Reklama
Rozwiń
Reklama

Promocja Chorwacji: dla Polaków mamy słońce, morze, przyrodę i aktywny wypoczynek

Pod hasłem „Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie“ Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła główną tegoroczną kampanię, mającą zachęcić turystów do odwiedzenia Chorwacji latem. Prowadzi ją w 14 krajach, w tym w Polsce.

Publikacja: 25.05.2022 15:06

Promocja Chorwacji: dla Polaków mamy słońce, morze, przyrodę i aktywny wypoczynek

Foto: Chorwacka Wspólnota Turystyczna

Na potrzeby kampanii powstało czternaście 30-sekundowych filmów. Promowane produkty turystyczne dopasowano do poszczególnych rynków, pokazują motywy najlepiej działające na wyobraźnię danej nacji. W Polsce są to obok słońca i morza piękna przyroda i wypoczynek aktywny.

Czytaj więcej

Mazo przygoda, Mazo wakacje, Mazo natura, czyli lato na Mazowszu

We wszystkich formach reklamy obecny jest logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki "Croatia, naturally yours" (ang. Chorwacja, naturalnie twoja), który kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji jako symbol zrównoważonej turystyki.

- Na każdym z rynków korzystamy z najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych, najpopularniejszych portali i prasy. W komunikacji marketingowej sięgamy też po media społecznościowe, nośniki zewnętrzne, jak bilbordy, panele cyfrowe i komunikacja miejska. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie bezpośrednio poprzedzającym główny sezon letni - wyjaśnia dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie tej organizacji.

Czytaj więcej

„Kraków Cię zasmoczy”. Czym? Inscenizacjami, zabawami i lodami - rusza kampania
Reklama
Reklama

- Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji, jaki oferuje Chorwacja - dodaje w tym samym dokumencie dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz. - Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków.

Na potrzeby kampanii powstało czternaście 30-sekundowych filmów. Promowane produkty turystyczne dopasowano do poszczególnych rynków, pokazują motywy najlepiej działające na wyobraźnię danej nacji. W Polsce są to obok słońca i morza piękna przyroda i wypoczynek aktywny.

We wszystkich formach reklamy obecny jest logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki "Croatia, naturally yours" (ang. Chorwacja, naturalnie twoja), który kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji jako symbol zrównoważonej turystyki.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Popularne Trendy
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke odchodzi ze stanowiska
Popularne Trendy
Podróże Europejczyków. Polacy wśród mistrzów odwiedzania stron rodzinnych
Popularne Trendy
Rząd Niemiec pracuje nad nową strategią dla turystyki. Nacisk na konkurencyjność
Popularne Trendy
Polska zaprasza Holendrów do Gdyni i Lublina. „Obserwujemy wzrost zainteresowania”
Reklama
Reklama