Na potrzeby kampanii powstało czternaście 30-sekundowych filmów. Promowane produkty turystyczne dopasowano do poszczególnych rynków, pokazują motywy najlepiej działające na wyobraźnię danej nacji. W Polsce są to obok słońca i morza piękna przyroda i wypoczynek aktywny.
Czytaj więcej
Mazo przygody – to hasło tegorocznego turystycznego sezonu letniego na Mazowszu. Początek nazwy regionu ma być łączony z różnymi elementami kojarzącymi się z wypoczynkiem i zwiedzaniem.
We wszystkich formach reklamy obecny jest logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki "Croatia, naturally yours" (ang. Chorwacja, naturalnie twoja), który kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji jako symbol zrównoważonej turystyki.
- Na każdym z rynków korzystamy z najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych, najpopularniejszych portali i prasy. W komunikacji marketingowej sięgamy też po media społecznościowe, nośniki zewnętrzne, jak bilbordy, panele cyfrowe i komunikacja miejska. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie bezpośrednio poprzedzającym główny sezon letni - wyjaśnia dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie tej organizacji.
Czytaj więcej
Wielka parada smoków, smocze miasteczko, król Krak, jego córka Wanda, dzielny szewczyk i nadwiślańscy woje – to wszystko będzie można podziwiać w Krakowie tego lata. Imprezom towarzyszy kampania promująca wydarzenie i sam Kraków.