, wędrówka w górach, spływ kajakiem i zabawa na plaży.

Czytaj więcej

Grecja. Hotelarze z Krety zadowoleni z sezonu. Polacy mocno widoczni

Film trwa nieco ponad 40 sekund, można go oglądać w jednej z czterech wersji językowych: po angielsku, niemiecku, francusku lub grecku. Za jego pośrednictwem organizacja chce zaprezentować kraj jako kierunek na urozmaicone rodzinne wakacje.

- Pierwszy raz GNTO zwraca się ze swoim przekazem do dzieci – mówi sekretarz generalny organizacji Dimitris Fragakis, cytowany przez grecki portal branży turystycznej Greek Travel Pages. I dodaje, że film powstał z myślą o młodych podróżnych w wieku od 7 do 15 lat, a jego celem jest zachęcenie ich do odkrywania historii, przyrody, pysznego jedzenia i świetnej zabawy.

Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (Greek National Tourism Organization, GNTO) stworzyła spot reklamowy, w którym pokazuje dzieciom, jak mogą spędzić wakacje w jej kraju.

Przewodnikiem dzieci jest pękata grecka amfora. Wśród atrakcji, które im pokazuje, znalazła się wizyta u starożytnych bogów na Akropolu, „boskie” jedzenie, żeglowanie, wędrówka w górach, spływ kajakiem i zabawa na plaży.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Ruszyły drugie Międzynarodowe Targi Turystyczne ITTF Warsaw - 200 wystawców z 29 krajów
Popularne Trendy
Chorwacja zachwyca przez cały rok
Popularne Trendy
Złoty certyfikat POT. W tym roku najlepszy okazał się Bałtowski Kompleks Turystyczny
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Popularne Trendy
Hiszpania bije turystyczny rekord. Co czterdziesty gość przyjechał z Polski