Promocja Chorwacji: dla Polaków mamy słońce, morze, przyrodę i aktywny wypoczynek

Pod hasłem „Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie“ Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła główną tegoroczną kampanię, mającą zachęcić turystów do odwiedzenia Chorwacji latem. Prowadzi ją w 14 krajach, w tym w Polsce.

Publikacja: 25.05.2022 15:06

Promocja Chorwacji: dla Polaków mamy słońce, morze, przyrodę i aktywny wypoczynek

Foto: Chorwacka Wspólnota Turystyczna

Na potrzeby kampanii powstało czternaście 30-sekundowych filmów. Promowane produkty turystyczne dopasowano do poszczególnych rynków, pokazują motywy najlepiej działające na wyobraźnię danej nacji. W Polsce są to obok słońca i morza piękna przyroda i wypoczynek aktywny.

Czytaj więcej

Mazo przygoda, Mazo wakacje, Mazo natura, czyli lato na Mazowszu

We wszystkich formach reklamy obecny jest logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki "Croatia, naturally yours" (ang. Chorwacja, naturalnie twoja), który kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji jako symbol zrównoważonej turystyki.

- Na każdym z rynków korzystamy z najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych, najpopularniejszych portali i prasy. W komunikacji marketingowej sięgamy też po media społecznościowe, nośniki zewnętrzne, jak bilbordy, panele cyfrowe i komunikacja miejska. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie bezpośrednio poprzedzającym główny sezon letni - wyjaśnia dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie tej organizacji.

Czytaj więcej

„Kraków Cię zasmoczy”. Czym? Inscenizacjami, zabawami i lodami - rusza kampania

- Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji, jaki oferuje Chorwacja - dodaje w tym samym dokumencie dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz. - Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków.

Na potrzeby kampanii powstało czternaście 30-sekundowych filmów. Promowane produkty turystyczne dopasowano do poszczególnych rynków, pokazują motywy najlepiej działające na wyobraźnię danej nacji. W Polsce są to obok słońca i morza piękna przyroda i wypoczynek aktywny.

We wszystkich formach reklamy obecny jest logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki "Croatia, naturally yours" (ang. Chorwacja, naturalnie twoja), który kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji jako symbol zrównoważonej turystyki.

Popularne Trendy
Polska na 200 billboardach w całym Paryżu. Twój "następny przystanek"
Popularne Trendy
Targi turystyczne ITTF. Branża turystyczna spotka się w listopadzie w Warszawie
Popularne Trendy
Turecka branża turystyczna: Upały uziemiają gości w hotelach, tracimy na tym
Popularne Trendy
Posypały się mandaty na greckich plażach. 800 tysięcy euro w trzy tygodnie
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Popularne Trendy
Turyści ciągną do Lublina. Rekordowa liczba gości z zagranicy