Na potrzeby kampanii powstało czternaście 30-sekundowych filmów. Promowane produkty turystyczne dopasowano do poszczególnych rynków, pokazują motywy najlepiej działające na wyobraźnię danej nacji. W Polsce są to obok słońca i morza piękna przyroda i wypoczynek aktywny.

Czytaj więcej

Mazo przygoda, Mazo wakacje, Mazo natura, czyli lato na Mazowszu

We wszystkich formach reklamy obecny jest logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki "Croatia, naturally yours" (ang. Chorwacja, naturalnie twoja), który kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji jako symbol zrównoważonej turystyki.

- Na każdym z rynków korzystamy z najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych, najpopularniejszych portali i prasy. W komunikacji marketingowej sięgamy też po media społecznościowe, nośniki zewnętrzne, jak bilbordy, panele cyfrowe i komunikacja miejska. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie bezpośrednio poprzedzającym główny sezon letni - wyjaśnia dyrektor Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej Kristjan Staničić, cytowany w komunikacie tej organizacji.

Czytaj więcej

„Kraków Cię zasmoczy”. Czym? Inscenizacjami, zabawami i lodami - rusza kampania

- Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji, jaki oferuje Chorwacja - dodaje w tym samym dokumencie dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce Agnieszka Puszczewicz. - Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków.